Gewoon winnen morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ik die opstellingen zo zie ben ik al tevreden met één punt.
Volgens Piet vriest het morgen nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Vriezen vrees ik, twente wint makkelijk morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
Winnen moet kunnen met de instelling en opstelling! Maar het kan vriezen of dooien
Twente uit is altijd lastig, en ons team is aardig gehandicapt door al die blessuresquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Sjeeminee, heeft dan niemand meer vertrouwen in Ajax?
Zoals ik al zei, Twente uit is nooit makkelijk geweest zelfs niet toen we nog wel makkelijk wonnen van de subtopquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wel. Ondanks de geblesseerden hebben we nog altijd best een goede ploeg. Het feit is alleen dat Twente ook gewoon een zeer behoorlijke ploeg heeft. Zoals al vaker gezegd, de tijden dat we zomaar even winnen van de subtop lijken definitief voorbij.
quote:Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 43 32 8 3 133 38
Uit 43 19 9 15 66 54
Totaal 86 51 17 18 199 92
Mwoah, was Leo er niet sowieso uitgehaald voor Gabri?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
Toch frappant dat de schorsing van Suarez leidt tot een basisplek voor Gabri.
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
Geeft zeker aan dat hij belangrijk is, maar niet meer dan dat. Als hij er niet is moeten anderen opstaan en de actie maken, en deels zal dat zeker ook gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.
Preciesquote:Op zaterdag 1 november 2008 04:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond al aan, dus tegen de tijd dat die wedstrijden beginnen heb ik al aardig wat bier in m'n mik.
Tegen FCU ben ik waarschijnlijk nog lam van HSV.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie ons opeens winnen vanavond hoor.
Toen was jij waarschijnlijk nog niet eens geboren..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:13 schreef shayolo het volgende:
Grootste nederlagen FC Twente
Ajax - FC Twente (8-1) — 9 juni 1979
FC Twente - Ajax (1-8) — 1 december 1985
Het Leidseplein is en blijft ver weg, ongeacht het resultaat van vanavond. Puntje zou goed zijn; alles extra is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef shayolo het volgende:
JODEN!
ik denk een 0-2tje.
Heerenveen AZ gelijk en we komen weer dicht in de buurt van het leidseplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |