Is ook mijn plan. Hopen dat de BBC ook de vrije trainingen uit gaat zenden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zend dan je reclames alleen maar in de herhaling uit, stumpers. Volgend jaar grotendeels Sporza en BBC kijken.
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obamaquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef Leatherface het volgende:
Laten we het maar niet meer oprakelen mensen.
Ow, wist ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen dat je een scrollbalkje krijgt hoor.
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, de keren DAT Massa finishte, wees dan maar boos op Ferrari dat blijkbaar dit jaar een pauperwagen af heeft geleverd of dat Massa blijkbaar zo slecht met die wagen reed dat hij tot 5x toe niet wist te finishen. Die races wist Hamilton wel goed met het materiaal om te gaan.
Dat maakt volgens de omgekeerde redenering van jou, dat Hamilton een meeeeeeeeer dan terechte kampioen is.
geheel overbodige toevoeging:
Massa
Ja, klopt. Maar goed, toen wist ik ook niet dat het zo door zou gaan. Dacht het zo wat te relativeren.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obama
En als Hamilton niet was genaaid in Spa, had 'ie gewoon ver voor gelegen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Zolang ze het maar op een BBC uitzenden die ik heb.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Zou de BBC dat op BBC 1 of 2 uitzenden?
Vast niet? :|
Als als als.. misschien had Hamilton in de races die Massa had uitgereden dan ook wel meer punten gepakt. Dat weet je niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Digitaal pakket FTWquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Het is alleen jammer datquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.
Maar dat deed hij/kon hij niet, en dus is het geen issue.quote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Maar dat deed hij niet, en dus is het geen issue. Het scheelde echt maar 2 bochten, als Glock iets meer had doorgetrapt had hij het gehaald.
Idd, het maakte uiteindelijk geen zak uit dus. Als Glock ook gewoon pit, zit Hamilton er ook gewoon voor.quote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef NoizEkick het volgende:
Tja, voor hetzelfde geld was Glock wél naar binnen gegaan om regenbanden te halen. Dan was Hamilton er als nog voorbij gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |