http://www.autosport.com/news/report.php/id/71946quote:McLaren boss Ron Dennis admitted his team were caught by surprise by Timo Glock's decision to stay on dry weather tyres until the end of the Brazilian Grand Prix.
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar hoe onterecht is dat?
Hij maakt de hype wel waar. Op een haar na kampioen in het debuutjaar en in zijn tweede jaar is het bingo.
Of hij van het kaliber Schumacher/Prost/Senna wordt valt te bezien, maar het is buitengewoon knap.
Idd. Als je kijkt naar Schumi's eerste wereldkampioenschap, die actie kon echt niet door de beugel, eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Leatherface het volgende:
Kan zijn dat het bij Hamilton ook die kant op gaat. Maar hij werd van kleins af aan al getipt als een groot talent he?
Schumacher had ik hekel aan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!quote:
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Niet zo snel achter elkaar.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schumacher flikte dat bij Hill (en dat lukte) om het seizoen daarna het doodleuk weer te proberen bij Villeneuve.. Maar van Schumi was je vast een heel grote fan..?
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Okay, maar het is wel bijzonder op die leeftijd.quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve ring a bell? Daar is ook niet veel meer van terecht gekomen na zijn kampioenschap, wat ie in zijn eerste jaar net verloor en in zijn tweede jaar won.
En Lewis en Ron Dennis zijn al langer bij elkaar dan The Beatles ooit geweest zijn. Ik vind het knap, maar dat vind ik het nagenoeg altijd als je F1 kampioen bent. Buitengewoon knap vind ik het absoluut niet.
Idd. Ik vind eigenlijk dat je dat van een commentator ook mag verwachten.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Ja, ik zag dat Elmar al zoiets schreef en jij ook zoiets al antwoordde. Fok is hier retetraag.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Williams was een jaar later een stuk minder goed, en daarna vertrok Villeneuve naar BAR. Dat verklaart wel iets.
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt best fan zijn van iemand die beukt en mensen op het gras duwt. Jij bewijst het.
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinenquote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schumacher had ik hekel aan.
Racen doe je zoals Hakkinen![]()
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Mclaren kan volgend jaar ook gewoon crap zijn, kijk maar naar 2004 en 2006.
Okay, hij is een product.quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee. In de karts word je misschien als talent gezien, maar dat zegt niets over je prestaties in een andere 4 wieler. Overigens is de manier waarop hij in de F1 is gekomen geheel anders dan andere coureurs dan doen; hij is een ''product'' van McLaren en mocht vorig jaar meteen in een auto van een topteam instappen. Daarvoor had hij al ervaring opgedaan in de GP2 en heeft natuurlijk nog wel kilometers gemaakt in een F1 auto.
Nou ik vond een paar van Schumacher's acties ook ronduit oneerlijk, maar ik ben/was wel fan van hem. Je kunt best realistisch blijven, je idolen zijn niet perfect.quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.. Maar ga dan niet lopen janken dat het oneerlijk is..
Budget zegt niks. Dat bewijst Toyota al jaren.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
Inderdaad, ieder jaar kan het weer anders zijn. En ik verwacht misschien Renault ook zeer sterk terug volgend jaar (als ze Piquet eruit gooienquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Ferrari ook natuurlijk. Die hebben ook jarenlang niet meegekund met de top (de jaren voor Schumacher, en ook de eerste paar jaar dat die daar reed). Eigenlijk schandalig destijds, want ze hadden veruit het grootste budget.
última curva!quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die commentator had het in al zn emotie wel gelijk door volgens mij... Knap!
Zo'n beeld beklijft wel, ja.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
janken in de bosjes ja...hulde aan hakkinen![]()
ik baal!
punt!
Hamilton vraagt Ron Dennis om zijn handtekening op 10-jarige leeftijd en zegt dat hij voor McLaren wil rijden. Ron Dennis zet erin dat hij over 9 jaar maar moet terugbellen, maar stiekem houdt hij hem in de gaten en neemt hem op in zijn Drivers Development Program als Hamilton verschillende kartkampioenschappen wint.quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef Leatherface het volgende:
Okay, hij is een product.
Maar waarom nam McLaren hem dan als lange termijn project? Zo'n groot concern gaat natuurlijk geen geld stoppen in een bodemloze put.
quote:felipemassa89 (1 minute ago) Hide
-1
Reply | Spam
PAID!!!
glock suck the hamilton dick noow
never will grow up in f1
fur sure never in ferrari
HAMILTON loser
he win cause of a fucking faggot glock stopping the car at 1;50
wow man next massa champion for sure!!!!!!
but wow what a circuit brazil always the best!!!!
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, wat ik bedoel te zeggen is dat Massa 5 races minder nodig gehad heeft om tot (bijna) hetzelfde punten aantal te komen, maakt hamilton dat dan de beste coureur van 2008? Dan zeg ik nee, dat bewijst dat hamilton dit jaar het betrouwbaarste materiaal had, het meeste geluk. Want als Massa ook maar 1 van die races 1 punt gepakt had was het verhaal Hamilton over en sluiten geweest vandaag.
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.
Vast, maar onder normale omstandigheden had hij achter Raikkonen en Hamilton gefinishedquote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is gewoon de grootste onzin. In Canada heeft een technisch probleem in de pits hem een goede klassering gekost. En ben je soms die inhaalactie in de hairpin vergeten?
Punt is, Massa's slechte seizoenstart en het falen van Ferrari op technisch gebied heeft hem de titel gekost.
Ik vond de verwarring van het niet-helemaal-doorhebben wat er gebeurde leukerquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erg goed, leuk commentaar, en die zien het uitstekend.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die janken dat Massa kampioen moest worden.
Massaal Spa vergeten jongens??
Massaal de pure pech vergeten die Massa meerdere malen gehad heeft dit seizoen jongens? Nee, Massa was geen glansvolle kampioen geweest, maar Hamilton net zo min.quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen. Turkije en Frankrijk daargelaten, want toen had hij respectievelijk een betere start dan Kubica en had Raikkonen problemen met zijn uitlaat.
In Canada had hij niks te zeggen en had hij ook geluk dat Hamilton zichzelf en Raikkonen elimineerde.
In Belgie en Japan heeft hij in totaal 7 punten cadeau gekregen van de FIA en nog eens 2 van Raikkonen in China.
Oja, want pole krijg je cadeau inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Massa alleen races kan winnen als hij op pole start en er verder dus niks voor hoeft te doen.
Tot volgende jaar Walterquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Tot volgend jaar maar weer, Hans
Ik denk dat Ferrari dit jaar de beste auto had.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, want pole krijg je cadeau inderdaad.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:25 schreef PerfumeGarden het volgende:
Zelfs de grootste Hamilton fan zal als hij eerlijk is niet kunnen ontkennen dat Glock Hamilton bewust heeft laten passeren in de laatste bocht. Regenbanden of niet, zelfs met een 2PK had hij de bocht nog voor Hamilton kunnen insturen, als hij maar op zijn gaspedaal had geduwd.
quote:Formula 1 » Glock admits: It was just impossible.
Sunday, 2nd November 2008
Timo Glock gambles on dry tyres – and plays his part in the most dramatic of F1 title conclusions.
Timo Glock admitted he could do nothing to keep Sebastian Vettel and Lewis Hamilton at bay during the dramatic final lap in the Brazilian Grand Prix at Interlagos.
The Toyota driver was running in seventh place going into the final laps for the vital season finale when rain started to fall at the Brazilian circuit – with the six cars ahead all electing to pit to change tyres.
Glock, along with team-mate Jarno Trulli, elected to remain on dry weather tyres and that left him in fourth place, ahead of Hamilton and Vettel.
With Hamilton then losing fifth place – the position he needed to finish to secure the title – to Vettel, the focus turned to whether or not Glock could hold on around the final lap as the rain intensified but with less than quarter of a lap to go, both Vettel and Hamilton were able to sweep past to give Hamilton the crown in dramatic fashion and leave Glock with sixth place.
"I was on dry tyres at the end of the race when it was raining quite badly and it was just impossible on the last lap," Glock admitted, having lost almost 20 seconds on the final lap. "I was fighting as hard as I could but it was so difficult to just keep the car on the track and I lost positions right at the end of the lap.
"Finishing in the top six is a decent result for me because I'd been struggling with the car earlier in the weekend but we were very close to fourth place so I am a bit disappointed. It's the end of my first season with Toyota and I'm happy with it as a whole. It was not easy for me early on but we improved the car a lot and I also improved myself during the year.
"Since Hockenheim it's been positive for me; beating my target of 20 points and finishing on the podium as well is a good achievement. Now we have to work even harder for next year to make another step forward."
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]Zag je niet hoe traag Glock reed? Die was niet meer vooruit te branden...
Zo opvallend dat het zaakje stinkt. Hij deed niet eens de moeite om zijn positie te verdedigen. Op de plaats van het inhaalmanoeuvre lag de baan ook niet onoverkomenlijk nat. Ofwel is hij goed betaald, ofwel is hij het niet waard om een F1-zitje te krijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]Zag je niet hoe traag Glock reed? Die was niet meer vooruit te branden...
goed betaaldquote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef PerfumeGarden het volgende:
[..]
Zo opvallend dat het zaakje stinkt. Hij deed niet eens de moeite om zijn positie te verdedigen. Op de plaats van het inhaalmanoeuvre lag de baan ook niet onoverkomenlijk nat. Ofwel is hij goed betaald, ofwel is hij het niet waard om een F1-zitje te krijgen.
Als je 30 km/u langzamer moet rijden dan de rest ga je niet echt proberen te blokken hoor... Dát zou pas gekkenwerk en competitievervalsing zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.
Inderdaad. Hij verdedigde totaal niet... ga dan die laatste bocht door als een blok beton en sleep Hamilton en Vettel mee in dat tempo. Probeert iets! En als hij nou zo sloom door een bocht ging kon ik het begrijpen, maar hij ging echt veel en veel te traag op dat rechte stukje voor de laatste bocht.quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.
Klopt. Zelfs op de iets wat drogere lijn had hij al grote moeite om de wagen onder controle te houden. Je ziet de achterkant van de wagen glibberen. Als je ook ziet hoe de BMW (Kubica? met een ronde achterstand) met groot gemak afstand neemt van de Toyota van Glock dan zegt dat toch wel wat. Totaal geen grip meer. Al die andere gasten rijden hem naast (!) de racelijn easy voorbij. Hoe moet je die gasten blokken als je zelf al moeite hebt om de wagen op de racelijn (drogere lijn) onder controle te houden?quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
Hij kon niet anders, snelheid was er helemaal uit. Kan je verdedigen wat je wilt, maar helpt toch niet. Kan je beter niet aandringen...
Bij de juiste condities; jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari dit jaar de beste auto had.
Voor de algemene perceptie hielp het ook niet echt dat hij na de finish als een hitsige hond Hamilton besprong.quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inderdaad. Hij verdedigde totaal niet... ga dan die laatste bocht door als een blok beton en sleep Hamilton en Vettel mee in dat tempo. Probeert iets! En als hij nou zo sloom door een bocht ging kon ik het begrijpen, maar hij ging echt veel en veel te traag op dat rechte stukje voor de laatste bocht.
Maargoed, ik geloof hem best hoor.. maar hij had veel meer kunnen en moeten doen vind ik.
Met dat snelheidsverschil pakken ze je racelicentie af als je gaat blocken, dan breng je gewoon levens in gevaarquote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen proberen teblocken door bijvoorbeeld op de racelijn te rijden, hij ging aan de kant alsof hij een blauwe vlag kreeg. Waarschijnlijk had Glock het dan nog niet gered tegenover Vettel en Hamilton, maar toch.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Met dat snelheidsverschil pakken ze je racelicentie af als je gaat blocken, dan breng je gewoon levens in gevaar![]()
![]()
Check dat filmpje van die laatste ronde maar:
op 1.47 - Glock zit op de racelijn![]()
, dat zie je aan het asfalt (droog) en Hamilton haalt hem in op het natte deel. Als Glock van de droge lijn afgaat is hij sowieso de lul want dan haalt hij die bocht never nooit meer.
op 1:52 (net voor de cameraswitch) zie je dat Glock bij accelleren al wielspin heeft en moeite heeft om de auto op de baan te houden. Die achterblijver achter Hamilton (een Williams denk ik) haalt hem ook nog in na de bocht en Glock verliest gewoon nog een paar seconden op het rechte stuk naar de finish.
Met één bocht te gaan? Waarom niet, het gaat om een positie. Maar zoals ik al zei, hij had hem toch niet gehouden als Hamilton dan rustig gewacht had tot het rechte stuk en niet a la Hill als een dolle hond meteen voorbij een kapotte Schumacher willen. Dat laatste was echter niet ondenkbaar geweest gezien z'n race van dit jaar en vorig jaar in Braziliëquote:Op zondag 2 november 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je 30 km/u langzamer moet rijden dan de rest ga je niet echt proberen te blokken hoor... Dát zou pas gekkenwerk en competitievervalsing zijn.
Hahaha, was dat die vent die zich realiseerde dat het feesje niet door ging?quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef LeXX het volgende:
Dat was een van de meest spannende ontknopingen die er in jaren zijn geweest!
En om deze post echt nuttig te maken:
[ afbeelding ]![]()
Glock verloor bijna 20 seconden in de laatste ronde. Een groot deel daarvan was in de laatste sector.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Want Gloch zat 6 seconden achter Hamilton, lijkt me niet dat 'ie dat op die paar honderd meter verliest.
quote:
Nog altijd meer dan ik wasquote:"Obviously we told Lewis, don't worry about Vettel, Glock's on dry tyres, you are going to find him in that last lap, but you know, until you do it, you haven't done it!" he said. "Lewis kept his cool.
"I'm sure he was much cooler than the rest of us on the pitwall anyway."
Ja, toen mocht ik hem ook ff nietquote:Op maandag 3 november 2008 02:26 schreef Sally het volgende:
Wat een finale!!! Geweldig!En ik had echt een heel sip gevoel toen Vettel Hamilton toch voorbij ging - overigens niets op af te dingen, dat is racen en zo hoort het!
Ik vond het 't hele jaar een lief jong, alleen toen éffe nie
quote:He becomes the youngest champion in Formula One and the first black one in the week when the United States stands on the threshold of voting for its first black President. The overt racism that Hamilton has faced, particularly in Spain, shows that this is no small matter. Sport is playing its part in breaking down these barriers.
It is not just that he has finished on top of the standings this year — he has proved the most consistent driver over his first two seasons in the sport. He has a points haul of 207, which puts him 16 ahead of Massa, 22 in front of Kimi Raikkonen and 37 of Fernando Alonso. Those who question his calibre should chew on that.
Bleek dit achteraf niet allemaal vreselijk opgeblazen te zijn door Engelse tabloids?quote:The overt racism that Hamilton has faced, particularly in Spain, shows that this is no small matter.
quote:
Ik ben er wel tevreden mee hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Atreidez het volgende:
Voor de ferrari fans ;
Gefeliciteerd met t Contructeurskampioenschap. Jullie zijn ook moeilijk tevreden te maken zeg
neequote:Op maandag 3 november 2008 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bleek dit achteraf niet allemaal vreselijk opgeblazen te zijn door Engelse tabloids?
Glock heeft met zijn 'slicks' wel een plaatsje gewonnen ten opzichte van Kovalainen, die hij anders niet had gewonnen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op de iets wat drogere lijn had hij al grote moeite om de wagen onder controle te houden. Je ziet de achterkant van de wagen glibberen. Als je ook ziet hoe de BMW (Kubica? met een ronde achterstand) met groot gemak afstand neemt van de Toyota van Glock dan zegt dat toch wel wat. Totaal geen grip meer. Al die andere gasten rijden hem naast (!) de racelijn easy voorbij. Hoe moet je die gasten blokken als je zelf al moeite hebt om de wagen op de racelijn (drogere lijn) onder controle te houden?
Toyota heeft gegokt en verloren en Massa heeft onwijs veel pech en Lewis onwijs veel geluk. Iets anders kan ik er niet van maken.
voor Kubica is het ook best zuur, heel het weekend lukt er niks maar de laatste 5 ronden krijgt hij de BMW aan de gangquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef TommyGun het volgende:
Zelfs onze lieve heer moest huilen tijdens het podium. Hamilton en z'n behouden rijden
![]()
Good job Vettel, jammer dat Kubica niet voor Hamilton zat, die had niet zo'n sullge actie als Glock gemaakt.
Volgend jaar dan maar Massa
als het regent is de ideale lijn niet het droogste stukje van de baan, dan is het overal gewoon natquote:Op maandag 3 november 2008 07:32 schreef VatosLoco het volgende:
de ideale lijn is het droogste stuk van het circuit, hij week af van die lijn toen Hamilton eraan kwam. Het is en blijft een raar verhaal, ik zeg dat het opzettelijk gedaan is. Geen verdediging in de laatste 50 meter, dat doe je toch niet. Hij had op de lijn moeten blijven en Hamilton en Vetel hadden hem alsnog op het natte gedeelte voorbij kunnen gaan, maar nee hij gaat op het extra natte gedeelte rijden omdat hij niet anders kon :S ja hoor.
Uhmm, jawel? Iedereen met regenbanden rijdt gewoon de ideale lijn dus de baan wordt vanzelf wat droger omdat ze het water verplaatsen. Natuurlijk blijft het wel nat, maar de ideale lijn is zeker wel het minst natte deel.quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
als het regent is de ideale lijn niet het droogste stukje van de baan, dan is het overal gewoon nat
ja ok das waar, maar voor iemand op slicks maakt het dan niet zoveel uit lijkt mij.quote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, jawel? Iedereen met regenbanden rijdt gewoon de ideale lijn dus de baan wordt vanzelf wat droger omdat ze het water verplaatsen. Natuurlijk blijft het wel nat, maar de ideale lijn is zeker wel het minst natte deel.
Klopt, net als Vettel en Kubica.quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef kepler het volgende:
trouwens, ik zie net dat Glock op de race lijn rijdt terwijl hij ingehaald wordt door HamiltonHamilton schiet namelijk binnendoor bij Glock
nou, dan heeft Glock alles gedaan wat mogelijk wasquote:Op maandag 3 november 2008 14:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Klopt, net als Vettel en Kubica.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand nou een link naar de jaarclip? ik heb hem gemist omdat ik om 8 uur toch wel verdomde honger had
Geen reclame er tussen door?quote:
Zou kunnen, het is ook wel een plek waar je al ongeveer in een pauperwijk zit (in het verleden verschillende f1 medewerkers overvallen daar).quote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Meike26 het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar de Braziliaanse F1 fans zouden er andere gedachten over kunnen hebben. Als je ziet hoe fanatiek de gemiddelde hooligan is en het dan dus ook op een scheidsrechter munten omdat hun club/land verloren heeft, kan ik me ook wel ergens bedenken dat Timo Glock wat beveiliging nodig had richting het vliegveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |