Als mijnquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb van mijn vent maandag een boekje overpoepen (stoelgang)
gehad
![]()
allemaal spreekwoorden en gezegden met 'piesen, poepen, kakken en schijten' erin![]()
Vooral heel leuk als je net aan het ontbijten bentquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb van mijn vent maandag een boekje overpoepen (stoelgang)
gehad
![]()
allemaal spreekwoorden en gezegden met 'piesen, poepen, kakken en schijten' erin![]()
Nee ben daar net teveel een meisje-meisje voorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
wánt? het is toch hilarisch?
ik was aan de schijterij en hij was bij de Slegte en zag dit boek staan
prachtig!
Hahaha, dan is het inderdaad wel leukquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
wánt? het is toch hilarisch?
ik was aan de schijterij en hij was bij de Slegte en zag dit boek staan
prachtig!
Grapje neem ik aanquote:Op woensdag 5 november 2008 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als mijndat deed zou hij meteen niet meer mijn
zijn
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
De liefde zit heel diepquote:
Kont.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef cyclechick het volgende:
Waar hebben jullie dan kuiltjes? Vast niet in je wangen?
Daar heb je toch zelf ook niks aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
Andijviestampot in de ochtend?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De liefde zit heel diep
Ik heb net mijn andijviestamppot op, yummie!Even kijken of ik nog zin heb in een toetje.
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb je toch zelf ook niks aan.
Kom op, ik snap dat je het geen leuk cadeautje zou vinden, het past niet echt bij jou. Maar zulke 'sancties'.. Wacht maar tot je samen op vakantie bent en jullie allebei diarree hebben ofzo
ja, ik eet de afgelopen weken elke ochtend warmquote:
Ja geilquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |