Spongebob Squarebutterflyquote:
Kom maar met een foto, dan gaan we oordelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hey wonderer, wat moet ik dan eigenlijk verder nog trainen? Mijn benen train ik door te cardio'en en die zijn echt al supergespierd. Als ik die ook nog ga trainen met gewichten dan raakt alles echt uit proportie. Blijft mijn buik over, maar die wil ik niet trainen want die is prima zo. What's left?
Je rug, anders ga je krom lopen doordat je sterkere borstspieren je schouders naar voren trekken. Dan ga je als een gorilla lopen. Verder je armen (met name je triceps dan) omdat je die nodig hebt om veilig te kunnen bankdrukken enzo. En dan je schouders, anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hey wonderer, wat moet ik dan eigenlijk verder nog trainen? Mijn benen train ik door te cardio'en en die zijn echt al supergespierd. Als ik die ook nog ga trainen met gewichten dan raakt alles echt uit proportie. Blijft mijn buik over, maar die wil ik niet trainen want die is prima zo. What's left?
o god ja, je bent geen bottom. Wat ben je nou voor nep homo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn ass niet up!!!!!!
Of hij wil zijn partner gewoon aan kunnen kijken natuurlijk...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, je bent geen bottom. Wat ben je nou voor nep homo?
O nee hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij wil zijn partner gewoon aan kunnen kijken natuurlijk...
spiermassa?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik ben weer 10 kilo aangekomen in 4 maanden sinds ik fitness
I wish.. nouja wel een deel, maar ik krijg ook altijd een dikke reet/pens als ik meer eet.. maar ik ga nu denk ik tot in het voorjaar flink eten en dan weer a la anorexia (veel eiwitten/weinig koolhydraten) afvallenquote:
Maar niet als je met je kont omhoog ligt.quote:
Zoek op een bodybuilding forum eens info over bulk-dieten en het tegenovergestelde daarvan (ben de naam even kwijt).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
I wish.. nouja wel een deel, maar ik krijg ook altijd een dikke reet/pens als ik meer eet.. maar ik ga nu denk ik tot in het voorjaar flink eten en dan weer a la anorexia (veel eiwitten/weinig koolhydraten) afvallenen hopen dat niet al mn spiermassa weer wegsmelt..
Een vriend van me heeft BB gedaan, weet wel redelijk wat inmiddels.. bepaalde aminozuren etc die nuttig zijn bij cutten.. en creatine + whey eiwit tijdens bulken (wat ik nu gebruik).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek op een bodybuilding forum eens info over bulk-dieten en het tegenovergestelde daarvan (ben de naam even kwijt).
Maar veel eiwitten en weinig koolhydraten klinkt wel redelijk, dat zou je spiermassa op peil moeten houden.
Armen en schouders train ik gelijk mee (met mijn borst) met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
Je rug, anders ga je krom lopen doordat je sterkere borstspieren je schouders naar voren trekken. Dan ga je als een gorilla lopen. Verder je armen (met name je triceps dan) omdat je die nodig hebt om veilig te kunnen bankdrukken enzo. En dan je schouders, anders ziet het er niet uit
Eigenlijk dus gewoon alles.
Oh ja, cutten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft BB gedaan, weet wel redelijk wat inmiddels.. bepaalde aminozuren etc die nuttig zijn bij cutten.. en creatine + whey eiwit tijdens bulken (wat ik nu gebruik).
Vind ik ook altijd een drama om te trainen ja.. vooral chinnen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Armen en schouders train ik gelijk mee, met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed..
Blijft rug over.. Rug.
.
sja.. probleem bij mij blijft eten.. ik ben echt heel slecht daarin, als ik even niet oplet eet ik even een paar weken slecht, en is er gelijk weer 2 kilo af ofzo, heb echt geen discipline..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, cutten.
Nah, dan moet het goedkomen!
Een mooie gespierde rugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Armen en schouders train ik gelijk mee (met mijn borst) met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed..
Blijft rug over.. Rug.
.
Dat kan ik hier niet, optrekken. Maar lat pully enzo, lekker juist. Ik hou van rug trainenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd een drama om te trainen ja.. vooral chinnen..
das wel nice ja.. rug gaat bij mij altijd errug moeilijk vooruit.. en vind de oefeningen ook het minst prettigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een mooie gespierde rugIk wil weer zo worden maar dat duurt nog wel even
quote:Ik blijf nog lang, en liefst nog langer,
en laat me blijven wie ik ben.
LAAT ME, LAAT ME, LAAT MIJ GEWOON M'N GANG MAAR GAAN.
Ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is echt enorm persoonlijk enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef wonderer het volgende:
Ik vind haar wel heel erg over de top emotioneel. Ook in andere nummers. Dat doet een beetje afbreuk aan de liedjes denk ik.
Ik luister nu de versie van Van Veen en hoewel ik exht enorme bewondering voor hem heb, vind ik die van Wende wel mooier. Maar Shaffy rulesquote:
Ik vond dat ze "mensch durf te leven" echt enorm verkracht heeft en was een beetje bang dat ze dat met deze ook deed, maar dat viel wel meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is echt enorm persoonlijk enzo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar pann in tilburg btw?
Ik ookquote:
Gayfeest wat normaal gevestigd is in Utrecht en nu sinds een jaar tevens rondtrekt door het land. O.a. Groningen, tilburg, amsterdam, eindhoven etcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
www.pann.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:36 schreef Gellarboy het volgende:
En het halve topic reist mee?
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!quote:
Hi-la-risch!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toch vind ik dat ook leuk staan, met die witte streep enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hi-la-risch!!!
(iew en ik met kort haar)
En ik moet morgen nog een hele (zware) dag.quote:
Yay yay yay, I got my way!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
Kom lief, pak de GHB, rammel met je kroonjuwelen, maak me gek, sleep me mee de verdorven stad in!.
Ik moest bij 1 persoon toch wel belachelijk hard lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O.M.F.G.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Forum Opties | |