Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef Weemz het volgende:
Neemt niet weg dat jullie (nou hoop ik dat ik jullie drieën niet te snel over 1 kam scheer) levensstijl me nog steeds boeit
We waren allebei nog een kuiken, anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:56 schreef Pjederdy het volgende:
Hallo!
Ik was ook nog een kuiken 5 jaar geleden!
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
middenin?
waarin?
kan iemand mij een update geven?
jaaaaaaaaaa dat waren tijden he...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.
En zo leer jij ook weer wat nieuws. Wat een leerzaam topic is dit tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.
Ja, het enige wat we nu nog nog bij moeten hebben is een seriemoordenaar. Ik wacht met smart.quote:
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Morgenavond naar BredaVrijdag een training daar...
Nah ik zelf... maar mijn werkgever betaald inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?
Ja dat is op zich wel het voordeel van in Hengelo werken... Telkens wanneer er ergens trainingen of vergaderingen zijn krijgen we de kans wel om een hotelovernachting erbij te pakken.quote:
Hotel de Keijzer, vrijwel naast Chassé theater, daar waar Joop uit Big Diet directeur is ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah ik zelf... maar mijn werkgever betaald inderdaad
Ha, daar op het hoekje bij die rotonde, naast 't circuit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
een NH hotel in Zandvoort gezeten. Strak aan het strand.
Ah, dat hotel ken ik. Vlak bij Center Parcs.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel het voordeel van in Hengelo werken... Telkens wanneer er ergens trainingen of vergaderingen zijn krijgen we de kans wel om een hotelovernachting erbij te pakken.
Heb van het voorjaar 3 dagen in een NH hotel in Zandvoort gezeten. Strak aan het strand.
Och menneke toch, jij had al weer veel eerder hier voorbij moeten komen zodat ik de kans kreeg om je uit die put te sleurenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef Xiance het volgende:
nog zon tranentrekker
veeeeeeel geluistert toen t net uit was met marc...
Weg huis, weg leven.. zat ik daar.. op een kamertje ergens 2 hoog in rotterdam..
ik ben er zelf uit geklommen, en heb besloten dat geen enkele man dat meer waard is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och menneke toch, jij had al weer veel eerder hier voorbij moeten komen zodat ik de kans kreeg om je uit die put te sleuren
Euhm het zegt me niets, dus zal wel nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hotel de Keijzer, vrijwel naast Chassé theater, daar waar Joop uit Big Diet directeur is ?
Heerlijk hotel!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ha, daar op het hoekje bij die rotonde, naast 't circuit.. Ik ben in Zandvoort opgegroeid, in een appartement daar vlak naast.
je eigen belangen niet uit het oog verliezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben er zelf uit geklommen, en heb besloten dat geen enkele man dat meer waard is..
Hoort volgens mij ook bij NH keten in Nederlandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm het zegt me niets, dus zal wel niet
Aww, engel!!quote:
Oow we zitten alleen in een NH hotel wanneer we in Haarlem een vergadering cq training hebben. We mogen daar van IKEA niet meer in het van der Valk logeren (ivm onveiligheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoort volgens mij ook bij NH keten in Nederland
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow we zitten alleen in een NH hotel wanneer we in Haarlem een vergadering cq training hebben. We mogen daar van IKEA niet meer in het van der Valk logeren (ivm onveiligheid)
hoezo onveilig bij de Toekan ?![]()
Wicked Gentlemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:37 schreef wonderer het volgende:
Min of meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |