Neeeh, haar nieuwe nummer is womanizer, die ken je hopelijk wel hequote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat haar nieuwe nummer? kut ik loop achter
euh wat is EHV?quote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alle users komen uit EHV met uitzondering van 2 Rotterdammers (en misschien ooit 3 gehehe)
Rightquote:
tsss, ik kom uit Assenquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alle users komen uit EHV met uitzondering van 2 Rotterdammers (en misschien ooit 3 gehehe)
Ik heb gisteren wel wat gedronken wijn en baileysquote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een oudje ben jij ookVolgende week voldoende slapen en dan val je misschien niet in slaap. Of we gaan je dronken voeren
Ga je misschien nog aardig doen tegen de fokkers ook!
![]()
K vond het goed om eerder af te spreken btw!
En:
ja die ken ik.quote:Op zondag 2 november 2008 21:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neeeh, haar nieuwe nummer is womanizer, die ken je hopelijk wel he![]()
Dit is een instrumentale versie van het nummer Kill the Lights van haar nieuwe album. Dit wordt niet haar volgende single tho. maar het klinkt zeeeer lekker. Het doet me een beetje denken aan Michael Jackson's Thriller
quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die ken ik....vind hem niet zo bijzonder maar blijft wel hangen tis geen toxic of overprotected..
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebrachtquote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die ken ik....vind hem niet zo bijzonder maar blijft wel hangen tis geen toxic of overprotected..
Je kent de danspasjes beter dan ikquote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebracht![]()
Britney time
ja, vind haar geweldig....maar ben al oud...lijk wel een pedoquote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vergeet I've got that boom boom, haar beste nummer dat niet als single is uitgebracht![]()
Britney time
M is de jouwequote:
heb je geen huishoudster?quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef wonderer het volgende:
*mouwen opstroop* Vandaag gaan we de keuken en de badkamer schoonmaken...
en? je had je ex over de vloer? is het weer aan? ben nou wel benieuwd.quote:
zelf-vernietiging is ook een vorm van met jezelf bezig zijn toch?quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? je had je ex over de vloer? is het weer aan? ben nou wel benieuwd.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe ik probeer de spanning op te bouwen..
neh had angel dus gezien in tilburg, met stappen
quote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
zelf-vernietiging is ook een vorm van met jezelf bezig zijn toch?
het is duidelijk.. mijn ex voelt niks meer voor me.
i wish i could say the same..
EHV is de afkorting van Eindhoven.quote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
maar bitches wat is EHV? ben nou wel benieuwd ben wel BHV
hilaryquote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef MisterO het volgende:
Jullie hadden het net over Hilary Duff? Dit is trouwens haar nieuwste nummer. 0,0 voor originaliteit...
haha o.k. dan noem ik je skankquote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EHV is de afkorting van Eindhoven.
And don;t call me bitch, not unless you've seen me in action.
Dan word nuno boos omdat ik zijn foto post.quote:Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
RightIk heb meer bewijs nodig dan dat sarcastische opmerking van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |