alles van de synthetische schijf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb net ingenomen wat er ingenomen moest worden, dus ik ben reeeeady to party..
Een halfje kamagra en een dosis ghb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
alles van de synthetische schijf?of word het een rustig avondje?
botox? of natural?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
Doorgaande op de last post
ik moest me een tijdje geleden identificeren toen ik bier kocht in een winkelik voelde me zwaar gevleid
quote:
geen druppel alcohol? echt niet?quote:
En schatten ze je jonger of ouder?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behoorlijk veranderd
Ik zie er al jaren hetzelfde uit en ik word ook al jaren dezelfde leeftijd geschat
[HOMO] #2215 - Stijl, stijler, stijlst
Nee, nooit.quote:
Naja, misschien is dat wel beterquote:
Ik gister nog tijdens de borrel van de studievereniging.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
ik moest me een tijdje geleden identificeren toen ik bier kocht in een winkelik voelde me zwaar gevleid
Ik wordt melig ervan, lollig, en na teveel alcohol val ik in slaapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Ten eerste word ik er agressief van en krijgen P en ik aaaaaltijd ruzie met alcohol op. Ten tweede vind ik mensen met alcohol op zooooo dom en vervelend doen. Rembrandtplein zaterdagnacht? Om te janken. Drugs zijn veel leuker en gezelliger. Dus prrrrima, keuze snel gemaakt..
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
en drugs? gebruik je weleens wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wordt melig ervan, lollig, en na teveel alcohol val ik in slaapruzies kreeg ik in een bepaalde tijd van mijn leven (A) maar ik won ze wel
dus ik heb geen slechte ervaringen met alcohol
Naturel, duh....quote:
Ik vind het wel lief, als je 26 bent, en je dan moet identificeren of je wel bier mag kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigd
En het was geen waspoeder, of zoiets?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb gister voor het eerst ooit geblowd.Merkte er geen drol van. Ook weer gehad.
ach ik heb niks met leeftijd, hoef er niets zonodig zooooo jong er uit te zien, en vragen om je ID als je 28 bentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, als je 26 bent, en je dan moet identificeren of je wel bier mag kopen
qua hasj en wiet was/ben ik ook een expertquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, het was gewoon hasj. Ik was met een redelijk ervaren druggie (:+).. Zij merkte het overigens wel.
Jonger. Vorig jaar vroeg zelfs iemand of mijn vader thuis wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En schatten ze je jonger of ouder?
Ik werd eerst zo jaartje of 10 jonger gescht.
Tegenwoordig zitten ze er nog maar een paar jaartjes onder,maar dat komt vast doordat ik een iets-langer-dan-een-paar-dagen baard heb.
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigd
Ja ben benieuwd of ze mij dan nog zouden vragen naar IDquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?
bijna 31quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?
Ja, dat is dus gewoon volgens de regels. Niet dat ze denken dat je onder de 21 bent, ze moeten gewoon om je ID vragen tenzij het echt duidelijk is dat je meerderjarig bent.quote:
en ik heb nog altijd jochies zoals jij achter me aanquote:
Ik moet dat toch eens invullen, maar mijn verjaardag is geheimquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, je profiel geeft aan dat je 0-0-0000 geboren bent
je verwacht toch niet dat ik vanaf heden nu dagelijks je voice mail ga volzingen om je te feliciterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet dat toch eens invullen, maar mijn verjaardag is geheimhet jaar niet, alleen de dag
Oh ja dat wou je proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb gister voor het eerst ooit geblowd.Merkte er geen drol van. Ook weer gehad.
Neeeeeeeee het is al erg genoeg dat R me ook ouwe noemt zo vlak voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat ik vanaf heden nu dagelijks je voice mail ga volzingen om je te feliciteren
vergeleken met bij blijft je nog steeds een jonkie en een snotneusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Neeeeeeeee het is al erg genoeg dat R me ook ouwe noemt zo vlak voor mijn verjaardag
Ben je ook nog steeds niet dronken geweest toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:35 schreef MisterO het volgende:
Ik ben echt de heiligerd van dit topic. Heb zelfs nog nooit een sigaret aangeraakt
Oh dat wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je ook nog steeds niet dronken geweest toch?
Wat loopt niet zo dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Weemz het volgende:
Blègh, opeens voel ik me naar...
Zal wel komen omdat ik morgen ineens een half uur eerder moet verschijnen, en dat er sommige dingen niet zo lekker lopen...
Ik dus niet... Dus ik ben heiligerder dan jijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat wel hoorgeef mij maar een paar glazen wijn en ik ga rare dingen zeggen
kutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dus niet... Dus ik ben heiligerder dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |