het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkhedenquote:
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogenquote:
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogen
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
Oh god... mijn moeder heeft smilies ontdekt en stopt ze nu in elk e-mailberciht...
Zo ver laat ik het niet komen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?![]()
Heb mn net aangekleed voor vanavond. Ik zie er te gay uit!!
Dank u, dat zal wel lukken! Ik ga me wel flink inpakken met sjaal handschoenen enzo! brrrrrrquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet komen...
Veel plezier vanavond pas
Ik pass, maar dr zijn vast genoeg anderen die wel willenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkheden
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu met "die Lift" het vrouwentrauma genoeg kunnen verwerken ?
Was je niet liever door Rein gelift?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!Dat was ik al weer vergeten! En ik moest ZO lachen toen Dennis die vrij forse dame aanspoorde om die jump en lift ook bij hem te doen
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was je niet liever door Rein gelift?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/weretheworldmine/
Met je hand gespeeld? aaaah dat klinkt zo liefquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
" Maar kreeg een sms dat hij zich goed vermaakt had, gelukkig.
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
Ja moi komt ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!) Het wordt zoo leuk! Jij komt toch ook stroek?
nee niet weghouden hoor, gewoon meenemen en er trots mee lopen pronkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubsquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlifequote:Op zondag 2 november 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubs
Oh en ze willen naar beijous of zoiets vanavond, pfffffff kent iemand dat ?
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaaltquote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlife
en met een butler op het toilet met 15 verschillende flessen after shave die je dan ook nog moet tippen?quote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaalt
en nu gooi ik wat make-up op en zo en we gaan ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |