ik ben een van de grootste egoisten die er bestaat maar dat zegt helemaal niks .. Rzou niets anders willen en R is eigenlijk ook wel een egootje dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoor
maar zoals altijd.. mannen dumpen mij nou eenmaal omdat ik te egoistisch ben
yup. plain and simple.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ligt het dan aan jou als iedereen jou dumpt? Ben je moeilijk in de omgang en high maintenance?
Ik kan ze niet meer tellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
Kep nog nooit een ex gehad.. dus ik heb makkelijk lullen das waar
waar heb je het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het Rijke Roomse leven, maar dan zonder de religie, meer zoiets als de Romeinse lusthof
quote:
hoho ik heb wel meer dan 1 relatie gehad. De one night stands ja die tel ik echt niet meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep het over relaties, he?! Geen one-night stands
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand me uitleggen wat een homecomming eigenlijk inhoud, het is iets anders als een prom, en wat houdt sophmore precies in?
en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.
Sophomore is een naam voor een zoveelste jaars student:
1e: Freshman
2e: Sophomore
3e: Junior
4e: Senior
Naja dit was bij v.d. Valk he...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitel
Kippensoep is het medicijn voor alle problemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef Xiance het volgende:
ik moet ook maar pr0n king worden, tis toch allemaal maar waardeloos en kut
pagina 174 is waar de afgelopen aflevering begon...quote:
Van MTV geleerd, komt veel in Made voor (omdat al die miepjes Homecoming Queen willen worden). Dat van die jaren had ik van mijn studiereis naar de USA nog overgehoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?
het soep komt me de neus uit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kippensoep is het medicijn voor alle problemen
http://tweakers.net/nieuw(...)en-kopen-update.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan wil ik er eerst zelf 1, hoe kom je daar nou weer op?
[HOMO] #2216 waar men zich in extravagante luxe baadt
Het college spreekt toch met 1 mond? Ik hoor geen oppositie van de PvdA.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Een flatscreen tv voor iedereen. Dat moet de SP in Groningen hebben gedacht. Er was al een potje voor langdurige minima om voor 170 euro een gewone televisie te kopen, maar dat bedrag bleek te laag te zijn. Daarom wordt het nu een veel hoger bedrag van 450 euro. Zodat ook zij straks een flatscreen hebben staan
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef MrBrightside het volgende:
Dag dag gekke homootjes.Ik ga lekker bruin worden in Cairo.
Keulen,Brussel, Tilburg (NIET VOOR PANN!) en dan Dortmund.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef MrBrightside het volgende:
Jij ook veel plezier dit weekend(waar ging je ook alweer heen? :$)!
hoe lang ga je wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe laat ga je morgen naar keulen?
We gaan rond 13.00 weg uit Veenendaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe laat ga je morgen naar keulen?
Hell yuh!quote:
wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We gaan rond 13.00 weg uit Veenendaal
[..]
Hell yuh!
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?
Veel plezier daar in Egypte!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef MrBrightside het volgende:
Dan zie ik je niet, ik ga om negen uur met de trein uit Utrecht.
Nou, dag allemaal, ik slaap.
ADD is ook een optiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.
Bij mensen die geen ADHD hebben werkt het avenrechts.
zulke mensen wil ik altijd even huggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef Xiance het volgende:
* Xiance boert eens flink
*BBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP*
doe maar niet, ik ben slecht voor jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zulke mensen wil ik altijd even huggen
jij ook nog naar Effenaar ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-kopen-update.html
kom eens met een geloofvaardigere smoesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben slecht voor je
Daarnaast is het op de eerste plaars voor adhd'ers en met name kindertjes met ADHD zeer goed om veel en lang te slapen. Want een ADHD"er heeft een minder kwalitatieve slaap en minder slaap resulteert in: druk gedrag.... Daarbij is een goede evenwichtige voeding belangrijk (en de theorie van matig met snoep en suiker staat meer ter discussie, want het blijkt dat het eigenlijk niet zo veel effect heeft op het drukke gedrag)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.
Bij mensen die geen ADHD hebben werkt het avenrechts.
Dit is een mooie voor de "wat is armoede" discussiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Een flatscreen tv voor iedereen. Dat moet de SP in Groningen hebben gedacht. Er was al een potje voor langdurige minima om voor 170 euro een gewone televisie te kopen, maar dat bedrag bleek te laag te zijn. Daarom wordt het nu een veel hoger bedrag van 450 euro. Zodat ook zij straks een flatscreen hebben staan
i wanna dance with somebodyquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Xiance het volgende:
didn't we almost have it all....
wacht geduldig bij telefoonquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:45 schreef Xiance het volgende:
goed..
dit is dus het moment waarop ik besloten heb dat mijn lieve ex maar de figuurlijke schijt mag krijgen.
als hij niet wil, then fuck him!
er zitten 3 hele leuke jongens achter me aan, dus huwelijkscandidaten genoeg
hier ook een jvc met dikke kontquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:48 schreef Pjederdy het volgende:
ik heb geen lcd/plasma {:.
Ben ik nu arm?
ik heb je nummer nietquote:
maar wel mijn emailquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet
ik heb helemaal geen tv!!!
(ik heb 21inch breedbeeld monitor)
Nee, want je hebt een joekel van een 'gewone' 100 Hz breedbeeld tv.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:48 schreef Pjederdy het volgende:
ik heb geen lcd/plasma.
Ben ik nu arm?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodsamme wat ben IK zat!
Maar 't was leuk met Francois, Dennis en ons Reintje
Nee hoor. Het oude bakbeestje van mijn ouders doet het nog prima, waarom zou ik dan een flatscreen kopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit is een mooie voor de "wat is armoede" discussie
En de definitie van armoede in de westerse wereld is:
Armoede is het jezelf niet kunnen voorzien in materiële goederen die maatschappelijk geaccepteerd zijn.
En volgens mij heeft iedereen tegenwoordig een LCD, niet?
Ergens vind ik het jammer dat ik niet mee gegaan ben, maar mijn rust is momenteel belangrijker voor me. Ik kan me nu niet in de valkuil laten vallen die oververmoeidheid heetquote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig, maar ik worstel me wel door mezelf heen.
Misschien een vervroegde winterdepressie ofzo, die al in de zomer begonquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het moet in de lucht hangen... Hoe komt t?
In dat geval.. begint het dan niet tijd te worden voor lentekriebels nu?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een vervroegde winterdepressie ofzo, die al in de zomer begon?
Er komt een tijd hè, dat je gaat zeggen: "verrek.. die Dr34m3r heeft al die tijd gelijk gehad!"quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, lentekriebels gaan gepaard met teleurstelling. Doe mij maar gewoon gelemaal geen kriebels.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk net zo uit naar die dag als jij, dat weet je.
Waar zijn je normen en waarden?quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
G' morgen mensen! mn dag begint goed dankzij Erik!
thnx
Ook teveel gezopen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal en ik ben weer brak, toch uitgeweest terwijl ik dat niet had moeten doen
Misses Brownie uit het L topic vroeg nog naar jequote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ergens vind ik het jammer dat ik niet mee gegaan ben, maar mijn rust is momenteel belangrijker voor me. Ik kan me nu niet in de valkuil laten vallen die oververmoeidheid heet
Maar ik ga binnenkort wel weer eens mee stappen, als de grootste ellende weer achter de rug is.
Ik was niet ranzig!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:28 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waar zijn je normen en waarden?
Een beetje ranzig dronken over straat gaan, tsssk.
Dronken mensen zijn altijd ranzig!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misses Brownie uit het L topic vroeg nog naar je
quote:
Lallend en losbandig over straatquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn altijd ranzig!
Stinkend naar alcohol en rook (alhoewel dat laatste tegenwoordig minder zal zijn als je niet rookt).
Lallend en losbandig zwalkend over straat..
Whehe!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
VIP room in een of andere club, champagne, vodka, cocktails
rekening
Bwehehe, ik lal en zwalk niet. ZO erg laat ik 't nooit komen. Er zijn verschillende gradaties zat hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn altijd ranzig!
Stinkend naar alcohol en rook (alhoewel dat laatste tegenwoordig minder zal zijn als je niet rookt).
Lallend en losbandig zwalkend over straat..
Mahiki Club, geen gay club maar wel leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehe!
VIP treatment is okay!
Naar welke club ben je geweest?
whehehehe....quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bwehehe, ik lal en zwalk niet. ZO erg laat ik 't nooit komen. Er zijn verschillende gradaties zat hoor
Als je dat ranzigheid volgende week maar thuis laat sjaalbuddyquote:
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je dat ranzigheid volgende week maar thuis laat sjaalbuddy![]()
![]()
Wou je soms zeggen dat je stoer bent?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.
ehh... sorry Engel, maar als jij niet schattig bent.. wat dan wel?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.
wou jij soms zeggen dat ie dat niet is?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat je stoer bent?
Ben jij ook al zo'n rijke homo ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
om de ellende te verzachten heb ik vandaag maar weer eens geshopt
ben nu intotaal 623,67 euro kwijt aan kleding.. maarja.. al mn oude kleding ligt nu tot op de sokken aan toe in de prullenbak
Je vervangt je hele garderobe met kleding voor 600 euro, ik blijf het knap vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
om de ellende te verzachten heb ik vandaag maar weer eens geshopt
ben nu intotaal 623,67 euro kwijt aan kleding.. maarja.. al mn oude kleding ligt nu tot op de sokken aan toe in de prullenbak
Ang3l is heel stoer met zn sjaaltjes en v-halsjesquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wou jij soms zeggen dat ie dat niet is?
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo movesquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ang3l is heel stoer met zn sjaaltjes en v-halsjes
niet helemaal, en niet in een keerquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je vervangt je hele garderobe met kleding voor 600 euro, ik blijf het knap vinden
en je drinkt bier, je lijkt wel een heteroquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo moves
You did NOT just say that!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je drinkt bier, je lijkt wel een hetero![]()
jij ook?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben bij met lezen. Niet veel gemist.
Iedereen lag zeker ook op z'n rug gisteren?
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinairquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:31 schreef Xiance het volgende:
en oh ja.. ik koop mijn kleding ook gewoon bij de WE en C&A,
ik draag geen prada/guci/dolce & Gabana, en ik probeer ook niet dezelfde decadente stijl als Gordon erop na te houden..
desculpa amorquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You did NOT just say that!
![]()
Ik bedoel, ik hou van hetero's, zeker in m'n bed.... maar you did NOT just say that... BICHA!
en wa is er mis met kleding van 5 euro?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinair
Ja, nou..het begon als een echte date. haha doe ik normaal nooit aan. maar had wel wat....quote:
Nee ikben deze keer niet van het podium afgeflikkerd met dansen, dus niet op mijn rugquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, nou..het begon als een echte date. haha doe ik normaal nooit aan. maar had wel wat....
jij ook? jij ging toch lezen in dat boek...glazen nog wat..
dus niet meer het gevoel van waar is mun mes en pols? top, bitchquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee
ik heb uiteindelijk een doos merci weg gewerkt, en ik ben weer helemaal bij wat betreft liedjes over luduvudu enzo.
maar vandaag ben ik weer helemaal uhh.. nouja my charming own self
ben je naar een bekende club geweest in London?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ikben deze keer niet van het podium afgeflikkerd met dansen, dus niet op mijn rug
kleding van 5 euroquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
en wa is er mis met kleding van 5 euro?
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Furballquote:
Heb je nooit de drang om verder te gaan? Of is het, zoals Monica zong, i don´t get down on the first nite.quote:
Ik neem bijna nooit iemand van op stap mee naar huis eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je nooit de drang om verder te gaan? Of is het, zoals Monica zong, i don´t get down on the first nite.
yupyup, op de markt!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kleding van 5 eurobestaat dat?
Club Mahiki ken je het ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je naar een bekende club geweest in London?
Nee. Maar ik ben niet zo bekend in London met het uitgaanscircuit. Als ik er ben zijn het private parties o.i.d. Vrienden van mij wonen daar, dus blijf ik daar meteen slapen. Scheelt weer geld hahaquote:
kun je weer gebruiken om mooie fotos te laten maken die je online kan laten zienquote:
Is een vrij bekende "straight" club. Heel leuk zoals ik al zei maar typhus wat een rekeningquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben niet zo bekend in London met het uitgaanscircuit. Als ik er ben zijn het private parties o.i.d. Vrienden van mij wonen daar, dus blijf ik daar meteen slapen. Scheelt weer geld haha
ja, zal nu maar weleens over de brug moeten, he..? Zo bijzonder ben ik nou ook weer niet hoor. hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
kun je weer gebruiken om mooie fotos te laten maken die je online kan laten zien
Ging het net ff goolgen...Leuke mensen op die foto's. Ja, je zal wel een boel kwijt zijn, als ik zo zie waar het ligt... (of je rekening was gewoon te hoog, doordat je teveel had gezopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is een vrij bekende "straight" club. Heel leuk zoals ik al zei maar typhus wat een rekening
welk topic dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit ook hier op andere topics, waar ik btw jullie nooit zie...maar anyhow.....:) gaat weer over homo's darmtoeristen...zijn echt weer van die patsertjes.... gooi ik weer ff een fistfuck stelling erin......krijg je als antwoordhahah dumb bitches.
Valt wel mee, 1 fles champagne, paar cocktails en wat vodka en verse jusquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het net ff goolgen...Leuke mensen op die foto's. Ja, je zal wel een boel kwijt zijn, als ik zo zie waar het ligt... (of je rekening was gewoon te hoog, doordat je teveel had gezopen
en heb je nu met "die Lift" het vrouwentrauma genoeg kunnen verwerken ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijtenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinair
Heeft ie echt op de markt gestaan? dacht altijd dat dat een fabeltje was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijten
O, ik dacht nieuweling.... Ben ik dan nog steeds nieuw hier?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen paar topics is Deceit al weer een paar keer komen proeffokken
Neuk zequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef Xiance het volgende:
nouja.. mn ex staat voor de deur
tot maandag
zo ziet ie er ook uit, ordinair typjequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijten
was het leuk op friso gisteren?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen paar topics is Deceit al weer een paar keer komen proeffokken
nu vind ik Gordon überhaupt 1 groot fabeltjequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft ie echt op de markt gestaan? dacht altijd dat dat een fabeltje was.
was anderhalf jaar terug of zo, toen was hij op stage in Wenen en waren wij een dankbare uitlaatklepquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, ik dacht nieuweling.... Ben ik dan nog steeds nieuw hier?![]()
Ik dacht dat dit forum wel storm zou lopen
mijn vader komt uit een gezin van 13 kinderen, maar dan praat je over een gezin in 1930quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was het leuk op friso gisteren?
aangezien ik zaterdags om 9 uur al mijn eerste leerlingen heb
ik heb er nu 3 die uit belgie komen, die uit een gezin van 12 kinderen komen.
12!!!!
en heb je nog foto's van rode pumps .... of van mensen die Ang3l in de wang knijpenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn vader komt uit een gezin van 13 kinderen, maar dan praat je over een gezin in 1930
Friso was leuk, maar natuurlijk wel een stuk minder als jij er niet bij bent.
Gelukkig hoefde ik dit maal geen onschuldige jongensogen te beschermen tegen een stripact
Gordon is not my kind of guyquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo ziet ie er ook uit, ordinair typje
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddagquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en heb je nog foto's van rode pumps .... of van mensen die Ang3l in de wang knijpen
Ang3l die in zijn wangen wordt geknepen is sleazyquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddag![]()
Nee geen foto van haar genomen maar wel gezellig mee staan kletsen en dus naderhand ook doorgestuurd naar Ang3l
en jij durft vast niet nogmaals in het Lesbeau topic te kijken om te lezen wat ze d'r van vond
nee daar heb ik mij niet mee bezig gehoudenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ang3l die in zijn wangen wordt geknepen is sleazy
moet ik nu weer dat lesbo ge...... lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddag![]()
Nee geen foto van haar genomen maar wel gezellig mee staan kletsen en dus naderhand ook doorgestuurd naar Ang3l
en jij durft vast niet nogmaals in het Lesbeau topic te kijken om te lezen wat ze d'r van vond
er is niks gebeud dat het daglicht niet kan verdragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet ik nu weer dat lesbo ge...... lezen
Ja Joao is ook al boos dat ik nooit naar NL kom maar het is op dit moment gewoon druk. Ook ik zie een reorganistaie tegemoet, iets minder dramatisch als Ang3l, maar weet niks over de toekomst. En ik moet voor prive redenen ook naar Lisboa.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niks gebeud dat het daglicht niet kan verdragen![]()
maar een volgende keer ga jij maar mooi eens mee, scheelt mij achteraf weer een hoop uitleggen
daarom had ik het ook over een en niet dequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja Joao is ook al boos dat ik nooit naar NL kom maar het is op dit moment gewoon druk. Ook ik zie een reorganistaie tegemoet, iets minder dramatisch als Ang3l, maar weet niks over de toekomst. En ik moet voor prive redenen ook naar Lisboa.
heej allemaal ouwe mensen die terugkomenquote:
Ben heul niet oudquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej allemaal ouwe mensen die terugkomen
Ok neuken ?quote:
ik eerst!quote:
Weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TMM vat graag kort en bondig samen, met mij bedoelt hij vast oud en jij valt onder terugkomen
quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo moves
het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkhedenquote:
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogenquote:
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogen
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
Oh god... mijn moeder heeft smilies ontdekt en stopt ze nu in elk e-mailberciht...
Zo ver laat ik het niet komen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?![]()
Heb mn net aangekleed voor vanavond. Ik zie er te gay uit!!
Dank u, dat zal wel lukken! Ik ga me wel flink inpakken met sjaal handschoenen enzo! brrrrrrquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet komen...
Veel plezier vanavond pas
Ik pass, maar dr zijn vast genoeg anderen die wel willenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkheden
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu met "die Lift" het vrouwentrauma genoeg kunnen verwerken ?
Was je niet liever door Rein gelift?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!Dat was ik al weer vergeten! En ik moest ZO lachen toen Dennis die vrij forse dame aanspoorde om die jump en lift ook bij hem te doen
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was je niet liever door Rein gelift?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/weretheworldmine/
Met je hand gespeeld? aaaah dat klinkt zo liefquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
" Maar kreeg een sms dat hij zich goed vermaakt had, gelukkig.
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
Ja moi komt ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!) Het wordt zoo leuk! Jij komt toch ook stroek?
nee niet weghouden hoor, gewoon meenemen en er trots mee lopen pronkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubsquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlifequote:Op zondag 2 november 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubs
Oh en ze willen naar beijous of zoiets vanavond, pfffffff kent iemand dat ?
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaaltquote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlife
en met een butler op het toilet met 15 verschillende flessen after shave die je dan ook nog moet tippen?quote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaalt
en nu gooi ik wat make-up op en zo en we gaan ciao
zal ik dan toch nog eens proberen of ik HIW over de streep kan trekken ?quote:Op zondag 2 november 2008 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgende week gaat paul, jawel hij leeft nog, met de gasten van zijn verjaardagsfeestje naar het Pann feest in Tilburg, ik ben er ook bij
Swartland is ook een mooie streek zo rondom Darlingquote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej stroek wat zijn buiten stellenbosch, mooie plekjes in Zuid Afrika op wijngebied om te bezoek, en heb je nog andere Non gay plekjes die een must see zijn, kun je me dat mailen, is voor een vriend van me
en als die vriend van je van goed eten houdt moet hij in elk geval al van te voren reserveren voor Rueben's in Franshoek, maar ook naar Charmonix, le petit ferme en Haut Cabiere gaan en naar bouiabaissequote:
ow jij drinkt alleen maar Wodka, rum, wiskey en Bier?quote:
Well, hij zou erover nadenken en het mij laten wetenquote:Op zondag 2 november 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat stond er in de SMS?
Zo. De mail naar de rechtsbijstand is de deur uit.*slik*
Jaquote:Op zondag 2 november 2008 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij drinkt alleen maar Wodka, rum, wiskey en Bier?
Uhu. Je bent gewoon net zo'n ranzige del als menigeen in dit topic, alleen wil je 't niet laten merkenquote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Well, hij zou erover nadenken en het mij laten wetenIk wil geen trio
im telling you, er zat wat in mn wijn!!!
Wijn is voor mensen met klasse, bier is voor het gepeupelquote:
Hahaha, je hoor steef, droom maar lekker verderquote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je bent gewoon net zo'n ranzige del als menigeen in dit topic, alleen wil je 't niet laten merken
Bier is ook niet mijn favoriete drank, maar de rest is zo duur dus.quote:Op zondag 2 november 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wijn is voor mensen met klasse, bier is voor het gepeupel![]()
Goedemorgen en tot straks
en die jongen die je sms beantwoord komt zaterdag ook naar Tilburg ?quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
Oh no! ik herinner me opeens dat ik samen met een vriendin een smsje hebben gestuurd naar die hetero jongen van pann of hij een trio met ons wildeen hoe herinner ik het me? Ik kreeg zojuist een smsje binnen
Ja, dat heet alcohol...quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
En en en?quote:
En nu wil je dat wij als een stel gekken 'Wie? wie? wie?' gaan gillen?quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
En nu wil je dat wij als een stel gekken 'Wie? wie? wie?' gaan gillen?
Trieste is nog wel dat iemand het ook daadwerkelijk zal doen!
quote:Op zondag 2 november 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat stond er in de SMS?
Zo. De mail naar de rechtsbijstand is de deur uit.*slik*
Wat doe jij opeens hierquote:
Trouwens ben gisteren uitgeweest met een aantal meiden in Amsterdam, ik viel weer bijna in slaapquote:
sloeriequote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
is het zo erg gesteld dat je uit angt om bloehoese tegen te komen op zaterdag de stad bent uitgevlucht ?quote:
Ik schrok al, dacht vanwege je onderschrift "oktober 2008-2009" London dat je mij gezien hadquote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe ik probeer de spanning op te bouwen..
neh had angel dus gezien in tilburg, met stappen
je bent ee faker hij kan je niet gezien hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik schrok al, dacht vanwege je onderschrift "oktober 2008-2009" London dat je mij gezien had
Darling zelfs jij hebt mij gezien weet je nog, alleen niet in dat steegje zoals je tegen iedereen gezegd hebtquote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
je bent ee faker hij kan je niet gezien hebben
Ze IS nog steeds schattigquote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef samjustme het volgende:
toen was ze net zo schattig als Miley nu
quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Darling zelfs jij hebt mij gezien weet je nog, alleen niet in dat steegje zoals je tegen iedereen gezegd hebt
Ik zeg ook niet dat dat gebeurt is, alleen op hoog catherijne. weet je nog ?quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
keep on dreaming en jij en ik NEVER dan word ik liever hetero
geen idee hoe ze nu eigenlijk eruitzietquote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze IS nog steeds schattig... alhoewel ze wel erg dun is nu...
Wat ik me het laatst kan herinneren dat ik ons afspraakje in Amsterdam had afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat gebeurt is, alleen op hoog catherijne. weet je nog ?
Afspraakjequote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ik me het laatst kan herinneren dat ik ons afspraakje in Amsterdam had afgezegdmeer niet
![]()
Ik heb nu een bf, sommigen hechten waarde aan monogamie
Was geen afspraakje je wou gewoon samen wat drinken in Arc ofzo, hehe leuk hoor jezelf voor de domme houden ach ja who cares ik had het afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
AfspraakjeAmsterdam
waarom weet ik daar weer niks van
Ach ja mensen mogen geloven wat ze willen geloven, mensen die me irl kennen weten de waarheid en ga nu Merlin kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
ik blijf het toch raar vinden dat de persoon die SJM hier vanaf het begin af aan door dik en dun de hand boven het hoofd gehouden heeft nu door hem wordt aangevallen
Ach alles heeft zijn reden, denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
ik blijf het toch raar vinden dat de persoon die SJM hier vanaf het begin af aan door dik en dun de hand boven het hoofd gehouden heeft nu door hem wordt aangevallen
Beweren alsof we wat met elkaar hadden irl terwijl ik je nooit hebt ontmoet en ook geen behoefte aan heb maar voor de rest ben je best wel oke voor een fakerquote:
Fakerquote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Beweren alsof we wat met elkaar hadden irl terwijl ik je nooit hebt ontmoet en ook geen behoefte aan heb maar voor de rest ben je best wel oke voor een faker
ik ben net zo lief als Mileyquote:
LOL welke reputatie 9 van de 10 fokkers zien me hier liever nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
FakerIk blijf wel weg totdat diegene die kan bevestigen dat ik ben wie ik ben dat hier komt bevestigen, zoals al heel lang beloofd ja ik weet dat het je reputatie hier schaad maar kun je het nu wel even doen
Ik heb NOOIT beweerd dat ik iets met jou had...quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Beweren alsof we wat met elkaar hadden irl terwijl ik je nooit hebt ontmoet en ook geen behoefte aan heb maar voor de rest ben je best wel oke voor een faker
Miley, die fucking skank vond die reactie van die foto wel erg overtrokken puriteins Amerikaquote:
daarom vind ik het nu dus ook raar dat jij op dit moment je gifpijlen juist op 1 van je medestanders aan het afvuren bentquote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL welke reputatie 9 van de 10 fokkers zien me hier liever niet
Over 1 a 2 jaar is ze toch te oud om Hannah Montana te spelen, vind wel een goeie zet van haar om haar 3e album meer naar eigen persoontje toe te trekkenquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Miley, die fucking skank vond die reactie van die foto wel erg overtrokken puriteins Amerika![]()
vind haar wel geweldig.....je werd er mee doodgegooid op tv in Amerika..(en Spanje ook btw) maar hier heb ik haar nog niet gezien...
niet dat het wat waard is, of ook maar iets bevestigd maar ik heb dus wel SMS verkeer gehad met een +35 en +44 nummerquote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
FakerIk blijf wel weg totdat diegene die kan bevestigen dat ik ben wie ik ben dat hier komt bevestigen, zoals al heel lang beloofd ja ik weet dat het je reputatie hier schaad maar kun je het nu wel even doen
Ik ben heel lief hoor irlquote:Op zondag 2 november 2008 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom vind ik het nu dus ook raar dat jij op dit moment je gifpijlen juist op 1 van je medestanders aan het afvuren bent
Je moet niet denken dat het altijd over jou gaat, ik had het over de Fokker met wie ik WEL het bed gedeeld heb en die hier biet post omdat ie bang is dat het uitkomtquote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL welke reputatie 9 van de 10 fokkers zien me hier liever niet
denk je nou echt dat het me boeit welke fakerquote:Op zondag 2 november 2008 21:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat het altijd over jou gaat, ik had het over de Fokker met wie ik WEL het bed gedeeld heb en die hier biet post omdat ie bang is dat het uitkomt
Ze hebben meetings enzo en de meesten komen uit EHV en omstreken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
Ken iedereen elkaar o.i.d.? Ik dacht dat dit anoniem is..
ooo dat las ik ook in andere topics.... van gamers enzo...gingen ze uit en daar gamen....how lamequote:Op zondag 2 november 2008 21:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze hebben meetings enzo en de meesten komen uit EHV en omstreken.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat het altijd over jou gaat, ik had het over de Fokker met wie ik WEL het bed gedeeld heb en die hier biet post omdat ie bang is dat het uitkomt
Heb zin in volgende weekquote:
ja en die andere uit de Disney stal Demi Lavato ken je haar? wat vind je van haar album?..... die bitch is echt sex on a stick...quote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Over 1 a 2 jaar is ze toch te oud om Hannah Montana te spelen, vind wel een goeie zet van haar om haar 3e album meer naar eigen persoontje toe te trekken
Miley rocks Hannah
Wat een oudje ben jij ookquote:Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ben gisteren uitgeweest met een aantal meiden in Amsterdam, ik viel weer bijna in slaap
en bf gaat mee naar pann en C heeft nu lekker gekruld lang haar volgens mijheb al aangegeven dat ze voor volgende week lekker wat sexy aan moet hebben
![]()
*raak je aan*quote:Op zondag 2 november 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet dat het wat waard is, of ook maar iets bevestigd maar ik heb dus wel SMS verkeer gehad met een +35 en +44 nummer![]()
wie wil mij aanraken
van Another Cinderella Story toch?quote:Op zondag 2 november 2008 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja en die andere uit de Disney stal Demi Lavato ken je haar? wat vind je van haar album?..... die bitch is echt sex on a stick...
is dat haar nieuwe nummer? kut ik loop achterquote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een oudje ben jij ookVolgende week voldoende slapen en dan val je misschien niet in slaap. Of we gaan je dronken voeren
Ga je misschien nog aardig doen tegen de fokkers ook!
![]()
K vond het goed om eerder af te spreken btw!
En:
Alle users komen uit EHV met uitzondering van 2 Rotterdammers (en misschien ooit 3 gehehequote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
Ken iedereen elkaar o.i.d.? Ik dacht dat dit anoniem is..
Neeeh, haar nieuwe nummer is womanizer, die ken je hopelijk wel hequote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat haar nieuwe nummer? kut ik loop achter
euh wat is EHV?quote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alle users komen uit EHV met uitzondering van 2 Rotterdammers (en misschien ooit 3 gehehe)
Rightquote:
tsss, ik kom uit Assenquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alle users komen uit EHV met uitzondering van 2 Rotterdammers (en misschien ooit 3 gehehe)
Ik heb gisteren wel wat gedronken wijn en baileysquote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een oudje ben jij ookVolgende week voldoende slapen en dan val je misschien niet in slaap. Of we gaan je dronken voeren
Ga je misschien nog aardig doen tegen de fokkers ook!
![]()
K vond het goed om eerder af te spreken btw!
En:
ja die ken ik.quote:Op zondag 2 november 2008 21:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neeeh, haar nieuwe nummer is womanizer, die ken je hopelijk wel he![]()
Dit is een instrumentale versie van het nummer Kill the Lights van haar nieuwe album. Dit wordt niet haar volgende single tho. maar het klinkt zeeeer lekker. Het doet me een beetje denken aan Michael Jackson's Thriller
quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die ken ik....vind hem niet zo bijzonder maar blijft wel hangen tis geen toxic of overprotected..
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebrachtquote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die ken ik....vind hem niet zo bijzonder maar blijft wel hangen tis geen toxic of overprotected..
Je kent de danspasjes beter dan ikquote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebracht![]()
Britney time
ja, vind haar geweldig....maar ben al oud...lijk wel een pedoquote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebracht![]()
Britney time
M is de jouwequote:
heb je geen huishoudster?quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef wonderer het volgende:
*mouwen opstroop* Vandaag gaan we de keuken en de badkamer schoonmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |