Gewoon winnen morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ik die opstellingen zo zie ben ik al tevreden met één punt.
Volgens Piet vriest het morgen nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Vriezen vrees ik, twente wint makkelijk morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Twente uit is altijd lastig, en ons team is aardig gehandicapt door al die blessuresquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjeeminee, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Zoals ik al zei, Twente uit is nooit makkelijk geweest zelfs niet toen we nog wel makkelijk wonnen van de subtopquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.
quote:Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 43 32 8 3 133 38
Uit 43 19 9 15 66 54
Totaal 86 51 17 18 199 92
Mwoah, was Leo er niet sowieso uitgehaald voor Gabri?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
Toch frappant dat de schorsing van Suarez leidt tot een basisplek voor Gabri.
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
Geeft zeker aan dat hij belangrijk is, maar niet meer dan dat. Als hij er niet is moeten anderen opstaan en de actie maken, en deels zal dat zeker ook gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.
Preciesquote:Op zaterdag 1 november 2008 04:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.
Tegen FCU ben ik waarschijnlijk nog lam van HSV.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie ons opeens winnen vanavond hoor.
Toen was jij waarschijnlijk nog niet eens geboren..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:13 schreef shayolo het volgende:
Grootste nederlagen FC Twente
Ajax - FC Twente (8-1) — 9 juni 1979
FC Twente - Ajax (1-8) — 1 december 1985
Het Leidseplein is en blijft ver weg, ongeacht het resultaat van vanavond. Puntje zou goed zijn; alles extra is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef shayolo het volgende:
JODEN!
ik denk een 0-2tje.
Heerenveen AZ gelijk en we komen weer dicht in de buurt van het leidseplein
quote:Barbara Barend gepolst als directeur van Ajax
Written by Jacques Happe
Saturday, 01 November 2008
In de lange rij mogelijke kandidaten als algemeen directeur is een nieuwe naam toegevoegd: Barbara Barend, dochter van TV-presentator Frits Barend. “Ik heb verstand van voetbal, affiniteit met Ajax en een managementachtergrond.”
In een interview met marketingmagazine Carp gaat Barbara Barend in op de mogelijkheid van een directiezetel bij Ajax, voor een vrouw als zijzelf. “Vrouwen mogen wel persvoorlichter zijn,” vertelt ze openhartig, “maar managers zijn altijd mannen.” Ze dicht zichzelf de kwaliteiten toe om Ajax te leiden. “ Het is niet eens zo stom gedacht. Ik heb verstand van voetbal, affiniteit met Ajax en een managementachtergrond: ik heb in de Verenigde Staten een BBA (Bachelor of Business Administration gedaan en cursussen leadershipchallenge gevolgd. Ik wilde managementconsultant worden, maar volgens mij vond ik het vooral een mooi woord. Ik ben aanvoerder geweest van het tennis- en voetbalteam en als eindredacteur bij AT5 had ik een leidinggevende functie. Ook nu komt die kennis van pas.” Ze ziet voordelen als een vrouw de Amsterdamse voetbalclub zou leiden. “Bij Ajax willen veel mensen zelf scoren. Een directeur moet tegenstrijdige belangen weghalen en dat kan een vrouw prima.” Barend doelt hierbij op het feit dat in het verleden spelers niet zijn aangekocht, omdat de verkeerde scouts ze niet ontdekten. “Vrouwen zijn empathischer en vertonen minder haantjesgedrag.” Compromissen noemt Babs en zwaktebod. “Je moet elkaar juist overtuigen van het juiste.”
Of deze pittige tante zakelijk met Marco van Basten overweg zou kunnen, betwijfelt Barbara. “Hij is een sterke persoonlijkheid en werkt graag met gelijkgestemden. Ik ben supereigenwijs, dus wij gaan botsen.” Tegenpolen kunnen elkaar ook aanvullen. “Ik heb met een eindredacteur gewerkt, die mijn tegenpool was. Het kwam ons werk ten goede.” In het historisch bepaalde Ajax-systeem gelooft ze niet. “Als je bedenkt dat Brian Roy Ajax’ laatste klassieke, zelf opgeleide linksbuiten was... Met een echte buitenspeler, zoals Arjen Robben, ben je levensgevaarlijk. Als je die niet hebt, moet je er niet krampachtig aan vasthouden.” Collega-journalist Peter R. De Vries solliciteerde bij het bestuur naar de functie van algemeen directeur bij Ajax. Barend begrijpt wel waarom. “Hij heeft leidinggevende kwaliteiten en een groot Ajax-hart. Qua achtergrond heb ik een voorsprong.” Dan maakt Barbara Barend aan alle speculaties resoluut een einde. “Ik heb leuk werk in de journalistiek. Al zou het wel eens goed zijn, een vrouw aan het roer, ik wil geen Ajax-directeur zijn...”
Ongelooflijk hoe eigengeil sommige mensen zijn zeg. Niet dat het gaat gebeuren, maar dit is toch wel heel zielig.quote:
Wat een kutkop bij dat artikel zeg. Ik lees zo 1-2-3 nergens dat Barend door Ajax is gepolst.quote:
Idd, het heeft toch nog wel een bepaalde aantrekkingskracht voor sommigen.. Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Vind het wel leuk dat zo veel mensen ervan dromen om op die stoel te mogen zitten.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, het heeft toch nog wel een bepaalde aantrekkingskracht voor sommigen.. Maar aan die namen kun je wel zien, hoe ver Ajax gezakt is..
quote:
Sjakie Happequote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat een kutkop bij dat artikel zeg. Ik lees zo 1-2-3 nergens dat Barend door Ajax is gepolst.
quote:
Hij is ook homo, misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je een bericht ziet van Happe, is het altijd onzin. Wat een mongool is dat
Geloof me, hij is ook altijd in de Arena. Bij ons op het vak. In het verleden bleef hij maar kankeren over 410, maar dat zal hij nu niet zo snel meer doen gok ik hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij is ook homo, misschien ligt het daaraan.
Rare vent vind ik het trouwens, als hij wat zegt over Jong Ajax trouwens zit er meestal wel íets van waarheid in omdat hij naar bijna elke wedstrijd gaat.
Maar dit, inderdaad.Aparte kerel.
Successupporters.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar komen toch al die nieuwe Ajacieden vandaan de laatste tijd in dit topic?
Speelschema in de OP mag trouwens wel ingekort worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |