Ja precies dat om half 3 toch wel al iets te weten maar goed mijn tentamen is pas om 18.00 uur dus kan nog genoeg lerenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze hadden voorspeld dat het misschien al vroeg bekend zou zijn dus ik dacht, ik blijf wel even op. Tot nu toe valt het tegen, maarja, nu wil ik ook niet het beslissende moment missen.
Bovendien heb ik tot 0.30 aan de presentatie gewerkt en heb ik nu al zo veel koffie op dat ik voorlopig toch wel wakker ben.
ik vind m echt heel tof! wij zijn samen heerlijk bourgondisch en kijken graag samen tv. suf he?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je de vriend in kwestie echt tof, of vind je het enkel leuk om de faghag uit te hangen?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat het niet McCain is. Of ik ook blij ben dat het wél Obama is, valt nog te bezien. Over vier jaar laat ik het weten.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
en hier ook lijstjes posten natuurlijk
mijn lijstje voor vandaag:
O: twee knackebrod runderrookvlees
T: 2 mandarijntjes
L: twee boterhammen slankie smeerkaas
T: appel/banaan
D: thaise groene curry met kip en groenten
A: kroegentocht
Dat zou handig zijn, maar niet als je thuis woont en niet zelf kooktquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
misschien is het wel verstandig om te gaan 'plannen'
dus elke dag voor jezelf gaan bedenken wat je gaat eten (gezond en met ritme natuurlijk) en je dan daar aan houden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan, zeg maarzo kun je wel alles in de hand houden en een keertje iets anders is ook écht niet erg, maar misschien wel een fijne leidraad?
Lunch deze week ook niet altijd, omdat ik nu tentamens heb eet ik ook met mijn ouders mee en daarom is het al 2x soep geworden (wat natuurlijk niet slecht is maar dat wist ik niet van te voren)quote:Op woensdag 5 november 2008 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je avondeten vul je gewoon in als 'avondeten', maar ontbijt en lunch en tussendoortjes kun je toch wel zelf bepalen?
Het is even wennen hoor, dat vooruit denken, vooral op drukke dagen en in weken met iets minder regelmaat, maar het helpt mij écht heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |