In dat geval.. begint het dan niet tijd te worden voor lentekriebels nu?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een vervroegde winterdepressie ofzo, die al in de zomer begon?
Er komt een tijd hè, dat je gaat zeggen: "verrek.. die Dr34m3r heeft al die tijd gelijk gehad!"quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, lentekriebels gaan gepaard met teleurstelling. Doe mij maar gewoon gelemaal geen kriebels.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk net zo uit naar die dag als jij, dat weet je.
Waar zijn je normen en waarden?quote:Op zaterdag 1 november 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodsamme wat ben IK zat!
Maar 't was leuk met Francois, Dennis en ons Reintje
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
G' morgen mensen! mn dag begint goed dankzij Erik!
thnx
Ook teveel gezopen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal en ik ben weer brak, toch uitgeweest terwijl ik dat niet had moeten doen
Misses Brownie uit het L topic vroeg nog naar jequote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ergens vind ik het jammer dat ik niet mee gegaan ben, maar mijn rust is momenteel belangrijker voor me. Ik kan me nu niet in de valkuil laten vallen die oververmoeidheid heet
Maar ik ga binnenkort wel weer eens mee stappen, als de grootste ellende weer achter de rug is.
Ik was niet ranzig!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:28 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waar zijn je normen en waarden?
Een beetje ranzig dronken over straat gaan, tsssk.
Dronken mensen zijn altijd ranzig!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misses Brownie uit het L topic vroeg nog naar je
quote:
Lallend en losbandig over straatquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn altijd ranzig!
Stinkend naar alcohol en rook (alhoewel dat laatste tegenwoordig minder zal zijn als je niet rookt).
Lallend en losbandig zwalkend over straat..
Whehe!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
VIP room in een of andere club, champagne, vodka, cocktails
rekening
Bwehehe, ik lal en zwalk niet. ZO erg laat ik 't nooit komen. Er zijn verschillende gradaties zat hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn altijd ranzig!
Stinkend naar alcohol en rook (alhoewel dat laatste tegenwoordig minder zal zijn als je niet rookt).
Lallend en losbandig zwalkend over straat..
Mahiki Club, geen gay club maar wel leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehe!
VIP treatment is okay!
Naar welke club ben je geweest?
whehehehe....quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bwehehe, ik lal en zwalk niet. ZO erg laat ik 't nooit komen. Er zijn verschillende gradaties zat hoor
Als je dat ranzigheid volgende week maar thuis laat sjaalbuddyquote:
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je dat ranzigheid volgende week maar thuis laat sjaalbuddy![]()
![]()
Wou je soms zeggen dat je stoer bent?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.
ehh... sorry Engel, maar als jij niet schattig bent.. wat dan wel?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet! Cois en Dennis gaan mee en die voeren me altijd zat omdat ik dan volgens hen zo schattig ben! Gister zaten ze ook al in m;'n wangen te knijpen |:| IK . BEN. NIET. SCHATTIG!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |