Tuurlijk niet. Daar geloven alleen alu-hoedjes in.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
[Sarcasme-modus] Het zal hem nog zwaar vallen de komende dagen, mocht Obama president worden.[/Sarcasme - modus]
Hamilton blij dat jij hem niet bentquote:Op zondag 2 november 2008 19:47 schreef beertenderrr het volgende:
als ik hamilton was, zou ik nu heel hard in de muur rijden, wat een nerd
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Als hij dan maar één slechte race rijdt moet je dat natuurlijk niet vergelijken met de wel uitstekende races die hij gereden heeft.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overall heeft Hamilton het gewoon verdient, maar als je hem vandaag weer ziet stuntelen.Kampioen-onwaardig.
Van Brazilië? Over een dag of 365quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef hoipim het volgende:
wanneer is de huldiging?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Brazilië? Over een dag of 365.
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hamilton, laatste bocht, ongeloveloos
Exact mijn idee. Een kampioen van de armoede. Ferrari en McLaren zijn nagenoeg gelijkwaardig geweest in het seizoen en dan van 'een Massa' met 1 punt winnen, maar met twee gewonnen races minder, dan ben je niet in staat geweest boven je hype uit te stijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben verdiende zowel Hamilton als Massa de titel niet echt.
1 minuut blij...quote:
van hamiltonquote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Brazilië? Over een dag of 365.
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Als hij dan maar één slechte race rijdt moet je dat natuurlijk niet vergelijken met de wel uitstekende races die hij gereden heeft.
Net zoals ze bij McLaren aan het juichen waren toen Raikkonen in de vangrail knalde op Spa.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de verdiende loon van Massa voor het smerige tikje tegen Hamilton in Japan waardoor hij de grindbak belandde. En de reactie van de Ferrari crew die zaten te juichen toen Hamilton in Japan door Massa in de grindbak werd gereden.
Iemand een gifjequote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef JJH het volgende:
Massa is nooit kampioen geweest!
Die herhaling van de ferrari box!
Die blik in de ogen..quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef JJH het volgende:
Massa is nooit kampioen geweest!
Die herhaling van de ferrari box!
True, maar niemand kan natuurlijk onder grote druk koel blijven, kijk maar naar Schumacher zelf, maakte ook enorme fouten. Dus Hamilton, well done!quote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kampioenen verdienen hun naam door ook onder enorme druk groots te rijden.
Voorbij gestoken worden door een gedubbelde renner op een make-or-break moment is in die optiek enigszins beschamend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |