wou jij soms zeggen dat ie dat niet is?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat je stoer bent?
Ben jij ook al zo'n rijke homo ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
om de ellende te verzachten heb ik vandaag maar weer eens geshopt
ben nu intotaal 623,67 euro kwijt aan kleding.. maarja.. al mn oude kleding ligt nu tot op de sokken aan toe in de prullenbak
Je vervangt je hele garderobe met kleding voor 600 euro, ik blijf het knap vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
om de ellende te verzachten heb ik vandaag maar weer eens geshopt
ben nu intotaal 623,67 euro kwijt aan kleding.. maarja.. al mn oude kleding ligt nu tot op de sokken aan toe in de prullenbak
Ang3l is heel stoer met zn sjaaltjes en v-halsjesquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wou jij soms zeggen dat ie dat niet is?
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo movesquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ang3l is heel stoer met zn sjaaltjes en v-halsjes
niet helemaal, en niet in een keerquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je vervangt je hele garderobe met kleding voor 600 euro, ik blijf het knap vinden
en je drinkt bier, je lijkt wel een heteroquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lang hara en een stoppelbaard en yoyoyo moves
You did NOT just say that!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je drinkt bier, je lijkt wel een hetero![]()
jij ook?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben bij met lezen. Niet veel gemist.
Iedereen lag zeker ook op z'n rug gisteren?
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinairquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:31 schreef Xiance het volgende:
en oh ja.. ik koop mijn kleding ook gewoon bij de WE en C&A,
ik draag geen prada/guci/dolce & Gabana, en ik probeer ook niet dezelfde decadente stijl als Gordon erop na te houden..
desculpa amorquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You did NOT just say that!
![]()
Ik bedoel, ik hou van hetero's, zeker in m'n bed.... maar you did NOT just say that... BICHA!
en wa is er mis met kleding van 5 euro?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinair
Ja, nou..het begon als een echte date. haha doe ik normaal nooit aan. maar had wel wat....quote:
Nee ikben deze keer niet van het podium afgeflikkerd met dansen, dus niet op mijn rugquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, nou..het begon als een echte date. haha doe ik normaal nooit aan. maar had wel wat....
jij ook? jij ging toch lezen in dat boek...glazen nog wat..
dus niet meer het gevoel van waar is mun mes en pols? top, bitchquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee
ik heb uiteindelijk een doos merci weg gewerkt, en ik ben weer helemaal bij wat betreft liedjes over luduvudu enzo.
maar vandaag ben ik weer helemaal uhh.. nouja my charming own self
ben je naar een bekende club geweest in London?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ikben deze keer niet van het podium afgeflikkerd met dansen, dus niet op mijn rug
kleding van 5 euroquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
en wa is er mis met kleding van 5 euro?
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Furballquote:
Heb je nooit de drang om verder te gaan? Of is het, zoals Monica zong, i don´t get down on the first nite.quote:
Ik neem bijna nooit iemand van op stap mee naar huis eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je nooit de drang om verder te gaan? Of is het, zoals Monica zong, i don´t get down on the first nite.
yupyup, op de markt!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kleding van 5 eurobestaat dat?
Club Mahiki ken je het ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je naar een bekende club geweest in London?
Nee. Maar ik ben niet zo bekend in London met het uitgaanscircuit. Als ik er ben zijn het private parties o.i.d. Vrienden van mij wonen daar, dus blijf ik daar meteen slapen. Scheelt weer geld hahaquote:
kun je weer gebruiken om mooie fotos te laten maken die je online kan laten zienquote:
Is een vrij bekende "straight" club. Heel leuk zoals ik al zei maar typhus wat een rekeningquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben niet zo bekend in London met het uitgaanscircuit. Als ik er ben zijn het private parties o.i.d. Vrienden van mij wonen daar, dus blijf ik daar meteen slapen. Scheelt weer geld haha
ja, zal nu maar weleens over de brug moeten, he..? Zo bijzonder ben ik nou ook weer niet hoor. hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
kun je weer gebruiken om mooie fotos te laten maken die je online kan laten zien
Ging het net ff goolgen...Leuke mensen op die foto's. Ja, je zal wel een boel kwijt zijn, als ik zo zie waar het ligt... (of je rekening was gewoon te hoog, doordat je teveel had gezopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is een vrij bekende "straight" club. Heel leuk zoals ik al zei maar typhus wat een rekening
welk topic dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit ook hier op andere topics, waar ik btw jullie nooit zie...maar anyhow.....:) gaat weer over homo's darmtoeristen...zijn echt weer van die patsertjes.... gooi ik weer ff een fistfuck stelling erin......krijg je als antwoordhahah dumb bitches.
Valt wel mee, 1 fles champagne, paar cocktails en wat vodka en verse jusquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het net ff goolgen...Leuke mensen op die foto's. Ja, je zal wel een boel kwijt zijn, als ik zo zie waar het ligt... (of je rekening was gewoon te hoog, doordat je teveel had gezopen
en heb je nu met "die Lift" het vrouwentrauma genoeg kunnen verwerken ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodsamme wat ben IK zat!
Maar 't was leuk met Francois, Dennis en ons Reintje
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijtenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb dat Gordon geval 2 keer gezien of zo, en het lijkt wel of ie zijn kleding van de markt voor 5 euro haalt, hoe ordinair
Heeft ie echt op de markt gestaan? dacht altijd dat dat een fabeltje was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijten
O, ik dacht nieuweling.... Ben ik dan nog steeds nieuw hier?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen paar topics is Deceit al weer een paar keer komen proeffokken
Neuk zequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef Xiance het volgende:
nouja.. mn ex staat voor de deur
tot maandag
zo ziet ie er ook uit, ordinair typjequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordat hij doorbrak met zingen stond hij toch ook op de markt kleren te slijten
was het leuk op friso gisteren?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen paar topics is Deceit al weer een paar keer komen proeffokken
nu vind ik Gordon überhaupt 1 groot fabeltjequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft ie echt op de markt gestaan? dacht altijd dat dat een fabeltje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |