abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62961140
Morgen allen en welkom ikdenkkris.
pi_62961177
quote:
Op woensdag 5 november 2008 06:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat het niet McCain is. Of ik ook blij ben dat het wél Obama is, valt nog te bezien. Over vier jaar laat ik het weten.
Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.

Goeiemorgen! Ik ontbijt lekker met mandarijntjes, ze ze weer heerlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:10:53 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961204
Mijn lijstje:

O: Brinta
T: Appel
L: Zwei Volkoren bammetjes met tomaat
T: Weet ik nog niet. Banaan ws, aangezien ik niet zoveel in huis heb
D: Gebakken aardappeltjes met een kaasschnitzel (groente laat ik ff achterwege vandaag )
T: Glas witte wijn of rosé

Nu zit ik het weer koud te hebben . Tis ook nooit goed. Ben bijna klaar met m'n sollicitatiebrief. Heb een USB stick bij me met alle brieven die ik al heb geschreven, dus het is voornamelijk een kwestie van knippen en plakken . Het gaat trouwens om de functie van copywriter voor een bedrijf dat elektronica verkoopt (mobiele telefoons, mp3-spelers e.d.). Ik denk niet dat er wat uitrolt, want er zullen ook wel weer duizend ervaren tekstschrijvers reageren, but you never know . Aan m'n brief zal het - wederom - niet gelegen hebben iig .

Ik ben benieuwd hoe het met Tink gaat. Ze houdt zich braaf aan haar voornemen om niet te Fokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961206
Eetlijstje:

O: brinta
T: crackertjes
L: yoghurt met muesli
T: crackertjes
T: twee eitjes
D: wat vriendlief kookt

Mijn eetlijstjes zijn een beetje boring, zit weinig verandering in.
Maar ik heb wel het idee dat ik wat makkelijker mijn broeken in begin te komen.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:13:18 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961243
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.

Kritisch heur . Ik zat net niet te janken voor de tv . Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ik zit me nu wel steeds af te vragen of Hillary Clinton ook van McCain gewonnen had als zij de democratische kandidaat was geweest. Zinloos, want dat zullen we nooit weten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:14:36 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961267
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegoten . En het scheelt maar 1 tot 1,5 kg ofzo. Ik blijf nu wel hangen op 74,5, maar goed, ik val vanzelf wel weer af. Ik ben iig niet meer boven de 75 kg geweest de laatste dagen en dat is al heel fijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961277
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn eetlijstjes zijn een beetje boring, zit weinig verandering in.
herkenbaar, maar wel fijn vind ik ook tegelijk.

Eens in de twee weken wissel ik wel van ontbijt ofzo: dan weer yoghurt, dan weer knackebrod, dan weer eitjes maar juist dat weten wat je eet, ookal is het saai, maakt het wel makkelijker te doen en vol te houden

en avondeten is natuurlijk élke dag verschillend.

Ook heb ik tijdens het studievereniging-weekend in de hand wat we eten (en wordt dus mager ) want ik ga daar voor 30 man koken

Gisteren zelfs na 2 mega hamburgers (wel vers gemaakt en zonder vet enzo gebakken op een broodje met vooral ui en sla) en wat patatjes 300gram afgevallen ten opzichte van dinsdagochtend
Ja doei.
pi_62961373
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kritisch heur . Ik zat net niet te janken voor de tv . Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ik zit me nu wel steeds af te vragen of Hillary Clinton ook van McCain gewonnen had als zij de democratische kandidaat was geweest. Zinloos, want dat zullen we nooit weten .
Van dat aspect word ik inderdaad heel blij en ik bén ook heel erg blij dat hij het geworden is. Ik hoop alleen dat hij er ook echt wat van kan maken!

Ik was trouwens voor Clinton

Enne, volgensmij had Tink geen internet daar, dus dan is het niet zo moeilijk om niet te fokken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62961383
Bah, ik heb mjin brinta te dik gemaakt en dat is smerig.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:22:37 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961427
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bah, ik heb mjin brinta te dik gemaakt en dat is smerig.
Nee, lekker juist! Kun je je lepel rechtop zetten? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:23:01 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961438
Waarom duren de werkuren zo lang en de pauzes zo kort? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961444
Vik! *kusjekroel*

;*
Ja doei.
pi_62961461
Obama!!
Ik kreeg vannacht heerlijk een smsje van mijn zusje die altijd nachten voor een tentamen doorhaalt dat hij had gewonnen en nu een speech ging geven en ik moest gaan kjiken naar dit historische moment Lang leven de mogelijkeid tot herhaling op tv

Lijstjes! Vandaag de dag van het tentamen, dus eindelijk weer een ander bestaan dan de hele dag in huis achter de pc zitten (word ik altijd heel ongelukkig van)
Vandaag!

O: Vanille yoghurt met weetabix
T: Eitje
L: 2x bruine boterham met pindakaas
D: denk worteltjes met doperwtjes en 'n biefstuk die ik nog heb. Maar ligt eraan hoe laat thuis ivm sporten.

Gisteravond wezen zwemmen, was eigenlijk best lekker! Moet ik vaker doen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62961493
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegoten . En het scheelt maar 1 tot 1,5 kg ofzo. Ik blijf nu wel hangen op 74,5, maar goed, ik val vanzelf wel weer af. Ik ben iig niet meer boven de 75 kg geweest de laatste dagen en dat is al heel fijn .
Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!

@Betonbrinta: extra warme melk bij doen, VMW, dat kan toch wel?
  woensdag 5 november 2008 @ 09:27:13 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961546
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! *kusjekroel*

;*
Wat ben je klef ineens .

* Viking84 wordt er een beetje verlegen van .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961573
je zat wat in de put maandag, dus ik was benieuwd of je alweer een touwladdertje gevonden had?
Ja doei.
pi_62961584
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:
@Betonbrinta: extra warme melk bij doen, VMW, dat kan toch wel?
Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.
Maar ik heb het weggekregen, met enige moeite.

Drie kilo verschil binnen een week?
Dan komen je chocoladedagen er zeker aan.
Scheelt bij mij ook altijd een paar kilo.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:29:37 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961598
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!
Ik ga zonder weegschaal snel struisvogelgedrag vertonen. Bovendien bedriegen mijn ogen mij soms. Wel grappig: Met elk grammetje dat eraf gaat zie ik m'n lovehandles slinken . Nu kan ik ze amper meer vastpakken . En ik zie en voel mijn kuiltjes ook steeds beter . Kuiltjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961604
wat heeft iedereen toch met kuiltjes

lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Ja doei.
pi_62961619
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.
Maar ik heb het weggekregen, met enige moeite.
Denk dat je dan in elk geval tot drie uur vanmiddag vol zit
quote:
Drie kilo verschil binnen een week?
Dan komen je chocoladedagen er zeker aan.
Scheelt bij mij ook altijd een paar kilo.
Die dagen heb ik niet want Mirena. Ik denk dat ie gewoon een beetje dement is, ofzo.
pi_62961620
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb de laatste dag wel meer dan ooit terug gedacht aan geschiedenislessen

Ik heb trouwens ook over 8 uur een tentamen en begrijp er nog niet veel van. Maar vaker doorlezen gaat ook niet meer helpen, dus voordat ik ga nog even de sheet doorlezen en het beste hopen.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:31:07 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961628
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
je zat wat in de put maandag, dus ik was benieuwd of je alweer een touwladdertje gevonden had?
Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doen , hij ként mij gewoon en weet precies hoe ik reageer ) en ik kwam heerlijk opgeruimd thuis. Dus ik ben nu weer helemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_62961629
Mijn heeft de nacht doorgehaald om de presidentsverkiezingen te volgen; hij kwam om 7 uur thuis. En ligt nu te pitten.

Ik had gister koppijn dus dat kon helaas niet
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62961638
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doen , hij ként mij gewoon en weet precies hoe ik reageer ) en ik kwam heerlijk opgeruimd thuis. Dus ik ben nu weer helemaal .
fijn
Ja doei.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:31:56 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62961641
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes

lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Ik ook hoor, maar minder dan eerst. Ik bedoel de spekkies op m'n heupen. Echt lelijk.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')