Een keer overtuigend winnen lijkt me ook niet gek. Al zal dat vandaag zeker niet gaan gebeuren. Met een laffe, gestolen overwinning ben ik vandaag meer dan tevreden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat winnen, liefst lucky met een doelpuntje in de 90ste minuut.
Bij Jong Ajax zit hij ook altijd zich een beetje in te likken bij 'de harde kern' heb ik het idee. Zit 'ie ook bij die gast die altijd dat vissershoedje op heeft met dat lange haar, Jeroen ofzo? Maargoed, bij Jong Ajax spreekt hij na de wedstrijd altijd de spelers, dus dan kunnen z'n verhalen kloppen, maar bij Ajax-1 mag hij als 'journalist' al een tijdje niet meer komen. Dus inderdaad, al die verhalen die daarover gaan kunnen we wel met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me, hij is ook altijd in de Arena. Bij ons op het vak. In het verleden bleef hij maar kankeren over 410, maar dat zal hij nu niet zo snel meer doen gok ik haha
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax zit hij ook altijd zich een beetje in te likken bij 'de harde kern' heb ik het idee. Zit 'ie ook bij die gast die altijd dat vissershoedje op heeft met dat lange haar, Jeroen ofzo? Maargoed, bij Jong Ajax spreekt hij na de wedstrijd altijd de spelers, dus dan kunnen z'n verhalen kloppen, maar bij Ajax-1 mag hij als 'journalist' al een tijdje niet meer komen. Dus inderdaad, al die verhalen die daarover gaan kunnen we wel met een korreltje zout nemen.
Kopen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoor
Verder eens met je laatste zin
Ik zette het ook tussen haakjes, ik doelde er ook meer op dat ik 'm heel vaak zie bij uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is Jeroen ja. Maar dat is geen HK hoor
Verder eens met je laatste zin
Succes. Ik ben er helaas toch niet bij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zette het ook tussen haakjes, ik doelde er ook meer op dat ik 'm heel vaak zie bij uitwedstrijden.![]()
Anyway, over een uurtje vertrek ik al en ik moet nog dingen doen. Toch eigenlijk weer een 'verloren dagje' zo als je weer 9 uur op pad bent in totaal. Winnen Ajax, dan is alles weer goed.
God wat heb ik een hekel aan die gast, hoe hij zonder reden het uitvak stond uit te dagen na die 2-1 in Emmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:
Kufo zal wel weer scoren vanavond, is bijna altijd het geval
Net zoals elke lange spits scoort tegen ons. Elia zal ook wel weer de wedstrijd van zn leven spelen. Arnoutovic is ook al in vorm. Hopen dat Ajax een keer een goed geslote verdediging kan houden heel de wedstrijd. Hopen op een momentje van Huntelaar. Weinig vertrouwen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:
Kufo zal wel weer scoren vanavond, is bijna altijd het geval
Hoop dat het vanavond word afgelastquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Chadi het volgende:
Het regent .. misschien dat de jongens vandaag wel in de regen kunnen voetballen.
En niet te vergeten Boshker die altijd goed keept tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Net zoals elke lange spits scoort tegen ons. Elia zal ook wel weer de wedstrijd van zn leven spelen. Arnoutovic is ook al in vorm. Hopen dat Ajax een keer een goed geslote verdediging kan houden heel de wedstrijd. Hopen op een momentje van Huntelaar. Weinig vertrouwen eigenlijk.
quote:
Neequote:
quote:Opstelling Ajax: Kenneth Vermeer; Gregory van der Wiel, Oleguer, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen; Gabri, Siem de Jong, Rasmus Lindgren, Javier Martina, Klaas Jan Huntelaar, Urby Emanuelson.
Wissels: Hans Vonk, Kennedy, Sno, Leonardo, Silva, Schilder, Anita.
Ook niet, zonder Suarez heb je te weinig creativiteitquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet veel vertrouwen in heb
Prima opstelling... ben benieuwd naar Martina.quote:
rommedahl deed dat vorig seizoen nog een paar keerquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef Loserkid het volgende:
Voorzet van de achterlijn en een goal, we hebben zon rechtsbuiten te lang niet gebruikt
speelt prima. een echte rechtsbuiten met een actie (en dus ook risico op falen). beter dan Rommedahl, Kennedy of al die anderen die niks doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
kan nou niet zeggen dat ik dolenthousiast word van martina
Ik vind hem wel redelijk hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
Toch speelt hij gewoon goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef s0k het volgende:
Ga toch weg man, we hebben 1 kans gehad, twente 0. We staan dus vrij terecht op voorsprong.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef BoerBert het volgende:
Heerlijk om eens (vrij) onterecht 1-0 voor te staan
Inderdaad, het is slecht, maar achterin staan het redelijk dichtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man, we hebben 1 kans gehad, twente 0. We staan dus vrij terecht op voorsprong.
Dat het slecht is maakt mij inmiddels ook niks meer uit, zolang we maar winnenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is slecht, maar achterin staan het redelijk dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |