quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik weet wel waar ik binnen kom vallen. Stripteases.
Welkom!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik weet wel waar ik binnen kom vallen. Stripteases.
Ja maar, ja maar... dan zien jullie meteen al die spekkies..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En nieuwelingen moeten eerst!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Anosmie op 04-11-2008 21:58:20 ]Fok!bejaarde
en hier en daar n likkie schoenpoets voor een lekker kleurtje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:54 schreef Laureline het volgende:
Behoorlijk bling! Doe je dan ook je haar nog als de Supremes?
Of laklaarzen tot je liezen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Platje flatjes? killer heels?
Jah. Daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Oh wat een gaaf jurkje!
Wat voor schoenen doe je er onder?
Ik wil er eigenlijk zo'n leatherlook legging onder en dan zwarte killer heels.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Platje flatjes? killer heels?
Discobalschoenen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef ikdenkkris het volgende:
Of gewoon de trend voortzetten?
[ afbeelding ]
Nee! gaaf! Die kan je halen bij American Apparel Rdam/Adamquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo'n leatherlook legging onder en dan zwarte killer heels.
Of zou dat stom zijn?
Dus het kan wel? Of werkt het alleen met afroquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
volgens mij droeg beyonce in deze film ook zo iets
[ afbeelding ]
Love itquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee! gaaf! Die kan je halen bij American Apparel Rdam/Adam
Die heten volgens mij treggings.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef ikdenkkris het volgende:
Grote tas is ook té he?
[ afbeelding ]
Yups! Die bedoel ik. Die rechtsonder, de gladde versie, vind ik mooi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Graag gedaan! Ze zijn vast ook wel bij de H&M Divided te vinden voor el cheapo, maar dat weet ik niet 100% zeker. In Rdam hangen ze sowieso.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yups! Die bedoel ik. Die rechtsonder, de gladde versie, vind ik mooi.
American Apparel staat genoteerd.Thanx PF!
Maar je zocht toch nog een cadeautje voor je vriendje? Als je hem nu een sexy zelfgechoreografeerd bubblingachtig dansje geeft op de muziek van je zelfgebrande CD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dezeMaar ik ga nooit naar foute dance feesten
Gaaf!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
-plaatje-
Ik wil dezeMaar ik ga nooit naar foute dance feesten
Vind die ook stoer maar zal ze maar niet proberen aan te trekkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is die linker niet Anna van Van del tot moDEL?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met dit "badpak"er bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Geef jezelf kado.
En Anosmie, kep de foto gemist maar ik heb wel een idee denk ik... heb je een speciaal feest?
Jup.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is die linker niet Anna van Van del tot moDEL?
Tof!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ze zijn vast ook wel bij de H&M Divided te vinden voor el cheapo, maar dat weet ik niet 100% zeker. In Rdam hangen ze sowieso.
Mijn spekkies zijn hier ook al langs gekomen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... dan zien jullie meteen al die spekkies..
Die is gewoon te koop hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Ik ga meteen een paar meter lint halen
!!!
Het feestje heeft als thema 'Bling-Bling'. En ik heb bling.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Geef jezelf kado.
En Anosmie, kep de foto gemist maar ik heb wel een idee denk ik... heb je een speciaal feest?
Toch mooi om te zien dat al die weken intensieve training ook echt resultaat hebben gehad.quote:
Die foto's zijn van voor haar deelname.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat al die weken intensieve training ook echt resultaat hebben gehad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn kadotip:
[ afbeelding ]
Daar kwam mijn vriend vanmiddag mee thuis, en hij zit nu al úúren te knutselen. Hij mag niet Gestoord worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |