Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat het niet McCain is. Of ik ook blij ben dat het wél Obama is, valt nog te bezien. Over vier jaar laat ik het weten.
Kritisch heurquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.
Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegotenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat ik wat makkelijker mijn broeken in begin te komen.
herkenbaar, maar wel fijn vind ik ook tegelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn eetlijstjes zijn een beetje boring, zit weinig verandering in.
Maar ik heb wel het idee dat ik wat makkelijker mijn broeken in begin te komen.
Van dat aspect word ik inderdaad heel blij en ik bén ook heel erg blij dat hij het geworden is. Ik hoop alleen dat hij er ook echt wat van kan maken!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kritisch heur. Ik zat net niet te janken voor de tv
. Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk
miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ik zit me nu wel steeds af te vragen of Hillary Clinton ook van McCain gewonnen had als zij de democratische kandidaat was geweest. Zinloos, want dat zullen we nooit weten.
Nee, lekker juist! Kun je je lepel rechtop zetten?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bah, ik heb mjin brinta te dik gemaakt en dat is smerig.
Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegoten. En het scheelt maar 1 tot 1,5 kg ofzo. Ik blijf nu wel hangen op 74,5, maar goed, ik val vanzelf wel weer af. Ik ben iig niet meer boven de 75 kg geweest de laatste dagen en dat is al heel fijn
.
Wat ben je klef ineensquote:
Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:
@Betonbrinta: extra warme melk bij doen, VMW, dat kan toch wel?
Ik ga zonder weegschaal snel struisvogelgedrag vertonen. Bovendien bedriegen mijn ogen mij soms. Wel grappig: Met elk grammetje dat eraf gaat zie ik m'n lovehandles slinkenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!
Denk dat je dan in elk geval tot drie uur vanmiddag vol zitquote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.
Maar ik heb het weggekregen, met enige moeite.
Die dagen heb ik niet want Mirena. Ik denk dat ie gewoon een beetje dement is, ofzo.quote:Drie kilo verschil binnen een week?
Dan komen je chocoladedagen er zeker aan.
Scheelt bij mij ook altijd een paar kilo.
Heb de laatste dag wel meer dan ooit terug gedacht aan geschiedenislessenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kritisch heur. Ik zat net niet te janken voor de tv
. Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk
miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
je zat wat in de put maandag, dus ik was benieuwd of je alweer een touwladdertje gevonden had?
fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doen, hij ként mij gewoon en weet precies hoe ik reageer
) en ik kwam heerlijk opgeruimd thuis. Dus ik ben nu weer helemaal
.
Ik ook hoor, maar minder dan eerst. Ik bedoel de spekkies op m'n heupen. Echt lelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes![]()
lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |