Dat is echt een vereistequote:
Dat zeker. Ben blij als we een puntje meenemenquote:
Wij ook niet zonder Suarez. Heb de hele tijd het gevoel dat we het met 10 man moeten doen daar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:
gewoon 3 punten hoor, Twente is momenteel niet erg sterk.
We spelen gewoon 4-1-2-1-2.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij ook niet zonder Suarez. Heb de hele tijd het gevoel dat we het met 10 man moeten doen daar.
quote:Marco van Basten verdedigt Gabri
In aanloop naar het duel van morgenavond, FC Twente-Ajax in de Grolsch Veste, kwam de Gabri-situatie ter sprake. De Catalaan zou zich negatief hebben geuit richting buitenwereld, omdat hij eerder tegen NEC gewisseld werd en vervolgens in Almelo niet in de basis stond. Van Basten pareerde de negatieve geruchten: “Wat Gabri heeft gezegd daar is helemaal niks mis mee. Ik vind het vreemde journalistiek; het gaat om de vraagstelling. Vaak insinueren journalisten van alles. Eigenlijk wordt er nu een probleem gecreëerd terwijl er geen probleem is.”
“Het is eigenlijk ook een deel van je vak; goede vragen stellen”, zei Marco bij de wekelijkse persconferentie. Van Basten zei zijn middenvelder te hebben gesproken en hem niets te verwijten.
Vermeerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Vermeer, Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Lindgren, De Jong, Vertonghen, Suárez Martina, Huntelaar, Leonardo
Wie haalt hij eruit voor Gabri? Leonardo of De Jong?
Aissati.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:13 schreef El_Bassie het volgende:
Het accent zou meer moeten liggen op het aantrekken van een spelverdeler.
Nee, daar blij mee zijn is titelkandidaat-onwaardig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat zeker. Ben blij als we een puntje meenemen
"Gewoon 3 punten" vind ik niet echt realistisch. Ze staan voor niet voor niets gedeeld tweede en ze winnen voor niets uit van NAC. De voorhoede is nog niet erg in vorm bij Twente, maar ze geven weinig weg en zijn erg lastig te verslaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:
gewoon 3 punten hoor, Twente is momenteel niet erg sterk.
Staat hij in de wc ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)tOnhoudbaar,Henk.htm
Laatste minuut.
Bij het gebrek aan een kleedkamer zullen ze daarom wel in de wc gaan staan. Gezien het niveau van de mailtjes zullen de meeste wel geloven dat hij in een kleedkamer staatquote:
En?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Zojuist Jan Vertonghen geïnterviewd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
In de Arena?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati heeft nog geen minuut gespeeld. Zijn vervangers voldoen duidelijk niet. Dus moet er een alternatief/concurrent voor Aissati komen.quote:
Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:48 schreef toma het volgende:
[..]
hij doet een avond opleiding om loodgieter te worden.
Van Basten snapt hetquote:Oleguer begint weer in het centrum van de defensie, waardoor Gregory van der Wiel als rechtsback mag starten. "Oleguer heeft ons laten weten dat hij liever centraal speelt'', lichtte Van Basten toe. "We hebben daar begrip voor.''
Gabri keert tegen FC Twente weer terug op het middenveld. Ook Jan Vertonghen en Urby Emanuelson wisselen van positie. De eerstgenoemde Belg begint als linksback en Emanuelson moet het middenveld versterken.
Mja ik vind het toch gevaarlijk Oleguer aan de bal daar, 1 foute inspeelpass en je bent totaal weg en die geeft hij nog wel eens op die positie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten snapt het. Oleguer is in het centrum veel beter. Alleen wel uitkijken met de ruimte die Gregory achterlaat als ie opkomt. Vertonghen achterin is gewoon wat meer zekerheid, omdat Urby fysiek niet al te sterk is. En Urby z'n voorzetten vind ik van meer belang dan Jan z'n schoten op doel. Ben benieuwd naar Martina. Dacht ik na woensdag al. Zet die jongen de komende dagen voor de tv en laat 'm alleen maar videobeelden van Suarez zien.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat doe je nou verbaasd? Je bent zelf altijd zo sarcastisch als de pest
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.quote:
Opbouwen moet je Oleguer niet laten doen inderdaad. Dan zou je eigenlijk V/d Wiel in het centrum naast Oleguer moeten zetten. En dan Vermaelen linksback. Dat zou éigenlijk het beste zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja ik vind het toch gevaarlijk Oleguer aan de bal daar, 1 foute inspeelpass en je bent totaal weg en die geeft hij nog wel eens op die positie.
Vd WIel is daarnaast als inschuivende man ook een stuk beter, verdedigend is Oleguer in het centrum goed maar opbouwend ben ik toch altijd bang als hij centraal aan de bal is.
Interessantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.
Bij holland sport toen geregeld zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.
Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
Doe eens gewoon de gehele OP, ben je het er niet mee eens: Open dan geen topic
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef w00h00 het volgende:
Volgens de snor hebben we veel geld betaald voor Sno, kan ik me niet voorstellen .
Ik dacht dat we iets van een miljoen euro betaald hadden.
quote:Transfer Sno naar Ajax spekt kas Feyenoord
Hoewel de terugkeer van Evander Sno naar Ajax een concurrent van Feyenoord sterker heeft gemaakt, hebben ook de Rotterdammers baat bij een transfer van de verdediger/middenvelder. De Kuipploeg krijgt naar aanleiding van de transfer een gedeelte van de transfersom, wat is afgesproken toen Sno van Feyenoord naar Celtic transfereerde. Feyenoord krijgt dus ongeveer 300.000 euro op haar bankrekening gestort. Dit is de tweede meevaller in korte tijd, want de transfer van Glenn Loovens leverde Feyenoord een slordige 800.000 euro op.
Sno speelde in de jaren 2005 en 2006 voor Feyenoord. In die periode werd hij verhuurd aan NAC Breda. De 21-jarige speler vertrok vervolgens naar Celtic, terwijl Feyenoord een percentage van de afkoopsom bedong. Feyenoord krijgt ongeveer een kwart van de transfersom; Ajax zal rond de 1,25 miljoen euro overmaken naar Schotland.
Leuke opleiding he?quote:
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Aissati heeft nog geen minuut gespeeld. Zijn vervangers voldoen duidelijk niet. Dus moet er een alternatief/concurrent voor Aissati komen.
En dan vergeet je voor het gemak Sulejmani nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.
quote:Perez moet treffen met Ajax laten schieten
Geschreven op vrijdag, 31 oktober om 15:15
Hij zag er ongetwijfeld naar uit: in zijn nieuwe thuis in Enschede schitteren tegen voormalig werkgever Ajax. Het mag echter niet zo zijn, want Kenneth Perez moet het thuisduel met de Amsterdammer laten schieten vanwege de nog altijd aanwezige hamstringklachten. Theo Janssen keert juist terug van een kuitblessure.
Ondanks het gemis van Perez is Twente-coach Steve McClaren vol goede moed voor de confrontatie met de ploeg uit de hoofdstad. “We hebben ons goed kunnen voorbereiden”, zegt hij op de officiële website van zijn club. “Donderdag heeft Janssen een uur meegespeeld met Jong FC Twente en hij is fit om te spelen”, verklapte de Engelsman bovendien.
In Enschede wordt reikhalzend uitgekeken naar de wedstrijd tegen Ajax, ook al omdat de Amsterdammers aan een zeer wisselvallig seizoen bezig zijn. De 5-2 nederlaag bij SC Heerenveen onderstreepte dat nog maar eens, en heeft de hoop aangewakkerd dat ook de Tukkers tot een dergelijke prestatie in staat moeten zijn.
McClaren is echter realistisch. “Ajax is een ploeg met heel veel kwaliteit. Voorin hebben ze met Huntelaar 'top' in huis. Wij zullen het Ajax zaterdag zo moeilijk mogelijk moeten maken, zodat ze niet hun favoriete spelletje kunnen spelen. Wanneer je Ajax haar gang laat gaan, zijn ze moeilijk te stoppen”, licht de oud-bondscoach van Engeland zijn strijdplan toe.
Dat zijn collega aan Ajax-zijde, Marco van Basten, het moet doen zonder een waslijst aan geblesseerde spelers zegt McClaren ook niet zo veel. “Ze zijn een van de sterkste teams uit de Eredivisie met veel goede spelers.” Hij besluit echter positief. “Wij gaan elke wedstrijd in om te winnen, zeker in eigen huis. Wij hebben ons goed kunnen voorbereiden op deze wedstrijd en het team heeft vertrouwen.”
quote:Suarez roept fans op
Ajax kan niet zonder de steun van de eigen supporters. Vooral de komende weken staan er vele belangrijke, interessante duels op het programma. Luis Suarez doet een oproep aan de fans. ,,We hebben jullie nodig."
,,Donderdag speelt Ajax tegen Zilina", zegt Luis Suarez over Ajax' eerstvolgende wedstrijd in de UEFA Cup. ,,Kom naar het stadion want we hebben julllie echt nodig!!"
Waarom maakt Toma dan nog een OP als iedereen zelf gaat bepalen wat er wel of niet in komt? Er staat nu ook geen link meer bij van de OP zoals hij hoort te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.
Het maakt mij verder ook niet zoveel uit hoor, maar als degene die het topic opent het niet nodig vindt om die OP te plaatsen, dan niet hoor. Daar kan ik me niet druk om maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom maakt Toma dan nog een OP als iedereen zelf gaat bepalen wat er wel of niet in komt? Er staat nu ook geen link meer bij van de OP zoals hij hoort te zijn
quote:Wat voor type rechtsbuiten? 'Klassiek', meer zoals Kennedy, meer zoals Suarez etc.
Ik geloof wat klassieker.. Moet het vooral hebben van zijn versnelling dacht ik.
Schijnt erg snel te zijn en redelijk makkelijk te passeren. Heeft ook een aardige voorzet, meen ik.
Oké, en wat zijn z'n minpunten?
Inzet, grilligheid en een beetje flegmatiek. Hoewel hij sterk op een verbeterende tour is. Het is een typische '7' in de kenmerkende speelwijze van Ajax. Je kan hem vergelijken met eerdere buitenspelers die De Toekomst de laatste 5 á 6 jaar tot op heden heeft voortgebracht, maar die (qua niveau) nog net te licht waren voor het grote werk.
Hij is al langere tijd toe aan een hogere stap, maar je kent Ajax hé. Zij werden intern pas wakker toen FC Twente aan de deur klopte voor Javier.
En terecht. Ajax is altijd en overal favorietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mclaren speelt het slim, manouvreert zich zelf mooi in de underdogrol.
Ja Luis, en wij hebben jou nodig morgen.quote:
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En terecht. Ajax is altijd en overal favoriet
Ik verwacht weer veel van Vak-P morgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Uitverkocht vak. Zoals altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!
Dat verhoogt de sfeer waarschijnlijk ook!
Maar een schatting van met hoeveel personen jullie komen:?
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitverkocht vak. Zoals altijd
Qua sfeer zit het altijd wel goed bij jullie, maar doelde meer op de tifo-actie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,![]()
die was natuurlijk geweldig,
maar wanneer komt stekelenburg terug dan?
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer, coacht ook veel meer de verdediging bij corners en stilstaande situatie's.
Onderschat Feyenoord Netwerk ook niet, randdebiel is voor sommigen daar nog een understatement.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.
Klopt maar betreft reddingen op de lijn vind ik Vermeer zekerder dan Stekelenburg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.
De jong/Sarpong/Sno hebben allemaal laten zien niet goed genoeg te zijn. Vd Heijden is langdurig geblesseerd en Lindgren is een verdedigende middenvelder. Dus dat zijn heel wat namen die je noemt, maar ze voldoen geen van allen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.
waar is Feyenoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn maar weer eens favoriet.
Redacteur Ajax.nl:quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Redacteur Ajax.nl:
Eh, Luis. De kaarverkoop voor donderdag loopt voor geen meter. Kan je misschien effe zeggen dat jullie het publiek nodig hebben? Misschien trapt er iemand in!
Luis: "Que"?
Kom op nou, Luis. Gewoon even zeggen dat het publiek moet komen!
Luis: "Ik niet begrijpen"
Ok, laat maar, ik typ zelf wel een stukje in elkaar...
....quote:PSV zet deur toch open voor Ajax-supporters
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenquote:
Hij staat er toch?quote:
Omdat Urby in het verleden meerdere keren heeft laten zien dat hij het niet fijn vindt, om tegen een echte vleugelspeler te spelen. Zie bijvoorbeeld Heerenveen uit. Ik vind het (op het eerste oog) een goede keuze van Marco. Hopelijk pakt het goed uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vraag me af waarom Vertonghen op linksback en Urby weer op het middenveld.
Nu wel jaquote:
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenenquote:Martina's basisplaats is de druppel voor Bakircioglu
31/10/2008 18:11
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Door de schorsing van Luis Suárez en de blessure van Dennis Rommedahl dacht Bakircioglu tegen zijn voormalig werkgever FC Twente een kans te krijgen, maar trainer Marco van Basten maakte bekend Javier Martina te laten debuteren in de basis.
'Het is niet makkelijk maar ik moet het accepteren', vertelde Bakircioglu aan AT5. 'Ik ben hier niet gekomen voor de bank of tribune. We moeten maar zoeken naar een oplossing.'
Bakircioglu kreeg begin augustus te horen dat hij bij de A-selectie blijft, maar moet rekenen op een tribuneplaats.
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenVolgende keer gaat het goed
ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terug
Ga eens een header knutselenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef BB-boy het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van Kennedy, maar het is helemaal niks geworden.
quote:Op zaterdag 1 november, inderdaad dat is morgen al, start de kaartverkoop voor de streekderby tegen AZ in Alkmaar.
De wedstrijd staat voor zondag 23 november om 12.30 uur op het programma. Er zijn totaal 750 kaarten in het bezoekersvak (staanvak) beschikbaar en deze kosten ¤ 25,94 per stuk. Er geldt een autocombi met voorwaarden om deze wedstrijd te kunnen bezoeken. Meer info volgt in aanloop naar de wedstrijd.
750 stuks, echt belachelijk. "Streekderby".quote:
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
quote:'Probleem Gabri wordt geïnsinueerd'
AMSTERDAM - Marco van Basten hekelt de manier waarop zijn middenvelder Gabri deze week is neergezet in de dagbladen. De Spanjaard werd uitgebreid ondervraagd over zijn wisselbeurt tegen NEC en zijn plaats op de reservebank tegen Heracles.
,,Wat Gabri heeft gezegd daar is helemaal niks mis mee", reageert de Ajax-coach, die eerder aangaf dat de speler 'logischerwijs niet blij' was met zijn wissel tegen de Nijmegenaren. ,,Dat zou geen enkele speler moeten zijn."
,,Ik vind het vreemde journalistiek; het gaat om de vraagstelling. Vaak insinueren journalisten van alles."
,,Eigenlijk wordt er nu een probleem gecreëerd terwijl er geen probleem is. Het is eigenlijk ook een deel van je vak; goede vragen stellen", aldus oud-bondscoach Van Basten.
Van Basten zei op het wekelijkse perspraatje in Amsterdam Gabri niets te verwijten. Overigens lijkt Gabri zaterdagavond bij FC Twente weer in de basis te staan bij Ajax.
Zal wel zoiets worden dan:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.quote:
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Ik vind het een beetje flauw om ze individueel te vergelijken dus dat doe ik niet. Maar ik zie wel een sterke verdediging en een 3 zeer gevaarlijke aanvallers (of 2,5 aangezien N'Kufo uit vorm is).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?
Elia? Wielaert?
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zettenquote:
Beste oplossing dit moment die opstelling van Ajax. Als die jongens ervoor vechten morgen kunnen ook zij winnen.quote:
Vind je De Jong en Lindgren momenteel zo goed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:22 schreef Rumille het volgende:
Ik zie bij een Ajax een sterk middenveld en 2 goede backs en een topspits.
MORGENNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zetten
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?quote:
Nee, dat zou me een mooie boel worden! Jij mag volgende week pas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Is dat de definitieve opstelling? Zo ja, relaxed! (relatief gezien danquote:
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten snapt het. Oleguer is in het centrum veel beter. Alleen wel uitkijken met de ruimte die Gregory achterlaat als ie opkomt. Vertonghen achterin is gewoon wat meer zekerheid, omdat Urby fysiek niet al te sterk is. En Urby z'n voorzetten vind ik van meer belang dan Jan z'n schoten op doel. Ben benieuwd naar Martina. Dacht ik na woensdag al. Zet die jongen de komende dagen voor de tv en laat 'm alleen maar videobeelden van Suarez zien.
Pfff, inderdaad zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Klootjesvolkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Toch denk ik dat ze te stoppen zijn. Als je het middenveld sterk genoeg maakt. Ik zou de lijn Hershi - Elia eruit halen snel druk op de bal of counteren maar niet half om half zolas tegen heracles.quote:
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiërenquote:
Zo, wist dat hij vaak beslissend was maar zo vaakquote:
Ja, Bruno 'is net een attractie' Silva op Eliaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.
Allemaal bangmakerij en scorebordjournalistiek.quote:
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.quote:
Denneboom met Kufo inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiëren
Om je te bescheuren zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
En bedankt Johnny. Wat blijf je toch een rasechte Jood ook he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch alleen zonder thuispubliek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wel zuur, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken.. Zeker niet na dat gezeik met die Rekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het flink verkankerd dat zo iets zomaar kan.
Het zou ons maar eens overkomen ja. Sta je mooi te kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamburg is het probleem niet. Ik heb geen reis daar naar toe geboekt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zou ons maar eens overkomen ja. Sta je mooi te kijken.
Ik kon een klein glimlachje echter helaas níet onderdrukken toen ik het las, het zit ze ook niet mee zeg.
Volgens mij zijn ze in Hamburg lief geweest het afgelopen half jaar, gelukkig.
Je kan nu wel lachen idd, maar het kan ons ook zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dag Bakkie, hoi Wielaertquote:Martina's basisplaats is de druppel voor Bakircioglu
Slavia was vorig jaar ook over de 60 EUR uit bij Sevilla. Dat is meer dan een SCC voor Slavia en 7,5% van een gemiddeld Tsjechisch maandinkomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamburg is het probleem niet. Ik heb geen reis daar naar toe geboekt.
Maar het zou je inderdaad maar overkomen
Ik kan hier dan ook echt niet om lachen. Ook feyenoord dat 65euro voor een kaart moet betalen tegen depor. Waar gaat het heen?
Tegen het moderne voetbal!
Juist. Lijkt toch helemaal nergens meer op? Je betaalt je scheel om je club te steunen en achterna te reizen en krijg je zoiets te horen. Wat een pleuriszooi. Maar goed, dit is wel heel erg off-topic allemaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je kan nu wel lachen idd, maar het kan ons ook zomaar gebeuren.
quote:
Daarna nog steedsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri sowieso in de basis. Zeker nu Enoh nog geblesseerd is.
Jij hebt geboekt? Vast welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef PyTh het volgende:
dikke teringzooi...
IS die tegen NEC een assist? dat lijkt me sterk, het is een gestopt schot wat voor de voeten van Huntelaar komt, dat is volgens mij geen assistquote:
Wat zouden ze anders moeten doen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef Jasza het volgende:
Ik ben het wel eens met Heineken, het gaat nergens meer over. Mensen die hun reis hebben geboekt bij de loting en nu door zoiets benadeeld worden.
Beetje triest van de UEFA dat ze psv voor het gezeik met Marseille op laten draaien.
yep...quote:
Ik heb dat ding niet gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
IS die tegen NEC een assist? dat lijkt me sterk, het is een gestopt schot wat voor de voeten van Huntelaar komt, dat is volgens mij geen assist![]()
Die tegen feyenoord kan je ook lastig een assist noemen die 1-2, hij loopt te kloten met de bal die dan net voor de voet van huntelaar komt
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat zouden ze anders moeten doen dan?
Ik snap niet waarom dat niet gewoon kan. Dan dupeer je níet de onschuldigen en Atletico nog maar wat harder. Als ik PSV zou zijn zou ik nu op m'n strepen gaan staan, en eisen dat je supporters aanwezig mogen zijn. Gewoon opkomen voor je supporters, net zoals wij tegen PSV zelf gedaan hebben bij PSV-Ajax en Liverpool ook deed bij Atletico-Liverpool.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor dat de politie ook weer lekker bezig is met mensen verwijderen uit het stadion
Tegen NEC een molukker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor dat de politie ook weer lekker bezig is met mensen verwijderen uit het stadion
quote:De Jong: "Winnen van Twente al moeilijk genoeg"
Siem de Jong lijkt na zijn eerdere twee basisplaatsen nu ook aankomende zaterdag tegen FC Twente in de basis te beginnen. De Jong maakt sinds zijn debuut vorig seizoen een goede ontwikkeling door, al is de Amsterdammer zelf nog niet tevreden.
"Ik heb dit seizoen niet alles gespeeld en heb zelfs ook niet altijd bij de selectie gezeten. Ik mis eigenlijk een beetje ritme. Maar als ik tegen Twente speel is dat de derde wedstrijd op rij dat ik in actie kom. Dus wat dat betreft, kan het alleen maar beter gaan", vertelt De Jong op de clubsite van Ajax.
De wedstrijd morgen in de Grolsch Veste is voor Ajax een goede test, zo vindt De Jong. "Rust is het toverwoord. Dat geldt niet alleen voor de wedstrijd tegen Twente, hoor. Dat moeten we eigenlijk tijdens iedere wedstrijd proberen. Gewoon rustig de tegenstander een beetje lokken. Zo ontstaan er ruimtes en kunnen wij gaan voetballen."
Ten slotte vertelt de Amsterdammer tegenover het digitale thuisbasis van Ajax dat winnen van Twente al moeilijk zat zal worden. "Als je de play-offs meerekent hebben we vorig seizoen vier keer tegen Twente gespeeld en niet één keer gewonnen. Dat zegt wel wat."
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met voor een paar jaartjes uit het stadion verwijderen he pino
Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?quote:
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh. Ik weet ook niet wat er gebeurd was daar, ik kwam terug van de wc en toen werd er een afgevoerd.
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psvquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinken
Tegen Zilina zijn we er sowieso niet, waarschijnlijk tegen Praag welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psv.
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Ajax-Utrecht en Ajax-PSV zijn van die schijttijden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?
Hotels zijn toch meestal gratis te annuleren? In Hamburg iig welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Hotel moet wel lukken hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij magquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hotel moet wel lukken hoor![]()
Vlucht ben je inderdaad kwijt![]()
En beroep tsja, je weet hoe de UEFA is he.
Daar heb ik mij in vergist, maar Kennedy speelt nooit weer voor FC Twente !quote:
18 maanden. Voor niets...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met voor een paar jaartjes uit het stadion verwijderen he pino
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij mag
Tsja zoals tegen mij werd gezegd, ze willen die gasten gewoon het stadion uithebben en delen dan maar SV uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
18 maanden. Voor niets...
Nee, ik ga er hier verder ook niet op in
hmm.. heb je een puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.
Heb je er net zoveel vertrouwen in als mij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:20 schreef Noshiba het volgende:
Wilt iemand nog een kaartje voor twente ?
Scheelt je wat frustratiequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef koningdavid het volgende:
Damn, ik moet morgenavond weer eens weg. Ik mis teveel wedstrijden dit seizoen. Twente - Ajax is ook nog wel zo'n mooi affiche, balen.
Gewoon winnen morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ik die opstellingen zo zie ben ik al tevreden met één punt.
Volgens Piet vriest het morgen nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Vriezen vrees ik, twente wint makkelijk morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Twente uit is altijd lastig, en ons team is aardig gehandicapt door al die blessuresquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjeeminee, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Zoals ik al zei, Twente uit is nooit makkelijk geweest zelfs niet toen we nog wel makkelijk wonnen van de subtopquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.
quote:Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 43 32 8 3 133 38
Uit 43 19 9 15 66 54
Totaal 86 51 17 18 199 92
Mwoah, was Leo er niet sowieso uitgehaald voor Gabri?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
Toch frappant dat de schorsing van Suarez leidt tot een basisplek voor Gabri.
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
Geeft zeker aan dat hij belangrijk is, maar niet meer dan dat. Als hij er niet is moeten anderen opstaan en de actie maken, en deels zal dat zeker ook gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.
Preciesquote:Op zaterdag 1 november 2008 04:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.
Tegen FCU ben ik waarschijnlijk nog lam van HSV.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie ons opeens winnen vanavond hoor.
Toen was jij waarschijnlijk nog niet eens geboren..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:13 schreef shayolo het volgende:
Grootste nederlagen FC Twente
Ajax - FC Twente (8-1) — 9 juni 1979
FC Twente - Ajax (1-8) — 1 december 1985
Het Leidseplein is en blijft ver weg, ongeacht het resultaat van vanavond. Puntje zou goed zijn; alles extra is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef shayolo het volgende:
JODEN!
ik denk een 0-2tje.
Heerenveen AZ gelijk en we komen weer dicht in de buurt van het leidseplein
quote:Barbara Barend gepolst als directeur van Ajax
Written by Jacques Happe
Saturday, 01 November 2008
In de lange rij mogelijke kandidaten als algemeen directeur is een nieuwe naam toegevoegd: Barbara Barend, dochter van TV-presentator Frits Barend. “Ik heb verstand van voetbal, affiniteit met Ajax en een managementachtergrond.”
In een interview met marketingmagazine Carp gaat Barbara Barend in op de mogelijkheid van een directiezetel bij Ajax, voor een vrouw als zijzelf. “Vrouwen mogen wel persvoorlichter zijn,” vertelt ze openhartig, “maar managers zijn altijd mannen.” Ze dicht zichzelf de kwaliteiten toe om Ajax te leiden. “ Het is niet eens zo stom gedacht. Ik heb verstand van voetbal, affiniteit met Ajax en een managementachtergrond: ik heb in de Verenigde Staten een BBA (Bachelor of Business Administration gedaan en cursussen leadershipchallenge gevolgd. Ik wilde managementconsultant worden, maar volgens mij vond ik het vooral een mooi woord. Ik ben aanvoerder geweest van het tennis- en voetbalteam en als eindredacteur bij AT5 had ik een leidinggevende functie. Ook nu komt die kennis van pas.” Ze ziet voordelen als een vrouw de Amsterdamse voetbalclub zou leiden. “Bij Ajax willen veel mensen zelf scoren. Een directeur moet tegenstrijdige belangen weghalen en dat kan een vrouw prima.” Barend doelt hierbij op het feit dat in het verleden spelers niet zijn aangekocht, omdat de verkeerde scouts ze niet ontdekten. “Vrouwen zijn empathischer en vertonen minder haantjesgedrag.” Compromissen noemt Babs en zwaktebod. “Je moet elkaar juist overtuigen van het juiste.”
Of deze pittige tante zakelijk met Marco van Basten overweg zou kunnen, betwijfelt Barbara. “Hij is een sterke persoonlijkheid en werkt graag met gelijkgestemden. Ik ben supereigenwijs, dus wij gaan botsen.” Tegenpolen kunnen elkaar ook aanvullen. “Ik heb met een eindredacteur gewerkt, die mijn tegenpool was. Het kwam ons werk ten goede.” In het historisch bepaalde Ajax-systeem gelooft ze niet. “Als je bedenkt dat Brian Roy Ajax’ laatste klassieke, zelf opgeleide linksbuiten was... Met een echte buitenspeler, zoals Arjen Robben, ben je levensgevaarlijk. Als je die niet hebt, moet je er niet krampachtig aan vasthouden.” Collega-journalist Peter R. De Vries solliciteerde bij het bestuur naar de functie van algemeen directeur bij Ajax. Barend begrijpt wel waarom. “Hij heeft leidinggevende kwaliteiten en een groot Ajax-hart. Qua achtergrond heb ik een voorsprong.” Dan maakt Barbara Barend aan alle speculaties resoluut een einde. “Ik heb leuk werk in de journalistiek. Al zou het wel eens goed zijn, een vrouw aan het roer, ik wil geen Ajax-directeur zijn...”
Ongelooflijk hoe eigengeil sommige mensen zijn zeg. Niet dat het gaat gebeuren, maar dit is toch wel heel zielig.quote:
Wat een kutkop bij dat artikel zeg. Ik lees zo 1-2-3 nergens dat Barend door Ajax is gepolst.quote:
Idd, het heeft toch nog wel een bepaalde aantrekkingskracht voor sommigen.. Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Vind het wel leuk dat zo veel mensen ervan dromen om op die stoel te mogen zitten.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, het heeft toch nog wel een bepaalde aantrekkingskracht voor sommigen.. Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..
quote:
Sjakie Happequote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat een kutkop bij dat artikel zeg. Ik lees zo 1-2-3 nergens dat Barend door Ajax is gepolst.
quote:
Hij is ook homo, misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je een bericht ziet van Happe, is het altijd onzin. Wat een mongool is dat
Geloof me, hij is ook altijd in de Arena. Bij ons op het vak. In het verleden bleef hij maar kankeren over 410, maar dat zal hij nu niet zo snel meer doen gok ik hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij is ook homo, misschien ligt het daaraan.
Rare vent vind ik het trouwens, als hij wat zegt over Jong Ajax trouwens zit er meestal wel íets van waarheid in omdat hij naar bijna elke wedstrijd gaat.
Maar dit, inderdaad.Aparte kerel.
Successupporters.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar komen toch al die nieuwe Ajacieden vandaan de laatste tijd in dit topic?
Speelschema in de OP mag trouwens wel ingekort worden.
Een keer overtuigend winnen lijkt me ook niet gek. Al zal dat vandaag zeker niet gaan gebeuren. Met een laffe, gestolen overwinning ben ik vandaag meer dan tevreden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat winnen, liefst lucky met een doelpuntje in de 90ste minuut.
Bij Jong Ajax zit hij ook altijd zich een beetje in te likken bij 'de harde kern' heb ik het idee. Zit 'ie ook bij die gast die altijd dat vissershoedje op heeft met dat lange haar, Jeroen ofzo? Maargoed, bij Jong Ajax spreekt hij na de wedstrijd altijd de spelers, dus dan kunnen z'n verhalen kloppen, maar bij Ajax-1 mag hij als 'journalist' al een tijdje niet meer komen. Dus inderdaad, al die verhalen die daarover gaan kunnen we wel met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me, hij is ook altijd in de Arena. Bij ons op het vak. In het verleden bleef hij maar kankeren over 410, maar dat zal hij nu niet zo snel meer doen gok ik haha
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax zit hij ook altijd zich een beetje in te likken bij 'de harde kern' heb ik het idee. Zit 'ie ook bij die gast die altijd dat vissershoedje op heeft met dat lange haar, Jeroen ofzo? Maargoed, bij Jong Ajax spreekt hij na de wedstrijd altijd de spelers, dus dan kunnen z'n verhalen kloppen, maar bij Ajax-1 mag hij als 'journalist' al een tijdje niet meer komen. Dus inderdaad, al die verhalen die daarover gaan kunnen we wel met een korreltje zout nemen.
Kopen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoor
Verder eens met je laatste zin
Ik zette het ook tussen haakjes, ik doelde er ook meer op dat ik 'm heel vaak zie bij uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoor
Verder eens met je laatste zin
Succes. Ik ben er helaas toch niet bij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zette het ook tussen haakjes, ik doelde er ook meer op dat ik 'm heel vaak zie bij uitwedstrijden.![]()
Anyway, over een uurtje vertrek ik al en ik moet nog dingen doen. Toch eigenlijk weer een 'verloren dagje' zo als je weer 9 uur op pad bent in totaal. Winnen Ajax, dan is alles weer goed.
God wat heb ik een hekel aan die gast, hoe hij zonder reden het uitvak stond uit te dagen na die 2-1 in Emmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:
Kufo zal wel weer scoren vanavond, is bijna altijd het geval
Net zoals elke lange spits scoort tegen ons. Elia zal ook wel weer de wedstrijd van zn leven spelen. Arnoutovic is ook al in vorm. Hopen dat Ajax een keer een goed geslote verdediging kan houden heel de wedstrijd. Hopen op een momentje van Huntelaar. Weinig vertrouwen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:
Kufo zal wel weer scoren vanavond, is bijna altijd het geval
Hoop dat het vanavond word afgelastquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Chadi het volgende:
Het regent .. misschien dat de jongens vandaag wel in de regen kunnen voetballen.
En niet te vergeten Boshker die altijd goed keept tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Net zoals elke lange spits scoort tegen ons. Elia zal ook wel weer de wedstrijd van zn leven spelen. Arnoutovic is ook al in vorm. Hopen dat Ajax een keer een goed geslote verdediging kan houden heel de wedstrijd. Hopen op een momentje van Huntelaar. Weinig vertrouwen eigenlijk.
quote:
Neequote:
quote:Opstelling Ajax: Kenneth Vermeer; Gregory van der Wiel, Oleguer, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen; Gabri, Siem de Jong, Rasmus Lindgren, Javier Martina, Klaas Jan Huntelaar, Urby Emanuelson.
Wissels: Hans Vonk, Kennedy, Sno, Leonardo, Silva, Schilder, Anita.
Ook niet, zonder Suarez heb je te weinig creativiteitquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet veel vertrouwen in heb
Prima opstelling... ben benieuwd naar Martina.quote:
rommedahl deed dat vorig seizoen nog een paar keerquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef Loserkid het volgende:
Voorzet van de achterlijn en een goal, we hebben zon rechtsbuiten te lang niet gebruikt
speelt prima. een echte rechtsbuiten met een actie (en dus ook risico op falen). beter dan Rommedahl, Kennedy of al die anderen die niks doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
kan nou niet zeggen dat ik dolenthousiast word van martina
Ik vind hem wel redelijk hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
Toch speelt hij gewoon goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
Ga toch weg man, we hebben 1 kans gehad, twente 0. We staan dus vrij terecht op voorsprong.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef BoerBert het volgende:
Heerlijk om eens (vrij) onterecht 1-0 voor te staan
Inderdaad, het is slecht, maar achterin staan het redelijk dichtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man, we hebben 1 kans gehad, twente 0. We staan dus vrij terecht op voorsprong.
Dat het slecht is maakt mij inmiddels ook niks meer uit, zolang we maar winnenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is slecht, maar achterin staan het redelijk dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |