zal ik dan toch nog eens proberen of ik HIW over de streep kan trekken ?quote:Op zondag 2 november 2008 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgende week gaat paul, jawel hij leeft nog, met de gasten van zijn verjaardagsfeestje naar het Pann feest in Tilburg, ik ben er ook bij
Swartland is ook een mooie streek zo rondom Darlingquote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej stroek wat zijn buiten stellenbosch, mooie plekjes in Zuid Afrika op wijngebied om te bezoek, en heb je nog andere Non gay plekjes die een must see zijn, kun je me dat mailen, is voor een vriend van me
en als die vriend van je van goed eten houdt moet hij in elk geval al van te voren reserveren voor Rueben's in Franshoek, maar ook naar Charmonix, le petit ferme en Haut Cabiere gaan en naar bouiabaissequote:
ow jij drinkt alleen maar Wodka, rum, wiskey en Bier?quote:
Well, hij zou erover nadenken en het mij laten wetenquote:Op zondag 2 november 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat stond er in de SMS?
Zo. De mail naar de rechtsbijstand is de deur uit.*slik*
Jaquote:Op zondag 2 november 2008 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij drinkt alleen maar Wodka, rum, wiskey en Bier?
Uhu. Je bent gewoon net zo'n ranzige del als menigeen in dit topic, alleen wil je 't niet laten merkenquote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Well, hij zou erover nadenken en het mij laten wetenIk wil geen trio
im telling you, er zat wat in mn wijn!!!
Wijn is voor mensen met klasse, bier is voor het gepeupelquote:
Hahaha, je hoor steef, droom maar lekker verderquote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je bent gewoon net zo'n ranzige del als menigeen in dit topic, alleen wil je 't niet laten merken
Bier is ook niet mijn favoriete drank, maar de rest is zo duur dus.quote:Op zondag 2 november 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wijn is voor mensen met klasse, bier is voor het gepeupel![]()
Goedemorgen en tot straks
en die jongen die je sms beantwoord komt zaterdag ook naar Tilburg ?quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
Oh no! ik herinner me opeens dat ik samen met een vriendin een smsje hebben gestuurd naar die hetero jongen van pann of hij een trio met ons wildeen hoe herinner ik het me? Ik kreeg zojuist een smsje binnen
Ja, dat heet alcohol...quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
En en en?quote:
En nu wil je dat wij als een stel gekken 'Wie? wie? wie?' gaan gillen?quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
En nu wil je dat wij als een stel gekken 'Wie? wie? wie?' gaan gillen?
Trieste is nog wel dat iemand het ook daadwerkelijk zal doen!
quote:Op zondag 2 november 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat stond er in de SMS?
Zo. De mail naar de rechtsbijstand is de deur uit.*slik*
Wat doe jij opeens hierquote:
Trouwens ben gisteren uitgeweest met een aantal meiden in Amsterdam, ik viel weer bijna in slaapquote:
sloeriequote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
is het zo erg gesteld dat je uit angt om bloehoese tegen te komen op zaterdag de stad bent uitgevlucht ?quote:
Ik schrok al, dacht vanwege je onderschrift "oktober 2008-2009" London dat je mij gezien hadquote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe ik probeer de spanning op te bouwen..
neh had angel dus gezien in tilburg, met stappen
je bent ee faker hij kan je niet gezien hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik schrok al, dacht vanwege je onderschrift "oktober 2008-2009" London dat je mij gezien had
Darling zelfs jij hebt mij gezien weet je nog, alleen niet in dat steegje zoals je tegen iedereen gezegd hebtquote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
je bent ee faker hij kan je niet gezien hebben
Ze IS nog steeds schattigquote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef samjustme het volgende:
toen was ze net zo schattig als Miley nu
quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Darling zelfs jij hebt mij gezien weet je nog, alleen niet in dat steegje zoals je tegen iedereen gezegd hebt
Ik zeg ook niet dat dat gebeurt is, alleen op hoog catherijne. weet je nog ?quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
keep on dreaming en jij en ik NEVER dan word ik liever hetero
geen idee hoe ze nu eigenlijk eruitzietquote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze IS nog steeds schattig... alhoewel ze wel erg dun is nu...
Wat ik me het laatst kan herinneren dat ik ons afspraakje in Amsterdam had afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat gebeurt is, alleen op hoog catherijne. weet je nog ?
Afspraakjequote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ik me het laatst kan herinneren dat ik ons afspraakje in Amsterdam had afgezegdmeer niet
![]()
Ik heb nu een bf, sommigen hechten waarde aan monogamie
Was geen afspraakje je wou gewoon samen wat drinken in Arc ofzo, hehe leuk hoor jezelf voor de domme houden ach ja who cares ik had het afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
AfspraakjeAmsterdam
waarom weet ik daar weer niks van
Ach ja mensen mogen geloven wat ze willen geloven, mensen die me irl kennen weten de waarheid en ga nu Merlin kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
ik blijf het toch raar vinden dat de persoon die SJM hier vanaf het begin af aan door dik en dun de hand boven het hoofd gehouden heeft nu door hem wordt aangevallen
Ach alles heeft zijn reden, denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
ik blijf het toch raar vinden dat de persoon die SJM hier vanaf het begin af aan door dik en dun de hand boven het hoofd gehouden heeft nu door hem wordt aangevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |