Hahaha, dan is het inderdaad wel leukquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
wánt? het is toch hilarisch?
ik was aan de schijterij en hij was bij de Slegte en zag dit boek staan
prachtig!
Grapje neem ik aanquote:Op woensdag 5 november 2008 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als mijndat deed zou hij meteen niet meer mijn
zijn
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
De liefde zit heel diepquote:
Kont.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef cyclechick het volgende:
Waar hebben jullie dan kuiltjes? Vast niet in je wangen?
Daar heb je toch zelf ook niks aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
Andijviestampot in de ochtend?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De liefde zit heel diep
Ik heb net mijn andijviestamppot op, yummie!Even kijken of ik nog zin heb in een toetje.
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb je toch zelf ook niks aan.
Kom op, ik snap dat je het geen leuk cadeautje zou vinden, het past niet echt bij jou. Maar zulke 'sancties'.. Wacht maar tot je samen op vakantie bent en jullie allebei diarree hebben ofzo
ja, ik eet de afgelopen weken elke ochtend warmquote:
Ja geilquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?![]()
Ja, nu ik het nog eens lees....wat zijn er toch rare mensen hèquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?![]()
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat andersquote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef cyclechick het volgende:Kuiltjes in je kont door het afvallen..
hmm geloof niet dat ik die wil
Ik zag het idd laatst bij iemand in het zwembad. Volgens mij is het net als kuiltjes in je wangen: lang niet iedereen heeft ze. Ik niet, iig.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat anders.
Ik heb het over de kuiltjes boven je kont. Links en rechts. Je voelt ze ook zitten als het goed is. Echt een holte.
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kontquote:Op woensdag 5 november 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat anders.
Ik heb het over de kuiltjes boven je kont. Links en rechts. Je voelt ze ook zitten als het goed is. Echt een holte.
Dan moet je niet zeggen dat je kuiltjes in je kont hebt. Of zit jij anatomisch anders in elkaar dan de normale mens?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Als Zij een paar dagen niks laat horen ga ik voor straf op offline staan op MSN of ik block haar en ik neem me voor om zelf ook een week niks te laten horen. Maar dat lukt me toch nooit en er is een goede kans dat ze niks merkt, terwijl ik me constant zit op te vretenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik snap dat ook niet hoor....
Vrouwen die roepen dat "ie" dan zus en zo lang geen sex krijgt!
Je bereikt er 2 dingen mee:quote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Tis me nu geheel en al duidelijk. Volgens mij heb ik ze niet, maar ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm, goed lopende zin heb ik geformuleerd zie ik nu
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ze nachtdienst heeft gehad.
Nee, dat vind ik ook raar. Hoewel ik wel echt een afkeer heb van goedmaaksex... Dus in geval van ruzie geen sexquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelfquote:Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef Ewelina het volgende:
Je bereikt er 2 dingen mee:
1) je benadeelt jezelf
2) hij zal op den duur wegrennen
Ruzie, goedmaken en dán sex. Zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook raar. Hoewel ik wel echt een afkeer heb van goedmaaksex... Dus in geval van ruzie geen sex
Ja.. Dat zei doctor Oz ( of zoiets) gister ook alquote:Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
Dat zou ik zelf ook niet kunnen volhouden hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb je toch zelf ook niks aan.
Kom op, ik snap dat je het geen leuk cadeautje zou vinden, het past niet echt bij jou. Maar zulke 'sancties'.. Wacht maar tot je samen op vakantie bent en jullie allebei diarree hebben ofzo
Je moet het ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, goedmaken en dán sex. Zo hoort het ook
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bentquote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:Ik vind het juist wel wat hebben... Sex als ik een beetje kwaad op 'm ben!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
Nooit ruzie?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennen![]()
Dus zo pak je dat aan!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Super!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |