Wat heerlijk simplistisch en lievig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, hier komt het.18.15-18.45 Diner onder het genot van DVD: AbFab, s03, ep01. 18.45-20.00 Huis aan kant maken omdat ouders morgen langskomen. 20.00-20.25 Zonnebank (buik liggen, rug bruinen). 20.25-20.40 Douchen 20.40-00.00 Naar de Cuckoo's Nest (of gewoon op de bank met DVD: Gooische Vrouwen s02, ep01 en verder.)
Er bestaat een kansje dat we ons er geen reet van aantrekken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat heerlijk simplistisch en lievig.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Er bestaat een kansje dat we ons er geen reet van aantrekken..
Ja maar dat was omdat kleine dreetje er ook was die is zo klein dat ie kan blijven staan. En nog precies de goede hoogtequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wel bij de mensen die ik uitkies.
Ik ben voor jou toen toch ook niet op de knietjes gegaan? Je weet wel, toen we elkaar ontmoet hadden op het Andre Hazes Memorial Festival in Nunspeet. De sex was leuk, maar de knietjes bleven ongedeerd!
Volgens mij niet. Was niet echt een succes geloof ik. Heb nog wel ergens foto's als je interesse hebt voor een sfeerbeeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jammer dat het zo rustig was. Het is sindsdien ook niet meer geweest, of wel?
toffe shoes.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Cahir het volgende:
Verveling tijdens school vandaag, Dunks
[ afbeelding ]
Je lijkt mij wel in mijn anti-jou periode.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Onzin gehalte met jou word prima op hoogte gehouden 14.gif
Graag!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij niet. Was niet echt een succes geloof ik. Heb nog wel ergens foto's als je interesse hebt voor een sfeerbeeld?
ik voeg altijd gekruimelde bastogne koeken toequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, zou me inderdaad niet verbazen als dat een tip van me geweest zou zijn, maaaaaaaar
wat gaat er 9 van de 10 keer fout bij het bakken van de appeltaart...
precies door het vocht van de appels is de taart te nat/zompig en valt daardoor uit elkaar
hoe voorkom je dit probleem:
door het toevoegen van custardpoeder aan je appelmengsel !
Hier is de eerste. Dit is de Argos.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zal ik een keer foto's maken in de darkrooms? Streng verboden, maar geeft niks..
Ha, daar zat ik van de week ook al aan te denken. Whooo-hooo!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
niemand zeggen maar ik heb m'n Xmas playlist al van stal gehaald
Surequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Graag!
Zal ik een keer foto's maken in de darkrooms? Streng verboden, maar geeft niks..
Ja, en dit weekend volop genieten van Funhouse, Chasing Lights, Heavy Rotation, Out Of Control en Catfights & Spotlights.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:54 schreef Gellarboy het volgende:
Ha, daar zat ik van de week ook al aan te denken. Whooo-hooo!
we hadden gisteren al sneeuw hier in Londonquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:39 schreef wonderer het volgende:
De eerste sneeuw is een feit trouwens. Welkom in NH...
Da's ook kut. London nog wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hadden gisteren al sneeuw hier in London
Ja voor het eerst in 75 jaar of zoiets, was een unicum. En juist weer als wij hier zijnquote:
quote:Bejaarde bevrijd van cockring
Een 73-jarige Amerikaan heeft een paar angstige uurtjes doorgemaakt. De bejaarde uit de stad Newburgh had een stalen ring om zijn penis geschoven. Toen deze echter niet meer af wilde, moest de brandweer hem uit zijn benarde situatie bevrijden.
Toen de man de zes millimeter dikke ring met een doorsnee van dertig millimeter niet meer af kreeg, besloot hij naar het ziekenhuis te gaan. Men kon daar de ouwe snoeperd niet helpen, want zijn jongeheer was te erg opgezwollen. Er zat niets anders op dan de spuitgasten om hulp te vragen.
"Dan maar de grote middelen inzetten", dacht brandweercommandant Scott Mandoske. "Er zat niets anders op dan de pneumatische zaag in te schakelen. Daarmee worden normaal slachtoffers uit autowrakken bevrijd", vertelt hij.
Het duurde maar liefst anderhalf uur om de bejaarde van zijn ring te ontdoen. De ring werd stukje bij beetje doorgeknipt. Men was eerst nog bang dat de man het voortaan zonder piemel zou moeten stellen, omdat de bloedcirculatie te lang had stilgelegen. Gelukkig is de man ongeschonden uit de strijd gekomen.
Briljant toch? Zo'n ouwe impotente bejaarde heeft ineens weer urenlang een harde!quote:
Zou ie er nou ook wat mee gedaan hebben?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Briljant toch? Zo'n ouwe impotente bejaarde heeft ineens weer urenlang een harde!.
Dit zijn dus nieuwe CD's, niet dat ik nog meer series kijk hehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, en dit weekend volop genieten van Funhouse, Chasing Lights, Heavy Rotation, Out Of Control en Catfights & Spotlights.
Hmmm, kleiner vind ik hem minder tof. Hoop dat het niet teveel werk was, maar toch bedanktquote:
Was 2 seconden werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmmm, kleiner vind ik hem minder tof. Hoop dat het niet teveel werk was, maar toch bedankt![]()
![]()
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
GB zit aan de eettafel trailers te kijken van volgens mij [rec].
Hij sprong echt een halve meter van zn plek met een gil!!![]()
![]()
Goeieavond trouwens!.
Ah, een museumnacht fotootje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef MisterO het volgende:
Is dit niet hip of wat?![]()
[ afbeelding ]
edit: oeeeh wie kan hem voor mij in avatar formaat krijgen?![]()
Die film moet ik zienquote:
Ik ga hem missen dit jaar.quote:
Uncharted: Drake's Fortune same thing.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb trouwens Condemned en Condemned 2 op de X360 en dan zit je dus zelf middenin zo'n film. Dat durf ik niet alleen te spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |