Dit is een mooie voor de "wat is armoede" discussiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Een flatscreen tv voor iedereen. Dat moet de SP in Groningen hebben gedacht. Er was al een potje voor langdurige minima om voor 170 euro een gewone televisie te kopen, maar dat bedrag bleek te laag te zijn. Daarom wordt het nu een veel hoger bedrag van 450 euro. Zodat ook zij straks een flatscreen hebben staan
i wanna dance with somebodyquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Xiance het volgende:
didn't we almost have it all....
wacht geduldig bij telefoonquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:45 schreef Xiance het volgende:
goed..
dit is dus het moment waarop ik besloten heb dat mijn lieve ex maar de figuurlijke schijt mag krijgen.
als hij niet wil, then fuck him!
er zitten 3 hele leuke jongens achter me aan, dus huwelijkscandidaten genoeg
hier ook een jvc met dikke kontquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:48 schreef Pjederdy het volgende:
ik heb geen lcd/plasma {:.
Ben ik nu arm?
ik heb je nummer nietquote:
maar wel mijn emailquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet
ik heb helemaal geen tv!!!
(ik heb 21inch breedbeeld monitor)
Nee, want je hebt een joekel van een 'gewone' 100 Hz breedbeeld tv.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:48 schreef Pjederdy het volgende:
ik heb geen lcd/plasma.
Ben ik nu arm?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodsamme wat ben IK zat!
Maar 't was leuk met Francois, Dennis en ons Reintje
Nee hoor. Het oude bakbeestje van mijn ouders doet het nog prima, waarom zou ik dan een flatscreen kopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit is een mooie voor de "wat is armoede" discussie
En de definitie van armoede in de westerse wereld is:
Armoede is het jezelf niet kunnen voorzien in materiële goederen die maatschappelijk geaccepteerd zijn.
En volgens mij heeft iedereen tegenwoordig een LCD, niet?
Ergens vind ik het jammer dat ik niet mee gegaan ben, maar mijn rust is momenteel belangrijker voor me. Ik kan me nu niet in de valkuil laten vallen die oververmoeidheid heetquote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodsamme wat ben IK zat!
Maar 't was leuk met Francois, Dennis en ons Reintje
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig, maar ik worstel me wel door mezelf heen.
Misschien een vervroegde winterdepressie ofzo, die al in de zomer begonquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het moet in de lucht hangen... Hoe komt t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |