Dit wordt een legendarische gif.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Iemand een gifje![]()
![]()
. Ik kan dat niet vaak genoeg zien
Dikke humor!quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarische gif.
Klopt inderdaad. Zie het net herhaald worden bij RTL... Was dus al wat eerder. Desalwelteplus een fantastische ontknopingquote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.
Is volgens mij altijd in december in Monaco bij een of ander gala.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef hoipim het volgende:
wanneer krijgt lewis de beker uitgereikt? word dat ergens live uitgezonden?
mja, dat is het hele seizoen al zo..quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een Hamilton fanboys in de studio zeg.
Ik heb 'm niet zelf gemaakt hoor, iemand op de Frontpage poste 'm.quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarische gif.
hij gaat dus eigenlijk me lege handen naar huisquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is volgens mij altijd in december in Monaco bij een of ander gala.
quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.
Inderdaad...quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een Hamilton fanboys in de studio zeg.
Volgens mij maar 1 gewonnen race minder en slecht argument dat ze beide kampioenonwaardig zijn omdat ze aan elkaar gewaagd zijn. Dat is topsport, verschil tussen winnen en vrliezen is klein. Vorig jaar won Raikonen met heel veel geluk, terwijl niemand het meer verwacht had. Nu had Hamilton weer de beste kansen en wint hij achteraf met wat geluk, maar hij heeft ook pech gehad deze race. Voor die laatste regenbui was er geen vuiltje aan de lucht in principe, want Glock had hem nooit ingehaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Exact mijn idee. Een kampioen van de armoede. Ferrari en McLaren zijn nagenoeg gelijkwaardig geweest in het seizoen en dan van 'een Massa' met 1 punt winnen, maar met twee gewonnen races minder, dan ben je niet in staat geweest boven je hype uit te stijgen.
Dat gaat over golf?quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
RTL 5... Godzijdank is er nog de Duitse RTL.
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.
Voorbij gestoken worden door een gedubbelde renner op een make-or-break moment is in die optiek enigszins beschamend.
Dat Massa waarschijnlijk een tafeltje in tweeën gaat trappen zoquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat zei Allard, heb de TV weer overgezet naar Blu Ray
Nee, daar is nu Ocean's Twelve.quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
RTL 5... Godzijdank is er nog de Duitse RTL.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat Massa waarschijnlijk een tafeltje in tweeën gaat trappen zo
Volgens mij probeerde Hamilton echt nog wel om Vettel in halen. Je kan nooit op zoiets gokken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.
Ik neem aan dat de teamleiding ook wel heeft doorgegeven dat Glock langzaam reed
Slechte ervaringen met negroïde mensen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef VatosLoco het volgende:
* Wacht op het nieuwsbericht dat de auto van die negert voor onderzoek is meegenomen vanwege niet reglementaire onderdelen of gestolen lichtmetalen velgen
Hamilton
Ik zat me al de hele tijd af te vragen waar GLock uithing.quote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zag Hamilton de toyota inhalen en ik dacht zelf even van wow hij red het toch nog, maar de belgen besteden er geen aandacht aan dus ik dacht; achterblijver dan? oke massa kampioen
en bijna iedereen maakte dus dezelfde fout
Het gaat om de hoeveelheid punten!quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Die Hamilton heeft gewoon het hele seizoen lopen kakken. Grote bek bij McLaren en alles, maar ondertussen op 1 punt wereldkampioen worden, in een kleurloze race waarbij je grootste concurrent de sterren van de hemel rijdt (en die heeft nota bene ook nog 40% meer races gewonnen in een seizoen).
Maar wel kampioen geworden. En daar wordt ie voor betaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Die Hamilton heeft gewoon het hele seizoen lopen kakken. Grote bek bij McLaren en alles, maar ondertussen op 1 punt wereldkampioen worden, in een kleurloze race waarbij je grootste concurrent de sterren van de hemel rijdt (en die heeft nota bene ook nog 40% meer races gewonnen in een seizoen).
Hamilton heeft toch 1 race minder gewonnen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Mijn God, ga janken manquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef VatosLoco het volgende:
* Wacht op het nieuwsbericht dat de auto van die negert voor onderzoek is meegenomen vanwege niet reglementaire onderdelen of gestolen lichtmetalen velgen
Hamilton
Ze horen gewoon niet F1 te winnen, net zoals het Vrouwen hockey team van Somalië geen wereldkampioen kan worden, ziet ook niet uitquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met negroïde mensen?
Yup.quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton heeft toch 1 race minder gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |