Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef Weemz het volgende:
Neemt niet weg dat jullie (nou hoop ik dat ik jullie drieën niet te snel over 1 kam scheer) levensstijl me nog steeds boeit
We waren allebei nog een kuiken, anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:56 schreef Pjederdy het volgende:
Hallo!
Ik was ook nog een kuiken 5 jaar geleden!
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
middenin?
waarin?
kan iemand mij een update geven?
jaaaaaaaaaa dat waren tijden he...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.
En zo leer jij ook weer wat nieuws. Wat een leerzaam topic is dit tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.
Ja, het enige wat we nu nog nog bij moeten hebben is een seriemoordenaar. Ik wacht met smart.quote:
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Morgenavond naar BredaVrijdag een training daar...
Nah ik zelf... maar mijn werkgever betaald inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?
Ja dat is op zich wel het voordeel van in Hengelo werken... Telkens wanneer er ergens trainingen of vergaderingen zijn krijgen we de kans wel om een hotelovernachting erbij te pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |