Nu wel jaquote:
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenenquote:Martina's basisplaats is de druppel voor Bakircioglu
31/10/2008 18:11
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Door de schorsing van Luis Suárez en de blessure van Dennis Rommedahl dacht Bakircioglu tegen zijn voormalig werkgever FC Twente een kans te krijgen, maar trainer Marco van Basten maakte bekend Javier Martina te laten debuteren in de basis.
'Het is niet makkelijk maar ik moet het accepteren', vertelde Bakircioglu aan AT5. 'Ik ben hier niet gekomen voor de bank of tribune. We moeten maar zoeken naar een oplossing.'
Bakircioglu kreeg begin augustus te horen dat hij bij de A-selectie blijft, maar moet rekenen op een tribuneplaats.
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenVolgende keer gaat het goed
ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terug
Ga eens een header knutselenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef BB-boy het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van Kennedy, maar het is helemaal niks geworden.
quote:Op zaterdag 1 november, inderdaad dat is morgen al, start de kaartverkoop voor de streekderby tegen AZ in Alkmaar.
De wedstrijd staat voor zondag 23 november om 12.30 uur op het programma. Er zijn totaal 750 kaarten in het bezoekersvak (staanvak) beschikbaar en deze kosten ¤ 25,94 per stuk. Er geldt een autocombi met voorwaarden om deze wedstrijd te kunnen bezoeken. Meer info volgt in aanloop naar de wedstrijd.
750 stuks, echt belachelijk. "Streekderby".quote:
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
quote:'Probleem Gabri wordt geďnsinueerd'
AMSTERDAM - Marco van Basten hekelt de manier waarop zijn middenvelder Gabri deze week is neergezet in de dagbladen. De Spanjaard werd uitgebreid ondervraagd over zijn wisselbeurt tegen NEC en zijn plaats op de reservebank tegen Heracles.
,,Wat Gabri heeft gezegd daar is helemaal niks mis mee", reageert de Ajax-coach, die eerder aangaf dat de speler 'logischerwijs niet blij' was met zijn wissel tegen de Nijmegenaren. ,,Dat zou geen enkele speler moeten zijn."
,,Ik vind het vreemde journalistiek; het gaat om de vraagstelling. Vaak insinueren journalisten van alles."
,,Eigenlijk wordt er nu een probleem gecreëerd terwijl er geen probleem is. Het is eigenlijk ook een deel van je vak; goede vragen stellen", aldus oud-bondscoach Van Basten.
Van Basten zei op het wekelijkse perspraatje in Amsterdam Gabri niets te verwijten. Overigens lijkt Gabri zaterdagavond bij FC Twente weer in de basis te staan bij Ajax.
Zal wel zoiets worden dan:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.quote:
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Ik vind het een beetje flauw om ze individueel te vergelijken dus dat doe ik niet. Maar ik zie wel een sterke verdediging en een 3 zeer gevaarlijke aanvallers (of 2,5 aangezien N'Kufo uit vorm is).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?
Elia? Wielaert?
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zettenquote:
Beste oplossing dit moment die opstelling van Ajax. Als die jongens ervoor vechten morgen kunnen ook zij winnen.quote:
Vind je De Jong en Lindgren momenteel zo goed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:22 schreef Rumille het volgende:
Ik zie bij een Ajax een sterk middenveld en 2 goede backs en een topspits.
MORGENNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zetten
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?quote:
Nee, dat zou me een mooie boel worden! Jij mag volgende week pas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Is dat de definitieve opstelling? Zo ja, relaxed! (relatief gezien danquote:
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten snapt het. Oleguer is in het centrum veel beter. Alleen wel uitkijken met de ruimte die Gregory achterlaat als ie opkomt. Vertonghen achterin is gewoon wat meer zekerheid, omdat Urby fysiek niet al te sterk is. En Urby z'n voorzetten vind ik van meer belang dan Jan z'n schoten op doel. Ben benieuwd naar Martina. Dacht ik na woensdag al. Zet die jongen de komende dagen voor de tv en laat 'm alleen maar videobeelden van Suarez zien.
Pfff, inderdaad zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Klootjesvolkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Toch denk ik dat ze te stoppen zijn. Als je het middenveld sterk genoeg maakt. Ik zou de lijn Hershi - Elia eruit halen snel druk op de bal of counteren maar niet half om half zolas tegen heracles.quote:
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiërenquote:
Zo, wist dat hij vaak beslissend was maar zo vaakquote:
Ja, Bruno 'is net een attractie' Silva op Eliaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.
Allemaal bangmakerij en scorebordjournalistiek.quote:
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.quote:
Denneboom met Kufo inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiëren
Om je te bescheuren zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
En bedankt Johnny. Wat blijf je toch een rasechte Jood ook he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch alleen zonder thuispubliek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |