Ik luister nu de versie van Van Veen en hoewel ik exht enorme bewondering voor hem heb, vind ik die van Wende wel mooier. Maar Shaffy rulesquote:
Ik vond dat ze "mensch durf te leven" echt enorm verkracht heeft en was een beetje bang dat ze dat met deze ook deed, maar dat viel wel meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is echt enorm persoonlijk enzo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar pann in tilburg btw?
Ik ookquote:
Gayfeest wat normaal gevestigd is in Utrecht en nu sinds een jaar tevens rondtrekt door het land. O.a. Groningen, tilburg, amsterdam, eindhoven etcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
www.pann.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:36 schreef Gellarboy het volgende:
En het halve topic reist mee?
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!quote:
Hi-la-risch!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toch vind ik dat ook leuk staan, met die witte streep enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hi-la-risch!!!
(iew en ik met kort haar)
En ik moet morgen nog een hele (zware) dag.quote:
Yay yay yay, I got my way!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
Kom lief, pak de GHB, rammel met je kroonjuwelen, maak me gek, sleep me mee de verdorven stad in!.
Ik moest bij 1 persoon toch wel belachelijk hard lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O.M.F.G.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Forum Opties | |