Precies...quote:Op zondag 2 november 2008 20:22 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, en laten we het dan niet over Spa hebben
niet dus, hij dacht zelf dat ie nog Vettel moest inhalen (tot de laatste bocht)quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zeggen. Vanuit kansloze positie bleef Hamilton koel genoeg om niet voor de do-or-die te gaan om Vettel in te halen en dan te crashen. Maar hij bleef zitten en dat betaalde zich uit toen hij Glock kon inhalen.
Ik neem aan dat de teamleiding ook wel heeft doorgegeven dat Glock langzaam reed
Nice job mate.quote:Op zondag 2 november 2008 20:24 schreef Leatherface het volgende:
Ja., Moet het effe wel bijhouden hier met zoveel posts.
Maar ik kom in actie.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 2 november 2008 20:23 schreef Leatherface het volgende:
Jeezus, wat een trieste reactie zeg.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Mensen, kom op. Hou het hier lekker rustig en ga niet over negers enzo beginnne. Kan hij ook niets aan doen.
Je bedoeld het laatste goed alleen komt het er een beetje raar uit.quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Mensen, kom op. Hou het hier lekker rustig en ga niet over negers enzo beginnne. Kan hij ook niets aan doen.
Dit is wel de meest racistische..quote:Op zondag 2 november 2008 20:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Laatste bochtquote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef Prosac het volgende:
Mooie race in ieder geval. Terechte kampioen, als Massa die prijs had gewonnen, was het ook terecht geweest.
Allang leuk dat het pas in de laatste race wordt beslist.
Awwwwquote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef VatosLoco het volgende:
Massa heeft bij 3/4 races de finish niet gehaald vanwege technische mankement, in totaal heeft Massa in 5 races geen punten gepakt dankzij de betrouwbaarheid van ferrari of technische fouten (Singapore) In die 5 races in totaal heeft Hamilton 34 punten gepakt, punten die Massa niet kon pakken vanwege technische problemen.
En dan maar met 1 punt winnen en zich terechte kampioen noemen ?
De keren dat Massa finishte stond hij 9 van de 10 keer boven Hamilton, zet die 2 in een gelijkwaardige auto, laat ze 19 races rijden, zal massa er zeker 15 van winnen.
Hamilton
Precies, de keren DAT Massa finishte, wees dan maar boos op Ferrari dat blijkbaar dit jaar een pauperwagen af heeft geleverd of dat Massa blijkbaar zo slecht met die wagen reed dat hij tot 5x toe niet wist te finishen. Die races wist Hamilton wel goed met het materiaal om te gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef VatosLoco het volgende:
Massa heeft bij 3/4 races de finish niet gehaald vanwege technische mankement, in totaal heeft Massa in 5 races geen punten gepakt dankzij de betrouwbaarheid van ferrari of technische fouten (Singapore) In die 5 races in totaal heeft Hamilton 34 punten gepakt, punten die Massa niet kon pakken vanwege technische problemen.
En dan maar met 1 punt winnen en zich terechte kampioen noemen ?
De keren dat Massa finishte stond hij 9 van de 10 keer boven Hamilton, zet die 2 in een gelijkwaardige auto, laat ze 19 races rijden, zal massa er zeker 15 van winnen.
Hamilton
Nu je het zegtquote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je bedoeld het laatste goed alleen komt het er een beetje raar uit.
Dit noemen ze layout-verneukingquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan je gewoon instellen dat je een scrollbalkje krijgt hoorquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dit noemen ze layout-verneuking.
Is ook mijn plan. Hopen dat de BBC ook de vrije trainingen uit gaat zenden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zend dan je reclames alleen maar in de herhaling uit, stumpers. Volgend jaar grotendeels Sporza en BBC kijken.
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obamaquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef Leatherface het volgende:
Laten we het maar niet meer oprakelen mensen.
Ow, wist ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen dat je een scrollbalkje krijgt hoor.
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, de keren DAT Massa finishte, wees dan maar boos op Ferrari dat blijkbaar dit jaar een pauperwagen af heeft geleverd of dat Massa blijkbaar zo slecht met die wagen reed dat hij tot 5x toe niet wist te finishen. Die races wist Hamilton wel goed met het materiaal om te gaan.
Dat maakt volgens de omgekeerde redenering van jou, dat Hamilton een meeeeeeeeer dan terechte kampioen is.
geheel overbodige toevoeging:
Massa
Ja, klopt. Maar goed, toen wist ik ook niet dat het zo door zou gaan. Dacht het zo wat te relativeren.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je deed er zelf aan mee met een compleet offtopic bericht over Obama
En als Hamilton niet was genaaid in Spa, had 'ie gewoon ver voor gelegen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Zolang ze het maar op een BBC uitzenden die ik heb.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Zou de BBC dat op BBC 1 of 2 uitzenden?
Vast niet? :|
Als als als.. misschien had Hamilton in de races die Massa had uitgereden dan ook wel meer punten gepakt. Dat weet je niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Digitaal pakket FTWquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef ixio het volgende:
Het is alleen jammer datquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Moto GP is ook gewoon op 1 of 2.
Maar dat deed hij/kon hij niet, en dus is het geen issue.quote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Maar dat deed hij niet, en dus is het geen issue. Het scheelde echt maar 2 bochten, als Glock iets meer had doorgetrapt had hij het gehaald.
Idd, het maakte uiteindelijk geen zak uit dus. Als Glock ook gewoon pit, zit Hamilton er ook gewoon voor.quote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef NoizEkick het volgende:
Tja, voor hetzelfde geld was Glock wél naar binnen gegaan om regenbanden te halen. Dan was Hamilton er als nog voorbij gegaan.
En die mensen zaten voor de race allemaal te hopen dat iemand Hamilton uit de race zou ketsen, dan was het wel OK geweestquote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die janken dat Massa kampioen moest worden.
Massaal Spa vergeten jongens??
quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Geen stem meer over maar wat een eind. Fantastisch !
Geen reden om dat weer op te brengen, dat was gewoon een terechte straf.quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die janken dat Massa kampioen moest worden.
Massaal Spa vergeten jongens??
Maar als je 5 sec. per ronde verliest is het dus wél een issue. Als Glock "doorgetrapt" zou hebben, zou hij de finish niet eens gehaald hebben, dan was hij er af geschoten.. Ik heb net nog een paar keer die laatste paar bochten van 'm gezien, en de grip was echt ver te zoeken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Maar dat deed hij niet, en dus is het geen issue. Het scheelde echt maar 2 bochten, als Glock iets meer had doorgetrapt had hij het gehaald.
Ja, maar hoe onterecht is dat?quote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Hamilton is al die tijd natuurlijk enorm gehyped
en als varkens konden vliegen blaften de honden nog uit de reetquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar hoe onterecht is dat?
Hij maakt de hype wel waar. Op een haar na kampioen in het debuutjaar en in zijn tweede jaar is het bingo.
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Leatherface het volgende:
Waarom is Hamilton trouwens zo ongeliefd onder zijn collega's?
Arrogante praatjes, te veel aggressiviteit op het circuit... dat maakt je niet populair.quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Leatherface het volgende:
Waarom is Hamilton trouwens zo ongeliefd onder zijn collega's?
Zijn daar concrete voorbeelden van? Of is het puur gebaseerd op zijn voorkomen?quote:
Niet netjes, maar mensen die willen winnen gaan soms een beetje over de schreef. Hoort wel enigszins bij racen.quote:niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
Die vertrok vrij snel daarna naar BAR en schakelde zichzelf daarmee uit. (En het jaar nadat 'ie WK werd, was de Williams een stuk minder).quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.
Dat is een mening, net zoals het een mening is dat Massa kampioen moest worden..quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen reden om dat weer op te brengen, dat was gewoon een terechte straf.
Als Hamilton een ronde later was gepit dan had hij het dus echt nét NIET gehaald hé?quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, het maakte uiteindelijk geen zak uit dus. Als Glock ook gewoon pit, zit Hamilton er ook gewoon voor.
Hamilton had eigenlijk gewoon niet zo vroeg moeten pitten (was vragen om problemen) en af moeten wachten wat Glock deed en dan meeklappen...
Dat laatste heb ik Vettel ook zien doen bij Kovalainen in de eerste ronde.quote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
ja, okay.quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Jacques Villeneuve en we weten hoe het daarmee ging.
Daar viel iig nog een positie te verdedigen. Hamilton flikt zulke dingen weleens bij achterliggers die hij heeft ingehaald.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik Vettel ook zien doen bij Kovalainen in de eerste ronde.
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..quote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie arrogant is, niet eerlijk vecht (mensen op het gras drukken enzo)
Yup, zie het ook niet snel gebeuren dat hij die kant opgaat. Maar goed, je weet maar nooit.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
ja, okay.
Kan zijn dat het bij Hamilton ook die kant op gaat. Maar hij werd van kleins af aan al getipt als een groot talent he?
Ik zeg dus precies hetzelfde als jij.quote:Op zondag 2 november 2008 20:49 schreef ixio het volgende:
[..]
Als Hamilton een ronde later was gepit dan had hij het dus echt nét NIET gehaald hé?
Hamilton had helemaal niet moeten pitten. Hij had 20 seconden voorsprong op Glock. Vettel was dan niet belangrijk.
Als Glock dan ging pitten, dan kon zat Hamilton safe, en zou hij een ronde later de pit in kunnen.
Ze gingen er bij Mclaren gewoon van uit dat Glock ook wel de pit in zou gaan.
Ontzettend veel geluk gehad uiteindelijk.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71946quote:McLaren boss Ron Dennis admitted his team were caught by surprise by Timo Glock's decision to stay on dry weather tyres until the end of the Brazilian Grand Prix.
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar hoe onterecht is dat?
Hij maakt de hype wel waar. Op een haar na kampioen in het debuutjaar en in zijn tweede jaar is het bingo.
Of hij van het kaliber Schumacher/Prost/Senna wordt valt te bezien, maar het is buitengewoon knap.
Idd. Als je kijkt naar Schumi's eerste wereldkampioenschap, die actie kon echt niet door de beugel, eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Leatherface het volgende:
Kan zijn dat het bij Hamilton ook die kant op gaat. Maar hij werd van kleins af aan al getipt als een groot talent he?
Schumacher had ik hekel aan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!quote:
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Niet zo snel achter elkaar.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Okay, maar het is wel bijzonder op die leeftijd.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Idd. Ik vind eigenlijk dat je dat van een commentator ook mag verwachten.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Ja, ik zag dat Elmar al zoiets schreef en jij ook zoiets al antwoordde. Fok is hier retetraag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinenquote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schumacher had ik hekel aan.
Racen doe je zoals Hakkinen![]()
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.
Okay, hij is een product.quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.
Nou ik vond een paar van Schumacher's acties ook ronduit oneerlijk, maar ik ben/was wel fan van hem. Je kunt best realistisch blijven, je idolen zijn niet perfect.quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..
Budget zegt niks. Dat bewijst Toyota al jaren.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
Inderdaad, ieder jaar kan het weer anders zijn. En ik verwacht misschien Renault ook zeer sterk terug volgend jaar (als ze Piquet eruit gooienquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
última curva!quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Zo'n beeld beklijft wel, ja.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinen![]()
ik baal!
punt!
Hamilton vraagt Ron Dennis om zijn handtekening op 10-jarige leeftijd en zegt dat hij voor McLaren wil rijden. Ron Dennis zet erin dat hij over 9 jaar maar moet terugbellen, maar stiekem houdt hij hem in de gaten en neemt hem op in zijn Drivers Development Program als Hamilton verschillende kartkampioenschappen wint.quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef Leatherface het volgende:
Okay, hij is een product.
Maar waarom nam McLaren hem dan als lange termijn project? Zo'n groot concern gaat natuurlijk geen geld stoppen in een bodemloze put.
quote:felipemassa89 (1 minute ago) Hide
-1
Reply | Spam
PAID!!!
glock suck the hamilton dick noow
never will grow up in f1
fur sure never in ferrari
HAMILTON loser
he win cause of a fucking faggot glock stopping the car at 1;50
wow man next massa champion for sure!!!!!!
but wow what a circuit brazil always the best!!!!
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.
Vast, maar onder normale omstandigheden had hij achter Raikkonen en Hamilton gefinishedquote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?
Punt is, Massa's slechte seizoenstart en het falen van Ferrari op technisch gebied heeft hem de titel gekost.
Ik vond de verwarring van het niet-helemaal-doorhebben wat er gebeurde leukerquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erg goed, leuk commentaar, en die zien het uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |