Tuurlijk niet. Daar geloven alleen alu-hoedjes in.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
[Sarcasme-modus] Het zal hem nog zwaar vallen de komende dagen, mocht Obama president worden.[/Sarcasme - modus]
Hamilton blij dat jij hem niet bentquote:Op zondag 2 november 2008 19:47 schreef beertenderrr het volgende:
als ik hamilton was, zou ik nu heel hard in de muur rijden, wat een nerd
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Als hij dan maar één slechte race rijdt moet je dat natuurlijk niet vergelijken met de wel uitstekende races die hij gereden heeft.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Van Brazilië? Over een dag of 365quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef hoipim het volgende:
wanneer is de huldiging?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Brazilië? Over een dag of 365.
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hamilton, laatste bocht, ongeloveloos
Exact mijn idee. Een kampioen van de armoede. Ferrari en McLaren zijn nagenoeg gelijkwaardig geweest in het seizoen en dan van 'een Massa' met 1 punt winnen, maar met twee gewonnen races minder, dan ben je niet in staat geweest boven je hype uit te stijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.
1 minuut blij...quote:
van hamiltonquote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Brazilië? Over een dag of 365.
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Als hij dan maar één slechte race rijdt moet je dat natuurlijk niet vergelijken met de wel uitstekende races die hij gereden heeft.
Net zoals ze bij McLaren aan het juichen waren toen Raikkonen in de vangrail knalde op Spa.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de verdiende loon van Massa voor het smerige tikje tegen Hamilton in Japan waardoor hij de grindbak belandde. En de reactie van de Ferrari crew die zaten te juichen toen Hamilton in Japan door Massa in de grindbak werd gereden.
Iemand een gifjequote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef JJH het volgende:
Massa is nooit kampioen geweest!
Die herhaling van de ferrari box!
Die blik in de ogen..quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef JJH het volgende:
Massa is nooit kampioen geweest!
Die herhaling van de ferrari box!
True, maar niemand kan natuurlijk onder grote druk koel blijven, kijk maar naar Schumacher zelf, maakte ook enorme fouten. Dus Hamilton, well done!quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.
Voorbij gestoken worden door een gedubbelde renner op een make-or-break moment is in die optiek enigszins beschamend.
Dit wordt een legendarische gif.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Iemand een gifje![]()
![]()
. Ik kan dat niet vaak genoeg zien
Dikke humor!quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarische gif.
Klopt inderdaad. Zie het net herhaald worden bij RTL... Was dus al wat eerder. Desalwelteplus een fantastische ontknopingquote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.
Is volgens mij altijd in december in Monaco bij een of ander gala.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef hoipim het volgende:
wanneer krijgt lewis de beker uitgereikt? word dat ergens live uitgezonden?
mja, dat is het hele seizoen al zo..quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een Hamilton fanboys in de studio zeg.
Ik heb 'm niet zelf gemaakt hoor, iemand op de Frontpage poste 'm.quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarische gif.
hij gaat dus eigenlijk me lege handen naar huisquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is volgens mij altijd in december in Monaco bij een of ander gala.
quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.
Inderdaad...quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een Hamilton fanboys in de studio zeg.
Volgens mij maar 1 gewonnen race minder en slecht argument dat ze beide kampioenonwaardig zijn omdat ze aan elkaar gewaagd zijn. Dat is topsport, verschil tussen winnen en vrliezen is klein. Vorig jaar won Raikonen met heel veel geluk, terwijl niemand het meer verwacht had. Nu had Hamilton weer de beste kansen en wint hij achteraf met wat geluk, maar hij heeft ook pech gehad deze race. Voor die laatste regenbui was er geen vuiltje aan de lucht in principe, want Glock had hem nooit ingehaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Exact mijn idee. Een kampioen van de armoede. Ferrari en McLaren zijn nagenoeg gelijkwaardig geweest in het seizoen en dan van 'een Massa' met 1 punt winnen, maar met twee gewonnen races minder, dan ben je niet in staat geweest boven je hype uit te stijgen.
Dat gaat over golf?quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
RTL 5... Godzijdank is er nog de Duitse RTL.
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.
Voorbij gestoken worden door een gedubbelde renner op een make-or-break moment is in die optiek enigszins beschamend.
Dat Massa waarschijnlijk een tafeltje in tweeën gaat trappen zoquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat zei Allard, heb de TV weer overgezet naar Blu Ray
Nee, daar is nu Ocean's Twelve.quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
RTL 5... Godzijdank is er nog de Duitse RTL.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat Massa waarschijnlijk een tafeltje in tweeën gaat trappen zo
Volgens mij probeerde Hamilton echt nog wel om Vettel in halen. Je kan nooit op zoiets gokken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.
Ik neem aan dat de teamleiding ook wel heeft doorgegeven dat Glock langzaam reed
Slechte ervaringen met negroïde mensen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef VatosLoco het volgende:
* Wacht op het nieuwsbericht dat de auto van die negert voor onderzoek is meegenomen vanwege niet reglementaire onderdelen of gestolen lichtmetalen velgen
Hamilton
Ik zat me al de hele tijd af te vragen waar GLock uithing.quote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zag Hamilton de toyota inhalen en ik dacht zelf even van wow hij red het toch nog, maar de belgen besteden er geen aandacht aan dus ik dacht; achterblijver dan? oke massa kampioen
en bijna iedereen maakte dus dezelfde fout
Het gaat om de hoeveelheid punten!quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Die Hamilton heeft gewoon het hele seizoen lopen kakken. Grote bek bij McLaren en alles, maar ondertussen op 1 punt wereldkampioen worden, in een kleurloze race waarbij je grootste concurrent de sterren van de hemel rijdt (en die heeft nota bene ook nog 40% meer races gewonnen in een seizoen).
Maar wel kampioen geworden. En daar wordt ie voor betaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Die Hamilton heeft gewoon het hele seizoen lopen kakken. Grote bek bij McLaren en alles, maar ondertussen op 1 punt wereldkampioen worden, in een kleurloze race waarbij je grootste concurrent de sterren van de hemel rijdt (en die heeft nota bene ook nog 40% meer races gewonnen in een seizoen).
Hamilton heeft toch 1 race minder gewonnen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Mijn God, ga janken manquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef VatosLoco het volgende:
* Wacht op het nieuwsbericht dat de auto van die negert voor onderzoek is meegenomen vanwege niet reglementaire onderdelen of gestolen lichtmetalen velgen
Hamilton
Ze horen gewoon niet F1 te winnen, net zoals het Vrouwen hockey team van Somalië geen wereldkampioen kan worden, ziet ook niet uitquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met negroïde mensen?
Yup.quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton heeft toch 1 race minder gewonnen?
Massa won 6quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Alleen als Massa op doping wordt betraptquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef VatosLoco het volgende:
Hamilton
Massa zes, Hamilton vijf.quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton heeft toch 1 race minder gewonnen?
Klopt, 1 gewonnen race verschil. Ik zat even fout.quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 gewonnen race minder en slecht argument dat ze beide kampioenonwaardig zijn omdat ze aan elkaar gewaagd zijn. Dat is topsport, verschil tussen winnen en vrliezen is klein. Vorig jaar won Raikonen met heel veel geluk, terwijl niemand het meer verwacht had. Nu had Hamilton weer de beste kansen en wint hij achteraf met wat geluk, maar hij heeft ook pech gehad deze race. Voor die laatste regenbui was er geen vuiltje aan de lucht in principe, want Glock had hem nooit ingehaald.
Hij is echt wel een waardig kampioen. Massa heeft het fantastisch gedaan dit seizoen en deze race was hij veruit de sterkste van iedereen.
Toch best leuk om eens een andersgekleurde het ergens anders dan "Opsporing verzocht" goed te zien doen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ze horen gewoon niet F1 te winnen, net zoals het Vrouwen hockey team van Somalië geen wereldkampioen kan worden, ziet ook niet uit
Zelfs voor die do-or-die-actie zat ie te ver weg. Enige wat ie had gedaan was zichzelf én Vettel uit de wedstrijd rijden, meer had niet gekund, dus dat was ook geen optie. Hij bleef gedwongen zitten. Je moet het niet zo brengen alsof 't zo knap van 'm was.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.
Ik neem aan dat de teamleiding ook wel heeft doorgegeven dat Glock langzaam reed
Dan zijn we het eindelijk 's een keer eens.quote:Op zondag 2 november 2008 20:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn natuurlijk te verwachten van sommige mensen.
Dat dusquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Respect voor Massa, wat een relativeringsvermogen zeg.
Grijp nou eens in op die mongool boven ons met zijn racistische bejegeningen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar wel kampioen geworden. En daar wordt ie voor betaald.
Of je nou met 1 punt kampioen wordt of met 20 punten verschil. De titel telt. Dus mission accomplished.
Precies...quote:Op zondag 2 november 2008 20:22 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, en laten we het dan niet over Spa hebben
niet dus, hij dacht zelf dat ie nog Vettel moest inhalen (tot de laatste bocht)quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Nice job mate.quote:Op zondag 2 november 2008 20:24 schreef Leatherface het volgende:
Ja., Moet het effe wel bijhouden hier met zoveel posts.
Maar ik kom in actie.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 2 november 2008 20:23 schreef Leatherface het volgende:
Jeezus, wat een trieste reactie zeg.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Mensen, kom op. Hou het hier lekker rustig en ga niet over negers enzo beginnne. Kan hij ook niets aan doen.
Je bedoeld het laatste goed alleen komt het er een beetje raar uit.quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Mensen, kom op. Hou het hier lekker rustig en ga niet over negers enzo beginnne. Kan hij ook niets aan doen.
Dit is wel de meest racistische..quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Laatste bochtquote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef Prosac het volgende:
Mooie race in ieder geval. Terechte kampioen, als Massa die prijs had gewonnen, was het ook terecht geweest.
Allang leuk dat het pas in de laatste race wordt beslist.
Awwwwquote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef VatosLoco het volgende:
Massa heeft bij 3/4 races de finish niet gehaald vanwege technische mankement, in totaal heeft Massa in 5 races geen punten gepakt dankzij de betrouwbaarheid van ferrari of technische fouten (Singapore) In die 5 races in totaal heeft Hamilton 34 punten gepakt, punten die Massa niet kon pakken vanwege technische problemen.
En dan maar met 1 punt winnen en zich terechte kampioen noemen ?
De keren dat Massa finishte stond hij 9 van de 10 keer boven Hamilton, zet die 2 in een gelijkwaardige auto, laat ze 19 races rijden, zal massa er zeker 15 van winnen.
Hamilton
Precies, de keren DAT Massa finishte, wees dan maar boos op Ferrari dat blijkbaar dit jaar een pauperwagen af heeft geleverd of dat Massa blijkbaar zo slecht met die wagen reed dat hij tot 5x toe niet wist te finishen. Die races wist Hamilton wel goed met het materiaal om te gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef VatosLoco het volgende:
Massa heeft bij 3/4 races de finish niet gehaald vanwege technische mankement, in totaal heeft Massa in 5 races geen punten gepakt dankzij de betrouwbaarheid van ferrari of technische fouten (Singapore) In die 5 races in totaal heeft Hamilton 34 punten gepakt, punten die Massa niet kon pakken vanwege technische problemen.
En dan maar met 1 punt winnen en zich terechte kampioen noemen ?
De keren dat Massa finishte stond hij 9 van de 10 keer boven Hamilton, zet die 2 in een gelijkwaardige auto, laat ze 19 races rijden, zal massa er zeker 15 van winnen.
Hamilton
Nu je het zegtquote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je bedoeld het laatste goed alleen komt het er een beetje raar uit.
Dit noemen ze layout-verneukingquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan je gewoon instellen dat je een scrollbalkje krijgt hoorquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dit noemen ze layout-verneuking.
Is ook mijn plan. Hopen dat de BBC ook de vrije trainingen uit gaat zenden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zend dan je reclames alleen maar in de herhaling uit, stumpers. Volgend jaar grotendeels Sporza en BBC kijken.
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obamaquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef Leatherface het volgende:
Laten we het maar niet meer oprakelen mensen.
Ow, wist ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen dat je een scrollbalkje krijgt hoor.
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, de keren DAT Massa finishte, wees dan maar boos op Ferrari dat blijkbaar dit jaar een pauperwagen af heeft geleverd of dat Massa blijkbaar zo slecht met die wagen reed dat hij tot 5x toe niet wist te finishen. Die races wist Hamilton wel goed met het materiaal om te gaan.
Dat maakt volgens de omgekeerde redenering van jou, dat Hamilton een meeeeeeeeer dan terechte kampioen is.
geheel overbodige toevoeging:
Massa
Ja, klopt. Maar goed, toen wist ik ook niet dat het zo door zou gaan. Dacht het zo wat te relativeren.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obama
En als Hamilton niet was genaaid in Spa, had 'ie gewoon ver voor gelegen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Zolang ze het maar op een BBC uitzenden die ik heb.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Zou de BBC dat op BBC 1 of 2 uitzenden?
Vast niet? :|
Als als als.. misschien had Hamilton in de races die Massa had uitgereden dan ook wel meer punten gepakt. Dat weet je niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Digitaal pakket FTWquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Het is alleen jammer datquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.
Maar dat deed hij/kon hij niet, en dus is het geen issue.quote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Maar dat deed hij niet, en dus is het geen issue. Het scheelde echt maar 2 bochten, als Glock iets meer had doorgetrapt had hij het gehaald.
Idd, het maakte uiteindelijk geen zak uit dus. Als Glock ook gewoon pit, zit Hamilton er ook gewoon voor.quote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef NoizEkick het volgende:
Tja, voor hetzelfde geld was Glock wél naar binnen gegaan om regenbanden te halen. Dan was Hamilton er als nog voorbij gegaan.
En die mensen zaten voor de race allemaal te hopen dat iemand Hamilton uit de race zou ketsen, dan was het wel OK geweestquote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die janken dat Massa kampioen moest worden.
Massaal Spa vergeten jongens??
quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Geen stem meer over maar wat een eind. Fantastisch !
Geen reden om dat weer op te brengen, dat was gewoon een terechte straf.quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar als je 5 sec. per ronde verliest is het dus wél een issue. Als Glock "doorgetrapt" zou hebben, zou hij de finish niet eens gehaald hebben, dan was hij er af geschoten.. Ik heb net nog een paar keer die laatste paar bochten van 'm gezien, en de grip was echt ver te zoeken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Maar dat deed hij niet, en dus is het geen issue. Het scheelde echt maar 2 bochten, als Glock iets meer had doorgetrapt had hij het gehaald.
Ja, maar hoe onterecht is dat?quote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Hamilton is al die tijd natuurlijk enorm gehyped
en als varkens konden vliegen blaften de honden nog uit de reetquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar hoe onterecht is dat?
Hij maakt de hype wel waar. Op een haar na kampioen in het debuutjaar en in zijn tweede jaar is het bingo.
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Leatherface het volgende:
Waarom is Hamilton trouwens zo ongeliefd onder zijn collega's?
Arrogante praatjes, te veel aggressiviteit op het circuit... dat maakt je niet populair.quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Leatherface het volgende:
Waarom is Hamilton trouwens zo ongeliefd onder zijn collega's?
Zijn daar concrete voorbeelden van? Of is het puur gebaseerd op zijn voorkomen?quote:
Niet netjes, maar mensen die willen winnen gaan soms een beetje over de schreef. Hoort wel enigszins bij racen.quote:niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
Die vertrok vrij snel daarna naar BAR en schakelde zichzelf daarmee uit. (En het jaar nadat 'ie WK werd, was de Williams een stuk minder).quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.
Dat is een mening, net zoals het een mening is dat Massa kampioen moest worden..quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen reden om dat weer op te brengen, dat was gewoon een terechte straf.
Als Hamilton een ronde later was gepit dan had hij het dus echt nét NIET gehaald hé?quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, het maakte uiteindelijk geen zak uit dus. Als Glock ook gewoon pit, zit Hamilton er ook gewoon voor.
Hamilton had eigenlijk gewoon niet zo vroeg moeten pitten (was vragen om problemen) en af moeten wachten wat Glock deed en dan meeklappen...
Dat laatste heb ik Vettel ook zien doen bij Kovalainen in de eerste ronde.quote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
ja, okay.quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.
Daar viel iig nog een positie te verdedigen. Hamilton flikt zulke dingen weleens bij achterliggers die hij heeft ingehaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Vettel ook zien doen bij Kovalainen in de eerste ronde.
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..quote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
Yup, zie het ook niet snel gebeuren dat hij die kant opgaat. Maar goed, je weet maar nooit.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
ja, okay.
Kan zijn dat het bij Hamilton ook die kant op gaat. Maar hij werd van kleins af aan al getipt als een groot talent he?
Ik zeg dus precies hetzelfde als jij.quote:Op zondag 2 november 2008 20:49 schreef ixio het volgende:
[..]
Als Hamilton een ronde later was gepit dan had hij het dus echt nét NIET gehaald hé?
Hamilton had helemaal niet moeten pitten. Hij had 20 seconden voorsprong op Glock. Vettel was dan niet belangrijk.
Als Glock dan ging pitten, dan kon zat Hamilton safe, en zou hij een ronde later de pit in kunnen.
Ze gingen er bij Mclaren gewoon van uit dat Glock ook wel de pit in zou gaan.
Ontzettend veel geluk gehad uiteindelijk.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71946quote:McLaren boss Ron Dennis admitted his team were caught by surprise by Timo Glock's decision to stay on dry weather tyres until the end of the Brazilian Grand Prix.
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar hoe onterecht is dat?
Hij maakt de hype wel waar. Op een haar na kampioen in het debuutjaar en in zijn tweede jaar is het bingo.
Of hij van het kaliber Schumacher/Prost/Senna wordt valt te bezien, maar het is buitengewoon knap.
Idd. Als je kijkt naar Schumi's eerste wereldkampioenschap, die actie kon echt niet door de beugel, eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Leatherface het volgende:
Kan zijn dat het bij Hamilton ook die kant op gaat. Maar hij werd van kleins af aan al getipt als een groot talent he?
Schumacher had ik hekel aan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!quote:
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Niet zo snel achter elkaar.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Okay, maar het is wel bijzonder op die leeftijd.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Idd. Ik vind eigenlijk dat je dat van een commentator ook mag verwachten.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Ja, ik zag dat Elmar al zoiets schreef en jij ook zoiets al antwoordde. Fok is hier retetraag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinenquote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schumacher had ik hekel aan.
Racen doe je zoals Hakkinen![]()
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.
Okay, hij is een product.quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.
Nou ik vond een paar van Schumacher's acties ook ronduit oneerlijk, maar ik ben/was wel fan van hem. Je kunt best realistisch blijven, je idolen zijn niet perfect.quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..
Budget zegt niks. Dat bewijst Toyota al jaren.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
Inderdaad, ieder jaar kan het weer anders zijn. En ik verwacht misschien Renault ook zeer sterk terug volgend jaar (als ze Piquet eruit gooienquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
última curva!quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Zo'n beeld beklijft wel, ja.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinen![]()
ik baal!
punt!
Hamilton vraagt Ron Dennis om zijn handtekening op 10-jarige leeftijd en zegt dat hij voor McLaren wil rijden. Ron Dennis zet erin dat hij over 9 jaar maar moet terugbellen, maar stiekem houdt hij hem in de gaten en neemt hem op in zijn Drivers Development Program als Hamilton verschillende kartkampioenschappen wint.quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef Leatherface het volgende:
Okay, hij is een product.
Maar waarom nam McLaren hem dan als lange termijn project? Zo'n groot concern gaat natuurlijk geen geld stoppen in een bodemloze put.
quote:felipemassa89 (1 minute ago) Hide
-1
Reply | Spam
PAID!!!
glock suck the hamilton dick noow
never will grow up in f1
fur sure never in ferrari
HAMILTON loser
he win cause of a fucking faggot glock stopping the car at 1;50
wow man next massa champion for sure!!!!!!
but wow what a circuit brazil always the best!!!!
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.
Vast, maar onder normale omstandigheden had hij achter Raikkonen en Hamilton gefinishedquote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?
Punt is, Massa's slechte seizoenstart en het falen van Ferrari op technisch gebied heeft hem de titel gekost.
Ik vond de verwarring van het niet-helemaal-doorhebben wat er gebeurde leukerquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erg goed, leuk commentaar, en die zien het uitstekend.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Massaal de pure pech vergeten die Massa meerdere malen gehad heeft dit seizoen jongens? Nee, Massa was geen glansvolle kampioen geweest, maar Hamilton net zo min.quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.
In Canada had hij niks te zeggen en had hij ook geluk dat Hamilton zichzelf en Raikkonen elimineerde.
In Belgie en Japan heeft hij in totaal 7 punten cadeau gekregen van de FIA en nog eens 2 van Raikkonen in China.
Oja, want pole krijg je cadeau inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen.
Tot volgende jaar Walterquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Tot volgend jaar maar weer, Hans
Ik denk dat Ferrari dit jaar de beste auto had.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, want pole krijg je cadeau inderdaad.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:25 schreef PerfumeGarden het volgende:
Zelfs de grootste Hamilton fan zal als hij eerlijk is niet kunnen ontkennen dat Glock Hamilton bewust heeft laten passeren in de laatste bocht. Regenbanden of niet, zelfs met een 2PK had hij de bocht nog voor Hamilton kunnen insturen, als hij maar op zijn gaspedaal had geduwd.
quote:Formula 1 » Glock admits: It was just impossible.
Sunday, 2nd November 2008
Timo Glock gambles on dry tyres – and plays his part in the most dramatic of F1 title conclusions.
Timo Glock admitted he could do nothing to keep Sebastian Vettel and Lewis Hamilton at bay during the dramatic final lap in the Brazilian Grand Prix at Interlagos.
The Toyota driver was running in seventh place going into the final laps for the vital season finale when rain started to fall at the Brazilian circuit – with the six cars ahead all electing to pit to change tyres.
Glock, along with team-mate Jarno Trulli, elected to remain on dry weather tyres and that left him in fourth place, ahead of Hamilton and Vettel.
With Hamilton then losing fifth place – the position he needed to finish to secure the title – to Vettel, the focus turned to whether or not Glock could hold on around the final lap as the rain intensified but with less than quarter of a lap to go, both Vettel and Hamilton were able to sweep past to give Hamilton the crown in dramatic fashion and leave Glock with sixth place.
"I was on dry tyres at the end of the race when it was raining quite badly and it was just impossible on the last lap," Glock admitted, having lost almost 20 seconds on the final lap. "I was fighting as hard as I could but it was so difficult to just keep the car on the track and I lost positions right at the end of the lap.
"Finishing in the top six is a decent result for me because I'd been struggling with the car earlier in the weekend but we were very close to fourth place so I am a bit disappointed. It's the end of my first season with Toyota and I'm happy with it as a whole. It was not easy for me early on but we improved the car a lot and I also improved myself during the year.
"Since Hockenheim it's been positive for me; beating my target of 20 points and finishing on the podium as well is a good achievement. Now we have to work even harder for next year to make another step forward."
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]Zag je niet hoe traag Glock reed? Die was niet meer vooruit te branden...
Zo opvallend dat het zaakje stinkt. Hij deed niet eens de moeite om zijn positie te verdedigen. Op de plaats van het inhaalmanoeuvre lag de baan ook niet onoverkomenlijk nat. Ofwel is hij goed betaald, ofwel is hij het niet waard om een F1-zitje te krijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]Zag je niet hoe traag Glock reed? Die was niet meer vooruit te branden...
goed betaaldquote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef PerfumeGarden het volgende:
[..]
Zo opvallend dat het zaakje stinkt. Hij deed niet eens de moeite om zijn positie te verdedigen. Op de plaats van het inhaalmanoeuvre lag de baan ook niet onoverkomenlijk nat. Ofwel is hij goed betaald, ofwel is hij het niet waard om een F1-zitje te krijgen.
Als je 30 km/u langzamer moet rijden dan de rest ga je niet echt proberen te blokken hoor... Dát zou pas gekkenwerk en competitievervalsing zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.
Inderdaad. Hij verdedigde totaal niet... ga dan die laatste bocht door als een blok beton en sleep Hamilton en Vettel mee in dat tempo. Probeert iets! En als hij nou zo sloom door een bocht ging kon ik het begrijpen, maar hij ging echt veel en veel te traag op dat rechte stukje voor de laatste bocht.quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.
Klopt. Zelfs op de iets wat drogere lijn had hij al grote moeite om de wagen onder controle te houden. Je ziet de achterkant van de wagen glibberen. Als je ook ziet hoe de BMW (Kubica? met een ronde achterstand) met groot gemak afstand neemt van de Toyota van Glock dan zegt dat toch wel wat. Totaal geen grip meer. Al die andere gasten rijden hem naast (!) de racelijn easy voorbij. Hoe moet je die gasten blokken als je zelf al moeite hebt om de wagen op de racelijn (drogere lijn) onder controle te houden?quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
Hij kon niet anders, snelheid was er helemaal uit. Kan je verdedigen wat je wilt, maar helpt toch niet. Kan je beter niet aandringen...
Bij de juiste condities; jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari dit jaar de beste auto had.
Voor de algemene perceptie hielp het ook niet echt dat hij na de finish als een hitsige hond Hamilton besprong.quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inderdaad. Hij verdedigde totaal niet... ga dan die laatste bocht door als een blok beton en sleep Hamilton en Vettel mee in dat tempo. Probeert iets! En als hij nou zo sloom door een bocht ging kon ik het begrijpen, maar hij ging echt veel en veel te traag op dat rechte stukje voor de laatste bocht.
Maargoed, ik geloof hem best hoor.. maar hij had veel meer kunnen en moeten doen vind ik.
Met dat snelheidsverschil pakken ze je racelicentie af als je gaat blocken, dan breng je gewoon levens in gevaarquote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Met dat snelheidsverschil pakken ze je racelicentie af als je gaat blocken, dan breng je gewoon levens in gevaar![]()
![]()
Check dat filmpje van die laatste ronde maar:
op 1.47 - Glock zit op de racelijn![]()
, dat zie je aan het asfalt (droog) en Hamilton haalt hem in op het natte deel. Als Glock van de droge lijn afgaat is hij sowieso de lul want dan haalt hij die bocht never nooit meer.
op 1:52 (net voor de cameraswitch) zie je dat Glock bij accelleren al wielspin heeft en moeite heeft om de auto op de baan te houden. Die achterblijver achter Hamilton (een Williams denk ik) haalt hem ook nog in na de bocht en Glock verliest gewoon nog een paar seconden op het rechte stuk naar de finish.
Met één bocht te gaan? Waarom niet, het gaat om een positie. Maar zoals ik al zei, hij had hem toch niet gehouden als Hamilton dan rustig gewacht had tot het rechte stuk en niet a la Hill als een dolle hond meteen voorbij een kapotte Schumacher willen. Dat laatste was echter niet ondenkbaar geweest gezien z'n race van dit jaar en vorig jaar in Braziliëquote:Op zondag 2 november 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je 30 km/u langzamer moet rijden dan de rest ga je niet echt proberen te blokken hoor... Dát zou pas gekkenwerk en competitievervalsing zijn.
Hahaha, was dat die vent die zich realiseerde dat het feesje niet door ging?quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef LeXX het volgende:
Dat was een van de meest spannende ontknopingen die er in jaren zijn geweest!
En om deze post echt nuttig te maken:
[ afbeelding ]![]()
Glock verloor bijna 20 seconden in de laatste ronde. Een groot deel daarvan was in de laatste sector.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.
quote:
Nog altijd meer dan ik wasquote:"Obviously we told Lewis, don't worry about Vettel, Glock's on dry tyres, you are going to find him in that last lap, but you know, until you do it, you haven't done it!" he said. "Lewis kept his cool.
"I'm sure he was much cooler than the rest of us on the pitwall anyway."
Ja, toen mocht ik hem ook ff nietquote:Op maandag 3 november 2008 02:26 schreef Sally het volgende:
Wat een finale!!! Geweldig!En ik had echt een heel sip gevoel toen Vettel Hamilton toch voorbij ging - overigens niets op af te dingen, dat is racen en zo hoort het!
Ik vond het 't hele jaar een lief jong, alleen toen éffe nie
quote:He becomes the youngest champion in Formula One and the first black one in the week when the United States stands on the threshold of voting for its first black President. The overt racism that Hamilton has faced, particularly in Spain, shows that this is no small matter. Sport is playing its part in breaking down these barriers.
It is not just that he has finished on top of the standings this year — he has proved the most consistent driver over his first two seasons in the sport. He has a points haul of 207, which puts him 16 ahead of Massa, 22 in front of Kimi Raikkonen and 37 of Fernando Alonso. Those who question his calibre should chew on that.
Bleek dit achteraf niet allemaal vreselijk opgeblazen te zijn door Engelse tabloids?quote:The overt racism that Hamilton has faced, particularly in Spain, shows that this is no small matter.
quote:
Ik ben er wel tevreden mee hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Atreidez het volgende:
Voor de ferrari fans ;
Gefeliciteerd met t Contructeurskampioenschap. Jullie zijn ook moeilijk tevreden te maken zeg
neequote:Op maandag 3 november 2008 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bleek dit achteraf niet allemaal vreselijk opgeblazen te zijn door Engelse tabloids?
Glock heeft met zijn 'slicks' wel een plaatsje gewonnen ten opzichte van Kovalainen, die hij anders niet had gewonnen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op de iets wat drogere lijn had hij al grote moeite om de wagen onder controle te houden. Je ziet de achterkant van de wagen glibberen. Als je ook ziet hoe de BMW (Kubica? met een ronde achterstand) met groot gemak afstand neemt van de Toyota van Glock dan zegt dat toch wel wat. Totaal geen grip meer. Al die andere gasten rijden hem naast (!) de racelijn easy voorbij. Hoe moet je die gasten blokken als je zelf al moeite hebt om de wagen op de racelijn (drogere lijn) onder controle te houden?
Toyota heeft gegokt en verloren en Massa heeft onwijs veel pech en Lewis onwijs veel geluk. Iets anders kan ik er niet van maken.
voor Kubica is het ook best zuur, heel het weekend lukt er niks maar de laatste 5 ronden krijgt hij de BMW aan de gangquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef TommyGun het volgende:
Zelfs onze lieve heer moest huilen tijdens het podium. Hamilton en z'n behouden rijden
![]()
Good job Vettel, jammer dat Kubica niet voor Hamilton zat, die had niet zo'n sullge actie als Glock gemaakt.
Volgend jaar dan maar Massa
als het regent is de ideale lijn niet het droogste stukje van de baan, dan is het overal gewoon natquote:Op maandag 3 november 2008 07:32 schreef VatosLoco het volgende:
de ideale lijn is het droogste stuk van het circuit, hij week af van die lijn toen Hamilton eraan kwam. Het is en blijft een raar verhaal, ik zeg dat het opzettelijk gedaan is. Geen verdediging in de laatste 50 meter, dat doe je toch niet. Hij had op de lijn moeten blijven en Hamilton en Vetel hadden hem alsnog op het natte gedeelte voorbij kunnen gaan, maar nee hij gaat op het extra natte gedeelte rijden omdat hij niet anders kon :S ja hoor.
Uhmm, jawel? Iedereen met regenbanden rijdt gewoon de ideale lijn dus de baan wordt vanzelf wat droger omdat ze het water verplaatsen. Natuurlijk blijft het wel nat, maar de ideale lijn is zeker wel het minst natte deel.quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
als het regent is de ideale lijn niet het droogste stukje van de baan, dan is het overal gewoon nat
ja ok das waar, maar voor iemand op slicks maakt het dan niet zoveel uit lijkt mij.quote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, jawel? Iedereen met regenbanden rijdt gewoon de ideale lijn dus de baan wordt vanzelf wat droger omdat ze het water verplaatsen. Natuurlijk blijft het wel nat, maar de ideale lijn is zeker wel het minst natte deel.
Klopt, net als Vettel en Kubica.quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef kepler het volgende:
trouwens, ik zie net dat Glock op de race lijn rijdt terwijl hij ingehaald wordt door HamiltonHamilton schiet namelijk binnendoor bij Glock
nou, dan heeft Glock alles gedaan wat mogelijk wasquote:Op maandag 3 november 2008 14:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Klopt, net als Vettel en Kubica.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand nou een link naar de jaarclip? ik heb hem gemist omdat ik om 8 uur toch wel verdomde honger had
Geen reclame er tussen door?quote:
Zou kunnen, het is ook wel een plek waar je al ongeveer in een pauperwijk zit (in het verleden verschillende f1 medewerkers overvallen daar).quote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Meike26 het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar de Braziliaanse F1 fans zouden er andere gedachten over kunnen hebben. Als je ziet hoe fanatiek de gemiddelde hooligan is en het dan dus ook op een scheidsrechter munten omdat hun club/land verloren heeft, kan ik me ook wel ergens bedenken dat Timo Glock wat beveiliging nodig had richting het vliegveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |