was anderhalf jaar terug of zo, toen was hij op stage in Wenen en waren wij een dankbare uitlaatklepquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, ik dacht nieuweling.... Ben ik dan nog steeds nieuw hier?![]()
Ik dacht dat dit forum wel storm zou lopen
mijn vader komt uit een gezin van 13 kinderen, maar dan praat je over een gezin in 1930quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was het leuk op friso gisteren?
aangezien ik zaterdags om 9 uur al mijn eerste leerlingen heb
ik heb er nu 3 die uit belgie komen, die uit een gezin van 12 kinderen komen.
12!!!!
en heb je nog foto's van rode pumps .... of van mensen die Ang3l in de wang knijpenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn vader komt uit een gezin van 13 kinderen, maar dan praat je over een gezin in 1930
Friso was leuk, maar natuurlijk wel een stuk minder als jij er niet bij bent.
Gelukkig hoefde ik dit maal geen onschuldige jongensogen te beschermen tegen een stripact
Gordon is not my kind of guyquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo ziet ie er ook uit, ordinair typje
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddagquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en heb je nog foto's van rode pumps .... of van mensen die Ang3l in de wang knijpen
Ang3l die in zijn wangen wordt geknepen is sleazyquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddag![]()
Nee geen foto van haar genomen maar wel gezellig mee staan kletsen en dus naderhand ook doorgestuurd naar Ang3l
en jij durft vast niet nogmaals in het Lesbeau topic te kijken om te lezen wat ze d'r van vond
nee daar heb ik mij niet mee bezig gehoudenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ang3l die in zijn wangen wordt geknepen is sleazy
moet ik nu weer dat lesbo ge...... lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen als je sleazy dingen zoekt, want ik had al een hint gegeven in mijn eerste reaktie vanmiddag![]()
Nee geen foto van haar genomen maar wel gezellig mee staan kletsen en dus naderhand ook doorgestuurd naar Ang3l
en jij durft vast niet nogmaals in het Lesbeau topic te kijken om te lezen wat ze d'r van vond
er is niks gebeud dat het daglicht niet kan verdragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet ik nu weer dat lesbo ge...... lezen
Ja Joao is ook al boos dat ik nooit naar NL kom maar het is op dit moment gewoon druk. Ook ik zie een reorganistaie tegemoet, iets minder dramatisch als Ang3l, maar weet niks over de toekomst. En ik moet voor prive redenen ook naar Lisboa.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is niks gebeud dat het daglicht niet kan verdragen![]()
maar een volgende keer ga jij maar mooi eens mee, scheelt mij achteraf weer een hoop uitleggen
daarom had ik het ook over een en niet dequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja Joao is ook al boos dat ik nooit naar NL kom maar het is op dit moment gewoon druk. Ook ik zie een reorganistaie tegemoet, iets minder dramatisch als Ang3l, maar weet niks over de toekomst. En ik moet voor prive redenen ook naar Lisboa.
heej allemaal ouwe mensen die terugkomenquote:
Ben heul niet oudquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej allemaal ouwe mensen die terugkomen
Ok neuken ?quote:
ik eerst!quote:
Weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TMM vat graag kort en bondig samen, met mij bedoelt hij vast oud en jij valt onder terugkomen
quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo moves
het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkhedenquote:
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogenquote:
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja verheug je maar niet te veel op komende zaterdag, want het is niet altijd even appetijtelijk voor je ogen
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
Oh god... mijn moeder heeft smilies ontdekt en stopt ze nu in elk e-mailberciht...
Zo ver laat ik het niet komen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is het nu net zo'n br33z@h kind dat achter elke zin een smilie doet?![]()
Heb mn net aangekleed voor vanavond. Ik zie er te gay uit!!
Dank u, dat zal wel lukken! Ik ga me wel flink inpakken met sjaal handschoenen enzo! brrrrrrquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet komen...
Veel plezier vanavond pas
Ik pass, maar dr zijn vast genoeg anderen die wel willenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het hoeft ook niet per sé neuken te zijn he, er is nog een heel scala aan vanille mogenlijkheden
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu met "die Lift" het vrouwentrauma genoeg kunnen verwerken ?
Was je niet liever door Rein gelift?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, o ja!!! Ik werd kardstikke dirty dancing rock & roll gelift door Francois!Dat was ik al weer vergeten! En ik moest ZO lachen toen Dennis die vrij forse dame aanspoorde om die jump en lift ook bij hem te doen
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was je niet liever door Rein gelift?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/weretheworldmine/
Met je hand gespeeld? aaaah dat klinkt zo liefquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
" Maar kreeg een sms dat hij zich goed vermaakt had, gelukkig.
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
Ja moi komt ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik verheug me op zaterdag, ook al gaat ang3l zich niet scheren (maar oh wee als je dat niet doet, dan ga ik in je wangen knijpen!) Het wordt zoo leuk! Jij komt toch ook stroek?
nee niet weghouden hoor, gewoon meenemen en er trots mee lopen pronkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft me gewoon een kusje gegeven en met m'n hand gespeeldHij is niet zo zeker op gay-gelegenheden, gaat ook nooit gay uit. Ik had hem verteld dat we naar Friso gingen maar hij wist niet wat dat was totdat het dus ter sprake kwam toen hij bij me op de bank zat. "Had je wel even kunnen zeggen dat dat ene gayfeest was!
![]()
Hij valt overigens wel goed in de smaak bij de homo'sMisschien dat ik 'm toch niet mee moet nemen naar gayfeesten
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubsquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlifequote:Op zondag 2 november 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan weet je ook eens wat ik moet doorstaan iedere keer als we gay uitgaan, en trouwens niet alleen in gay clubs
Oh en ze willen naar beijous of zoiets vanavond, pfffffff kent iemand dat ?
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaaltquote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ken ik niet, maar wellicht dat ik op 14 december een lokale gids tref in London die me alles weet te vertellen over Londong gay nightlife
en met een butler op het toilet met 15 verschillende flessen after shave die je dan ook nog moet tippen?quote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet gay, meer zo'n club waar je 10 euro voor een glas water betaalt
en nu gooi ik wat make-up op en zo en we gaan ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |