Dat ben je ook best wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
kuten ik voelde me nog zo bijzonder
ze viel op een foute manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Xiance het volgende:
ZOOOOOOOO inmens treurig dat zo'n geweldige vrouw van zo'n hoogte zo diep valt..
Da's nou echt iets om van te janken
achja.. ik deel haar lot..quote:
en ook jij wordt dan over 15 jaar herenigd met je EX voor de camera's van Big Brother UK ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja.. ik deel haar lot..
over tien jaar lig ik ook verslaaft in de goot
ach ja liefde maakt blind, en doof, en stomquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Xiance het volgende:
ZOOOOOOOO inmens treurig dat zo'n geweldige vrouw van zo'n hoogte zo diep valt..
Da's nou echt iets om van te janken
ook aan volwassenen met ADD, tís jammer dat HIW er niet is want die kan het precies uitleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
Ritalin wordt toch aan kinderen met ADHD voorgeschreven? Of ben ik nou in de bonen?
en je zoentechniek gaat daar met sprongen van vooruit ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ook wel typisch is , is dat ik voor de tweede keer in 1 week soep aan het trekken ben, nu een 5 literse pan groentesoep, maandag, 5 liter lippensoep, ik denk dat ik mijn wintervooraad aan aan het leggen ben.
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?quote:had je het idee dat ik te veel energie had dan?
de laatste weken sliep ik gemiddeld 15 uur per dag
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je zoentechniek gaat daar met sprongen van vooruit ?
ik weet het niet, het werkt voor mij dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?
met Andre?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook jij wordt dan over 15 jaar herenigd met je EX voor de camera's van Big Brother UK ?
Je kan ook het lot te veel willen tartenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
met Andre?
waar ik komend weekend zelfs bij blijf slapen? terwijl ik nog gevoelens voor hem heb?
mijn god.. ik ben echt in self-destruct mode geschoten
dát zou inderdaad wel stijlvol zijn, hier posten TERWIJL je sex hebtquote:
Het was even tussendoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
dát zou inderdaad wel stijlvol zijn, hier posten TERWIJL je sex hebt
Je bent nu officieel mijn heldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was even tussendoor.. Over tien minuten is de avond ten einde. Hier althans. Maar ik ben toch al, ermmm, nou ja...
.
Leer yak, afgezien van een leren jas danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Leather Pride, mijn godben ik blij dat ik daar niks van merk hier in het noorden
tja jij doet niet aan downloaden, maar de musical is erg mooi, een van de mooiere van de laatste jarenquote:
Ik merk er in Amsterdam ook niets van hoor. Ik kom gewoon op de goede plekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Leather Pride, mijn godben ik blij dat ik daar niks van merk hier in het noorden
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leer yak, afgezien van een leren jas dan
Goedemorgen trouwens koffie weer, veel koffie wat een stress week
@Ange3l wederom veel succes, maar ik blijf bij mijn mening dat je misschien eens verder moet kijken, inplaats van teveel energie hierin te steken
Misschien wel, maar ik zou niet staan te springen om te blijven als er zo gereoganiseerd wordt. Maar goed dat ben ik. Ik heb dit nog nooit meegemaakt van die zijde dus moet misschien mijn mond houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maakt
Klopt, maar ik ben nu aan het kijken of ik 6mnd betaald de hele dag kan verderkijken met een oprotpremie van een aantal maandsalarissen of gewoon bij m'n baan erbij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leer yak, afgezien van een leren jas dan
Goedemorgen trouwens koffie weer, veel koffie wat een stress week
@Ange3l wederom veel succes, maar ik blijf bij mijn mening dat je misschien eens verder moet kijken, inplaats van teveel energie hierin te steken
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maakt
Rijk zal ik er niet van worden. Rijk zal ik nooit worden trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je me maar niet vergeet als je rijk bent, Ang3l. Dan vind ik alles best.
Wat hoor ik hier nu een date, met wie, details graagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Cairon het volgende:
wat ga je eigenlijk doen op je date vanavond Ang3l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |