ik ben een van de grootste egoisten die er bestaat maar dat zegt helemaal niks .. Rzou niets anders willen en R is eigenlijk ook wel een egootje dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoor
maar zoals altijd.. mannen dumpen mij nou eenmaal omdat ik te egoistisch ben
yup. plain and simple.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ligt het dan aan jou als iedereen jou dumpt? Ben je moeilijk in de omgang en high maintenance?
Ik kan ze niet meer tellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
Kep nog nooit een ex gehad.. dus ik heb makkelijk lullen das waar
waar heb je het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het Rijke Roomse leven, maar dan zonder de religie, meer zoiets als de Romeinse lusthof
quote:
hoho ik heb wel meer dan 1 relatie gehad. De one night stands ja die tel ik echt niet meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep het over relaties, he?! Geen one-night stands
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand me uitleggen wat een homecomming eigenlijk inhoud, het is iets anders als een prom, en wat houdt sophmore precies in?
en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Homecoming is de eerste thuiswedstrijd van het schoolseizoen, vaak bij rugby en ijshockey. Daarbij heb je vaak het Homecoming-prom waar de Homecoming king & queen worden gekozen.
Sophomore is een naam voor een zoveelste jaars student:
1e: Freshman
2e: Sophomore
3e: Junior
4e: Senior
Naja dit was bij v.d. Valk he...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitel
Kippensoep is het medicijn voor alle problemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef Xiance het volgende:
ik moet ook maar pr0n king worden, tis toch allemaal maar waardeloos en kut
pagina 174 is waar de afgelopen aflevering begon...quote:
Van MTV geleerd, komt veel in Made voor (omdat al die miepjes Homecoming Queen willen worden). Dat van die jaren had ik van mijn studiereis naar de USA nog overgehoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:en mijn dank, waar haal jij die wijsheid vandaan?
het soep komt me de neus uit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kippensoep is het medicijn voor alle problemen
http://tweakers.net/nieuw(...)en-kopen-update.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan wil ik er eerst zelf 1, hoe kom je daar nou weer op?
[HOMO] #2216 waar men zich in extravagante luxe baadt
Het college spreekt toch met 1 mond? Ik hoor geen oppositie van de PvdA.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Een flatscreen tv voor iedereen. Dat moet de SP in Groningen hebben gedacht. Er was al een potje voor langdurige minima om voor 170 euro een gewone televisie te kopen, maar dat bedrag bleek te laag te zijn. Daarom wordt het nu een veel hoger bedrag van 450 euro. Zodat ook zij straks een flatscreen hebben staan
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef MrBrightside het volgende:
Dag dag gekke homootjes.Ik ga lekker bruin worden in Cairo.
Keulen,Brussel, Tilburg (NIET VOOR PANN!) en dan Dortmund.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef MrBrightside het volgende:
Jij ook veel plezier dit weekend(waar ging je ook alweer heen? :$)!
hoe lang ga je wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe laat ga je morgen naar keulen?
We gaan rond 13.00 weg uit Veenendaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe laat ga je morgen naar keulen?
Hell yuh!quote:
wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We gaan rond 13.00 weg uit Veenendaal
[..]
Hell yuh!
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?
Veel plezier daar in Egypte!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef MrBrightside het volgende:
Dan zie ik je niet, ik ga om negen uur met de trein uit Utrecht.
Nou, dag allemaal, ik slaap.
ADD is ook een optiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.
Bij mensen die geen ADHD hebben werkt het avenrechts.
zulke mensen wil ik altijd even huggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef Xiance het volgende:
* Xiance boert eens flink
*BBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP*
doe maar niet, ik ben slecht voor jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zulke mensen wil ik altijd even huggen
jij ook nog naar Effenaar ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-kopen-update.html
kom eens met een geloofvaardigere smoesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben slecht voor je
Daarnaast is het op de eerste plaars voor adhd'ers en met name kindertjes met ADHD zeer goed om veel en lang te slapen. Want een ADHD"er heeft een minder kwalitatieve slaap en minder slaap resulteert in: druk gedrag.... Daarbij is een goede evenwichtige voeding belangrijk (en de theorie van matig met snoep en suiker staat meer ter discussie, want het blijkt dat het eigenlijk niet zo veel effect heeft op het drukke gedrag)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ritalin werkt bij mensen met ADHD als een soort kalmerend middel.
Bij mensen die geen ADHD hebben werkt het avenrechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |