ik ben een van de grootste egoisten die er bestaat maar dat zegt helemaal niks .. Rzou niets anders willen en R is eigenlijk ook wel een egootje dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoor
maar zoals altijd.. mannen dumpen mij nou eenmaal omdat ik te egoistisch ben
yup. plain and simple.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ligt het dan aan jou als iedereen jou dumpt? Ben je moeilijk in de omgang en high maintenance?
Ik kan ze niet meer tellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
Kep nog nooit een ex gehad.. dus ik heb makkelijk lullen das waar
waar heb je het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het Rijke Roomse leven, maar dan zonder de religie, meer zoiets als de Romeinse lusthof
quote:
hoho ik heb wel meer dan 1 relatie gehad. De one night stands ja die tel ik echt niet meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep het over relaties, he?! Geen one-night stands
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand me uitleggen wat een homecomming eigenlijk inhoud, het is iets anders als een prom, en wat houdt sophmore precies in?
en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.
Sophomore is een naam voor een zoveelste jaars student:
1e: Freshman
2e: Sophomore
3e: Junior
4e: Senior
Naja dit was bij v.d. Valk he...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitel
Kippensoep is het medicijn voor alle problemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef Xiance het volgende:
ik moet ook maar pr0n king worden, tis toch allemaal maar waardeloos en kut
pagina 174 is waar de afgelopen aflevering begon...quote:
Van MTV geleerd, komt veel in Made voor (omdat al die miepjes Homecoming Queen willen worden). Dat van die jaren had ik van mijn studiereis naar de USA nog overgehoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?
het soep komt me de neus uit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kippensoep is het medicijn voor alle problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |