Nu wel jaquote:
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenenquote:Martina's basisplaats is de druppel voor Bakircioglu
31/10/2008 18:11
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Door de schorsing van Luis Suárez en de blessure van Dennis Rommedahl dacht Bakircioglu tegen zijn voormalig werkgever FC Twente een kans te krijgen, maar trainer Marco van Basten maakte bekend Javier Martina te laten debuteren in de basis.
'Het is niet makkelijk maar ik moet het accepteren', vertelde Bakircioglu aan AT5. 'Ik ben hier niet gekomen voor de bank of tribune. We moeten maar zoeken naar een oplossing.'
Bakircioglu kreeg begin augustus te horen dat hij bij de A-selectie blijft, maar moet rekenen op een tribuneplaats.
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenVolgende keer gaat het goed
ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hierbij neem ik ook mijn commentaar terug
Ga eens een header knutselenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet
Zit Kennedy trouwens bij selectie?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef BB-boy het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van Kennedy, maar het is helemaal niks geworden.
quote:Op zaterdag 1 november, inderdaad dat is morgen al, start de kaartverkoop voor de streekderby tegen AZ in Alkmaar.
De wedstrijd staat voor zondag 23 november om 12.30 uur op het programma. Er zijn totaal 750 kaarten in het bezoekersvak (staanvak) beschikbaar en deze kosten ¤ 25,94 per stuk. Er geldt een autocombi met voorwaarden om deze wedstrijd te kunnen bezoeken. Meer info volgt in aanloop naar de wedstrijd.
750 stuks, echt belachelijk. "Streekderby".quote:
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hm ik wist niet dat Martina Kennedy meteen van een basisplaats uit zou sluiten. Dan kunnen we helaas dus op Leonardo rekenen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
quote:'Probleem Gabri wordt geïnsinueerd'
AMSTERDAM - Marco van Basten hekelt de manier waarop zijn middenvelder Gabri deze week is neergezet in de dagbladen. De Spanjaard werd uitgebreid ondervraagd over zijn wisselbeurt tegen NEC en zijn plaats op de reservebank tegen Heracles.
,,Wat Gabri heeft gezegd daar is helemaal niks mis mee", reageert de Ajax-coach, die eerder aangaf dat de speler 'logischerwijs niet blij' was met zijn wissel tegen de Nijmegenaren. ,,Dat zou geen enkele speler moeten zijn."
,,Ik vind het vreemde journalistiek; het gaat om de vraagstelling. Vaak insinueren journalisten van alles."
,,Eigenlijk wordt er nu een probleem gecreëerd terwijl er geen probleem is. Het is eigenlijk ook een deel van je vak; goede vragen stellen", aldus oud-bondscoach Van Basten.
Van Basten zei op het wekelijkse perspraatje in Amsterdam Gabri niets te verwijten. Overigens lijkt Gabri zaterdagavond bij FC Twente weer in de basis te staan bij Ajax.
Zal wel zoiets worden dan:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Of Emanuelson moet al een aanvallende rol krijgen morgen.
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.quote:
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Ik vind het een beetje flauw om ze individueel te vergelijken dus dat doe ik niet. Maar ik zie wel een sterke verdediging en een 3 zeer gevaarlijke aanvallers (of 2,5 aangezien N'Kufo uit vorm is).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Beiden spelen 4-2-3-1 (min of meer), op welke plek is FC Twente beter dan Ajax?
Elia? Wielaert?
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zettenquote:
Beste oplossing dit moment die opstelling van Ajax. Als die jongens ervoor vechten morgen kunnen ook zij winnen.quote:
Vind je De Jong en Lindgren momenteel zo goed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:22 schreef Rumille het volgende:
Ik zie bij een Ajax een sterk middenveld en 2 goede backs en een topspits.
MORGENNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
750 Stuks maar.. pfff. Wordt volgende week weer voor niks de wekker zetten
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?quote:
Nee, dat zou me een mooie boel worden! Jij mag volgende week pas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Is dat de definitieve opstelling? Zo ja, relaxed! (relatief gezien danquote:
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef finsdefis het volgende:
Kennedy Bakircioglu ziet geen toekomst meer bij Ajax. De Zweedse aanvaller hoopt in de winterstop te kunnen vertrekken uit Amsterdam.
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten snapt het. Oleguer is in het centrum veel beter. Alleen wel uitkijken met de ruimte die Gregory achterlaat als ie opkomt. Vertonghen achterin is gewoon wat meer zekerheid, omdat Urby fysiek niet al te sterk is. En Urby z'n voorzetten vind ik van meer belang dan Jan z'n schoten op doel. Ben benieuwd naar Martina. Dacht ik na woensdag al. Zet die jongen de komende dagen voor de tv en laat 'm alleen maar videobeelden van Suarez zien.
Pfff, inderdaad zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ziet er sterk uit dat elftal van Twente.
Klootjesvolkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb geen voorrang.. of is het ook voor de normale dan?
Toch denk ik dat ze te stoppen zijn. Als je het middenveld sterk genoeg maakt. Ik zou de lijn Hershi - Elia eruit halen snel druk op de bal of counteren maar niet half om half zolas tegen heracles.quote:
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiërenquote:
Zo, wist dat hij vaak beslissend was maar zo vaakquote:
Ja, Bruno 'is net een attractie' Silva op Eliaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Linker kant van Twente is gevaarlijk met ELia. Ik zou daar Silva op zetten en van der Wiel centraal. Oleguer zou ik niet opstellen.
Allemaal bangmakerij en scorebordjournalistiek.quote:
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.quote:
Denneboom met Kufo inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Denneboom gewoon speelt en Arnautovic op de bank.
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat met die kleine uitvakken dan kan ik me ook nooit van dat klootjesvolk distantiëren
Om je te bescheuren zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
En bedankt Johnny. Wat blijf je toch een rasechte Jood ook he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen PSV-supporter bent. Hotel boeken, reis boeken, kaartje kopen en nu op teletekst lezen dat Atletico - PSV zonder publiek gespeeld wordt.
Leuke statistieken. Kan ons morgen wel eens de wedstrijd kosten, zo zonder Suárez.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch alleen zonder thuispubliek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wel zuur, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken.. Zeker niet na dat gezeik met die Rekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het flink verkankerd dat zo iets zomaar kan.
Het zou ons maar eens overkomen ja. Sta je mooi te kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamburg is het probleem niet. Ik heb geen reis daar naar toe geboekt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zou ons maar eens overkomen ja. Sta je mooi te kijken.
Ik kon een klein glimlachje echter helaas níet onderdrukken toen ik het las, het zit ze ook niet mee zeg.
Volgens mij zijn ze in Hamburg lief geweest het afgelopen half jaar, gelukkig.
Je kan nu wel lachen idd, maar het kan ons ook zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dag Bakkie, hoi Wielaertquote:Martina's basisplaats is de druppel voor Bakircioglu
Slavia was vorig jaar ook over de 60 EUR uit bij Sevilla. Dat is meer dan een SCC voor Slavia en 7,5% van een gemiddeld Tsjechisch maandinkomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamburg is het probleem niet. Ik heb geen reis daar naar toe geboekt.
Maar het zou je inderdaad maar overkomen
Ik kan hier dan ook echt niet om lachen. Ook feyenoord dat 65euro voor een kaart moet betalen tegen depor. Waar gaat het heen?
Tegen het moderne voetbal!
Juist. Lijkt toch helemaal nergens meer op? Je betaalt je scheel om je club te steunen en achterna te reizen en krijg je zoiets te horen. Wat een pleuriszooi. Maar goed, dit is wel heel erg off-topic allemaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je kan nu wel lachen idd, maar het kan ons ook zomaar gebeuren.
quote:
Daarna nog steedsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri sowieso in de basis. Zeker nu Enoh nog geblesseerd is.
Jij hebt geboekt? Vast welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef PyTh het volgende:
dikke teringzooi...
IS die tegen NEC een assist? dat lijkt me sterk, het is een gestopt schot wat voor de voeten van Huntelaar komt, dat is volgens mij geen assistquote:
Wat zouden ze anders moeten doen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef Jasza het volgende:
Ik ben het wel eens met Heineken, het gaat nergens meer over. Mensen die hun reis hebben geboekt bij de loting en nu door zoiets benadeeld worden.
Beetje triest van de UEFA dat ze psv voor het gezeik met Marseille op laten draaien.
yep...quote:
Ik heb dat ding niet gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
IS die tegen NEC een assist? dat lijkt me sterk, het is een gestopt schot wat voor de voeten van Huntelaar komt, dat is volgens mij geen assist![]()
Die tegen feyenoord kan je ook lastig een assist noemen die 1-2, hij loopt te kloten met de bal die dan net voor de voet van huntelaar komt
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat zouden ze anders moeten doen dan?
Ik snap niet waarom dat niet gewoon kan. Dan dupeer je níet de onschuldigen en Atletico nog maar wat harder. Als ik PSV zou zijn zou ik nu op m'n strepen gaan staan, en eisen dat je supporters aanwezig mogen zijn. Gewoon opkomen voor je supporters, net zoals wij tegen PSV zelf gedaan hebben bij PSV-Ajax en Liverpool ook deed bij Atletico-Liverpool.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor dat de politie ook weer lekker bezig is met mensen verwijderen uit het stadion
Tegen NEC een molukker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor dat de politie ook weer lekker bezig is met mensen verwijderen uit het stadion
quote:De Jong: "Winnen van Twente al moeilijk genoeg"
Siem de Jong lijkt na zijn eerdere twee basisplaatsen nu ook aankomende zaterdag tegen FC Twente in de basis te beginnen. De Jong maakt sinds zijn debuut vorig seizoen een goede ontwikkeling door, al is de Amsterdammer zelf nog niet tevreden.
"Ik heb dit seizoen niet alles gespeeld en heb zelfs ook niet altijd bij de selectie gezeten. Ik mis eigenlijk een beetje ritme. Maar als ik tegen Twente speel is dat de derde wedstrijd op rij dat ik in actie kom. Dus wat dat betreft, kan het alleen maar beter gaan", vertelt De Jong op de clubsite van Ajax.
De wedstrijd morgen in de Grolsch Veste is voor Ajax een goede test, zo vindt De Jong. "Rust is het toverwoord. Dat geldt niet alleen voor de wedstrijd tegen Twente, hoor. Dat moeten we eigenlijk tijdens iedere wedstrijd proberen. Gewoon rustig de tegenstander een beetje lokken. Zo ontstaan er ruimtes en kunnen wij gaan voetballen."
Ten slotte vertelt de Amsterdammer tegenover het digitale thuisbasis van Ajax dat winnen van Twente al moeilijk zat zal worden. "Als je de play-offs meerekent hebben we vorig seizoen vier keer tegen Twente gespeeld en niet één keer gewonnen. Dat zegt wel wat."
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met voor een paar jaartjes uit het stadion verwijderen he pino
Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?quote:
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh. Ik weet ook niet wat er gebeurd was daar, ik kwam terug van de wc en toen werd er een afgevoerd.
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psvquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinken
Tegen Zilina zijn we er sowieso niet, waarschijnlijk tegen Praag welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psv.
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Ajax-Utrecht en Ajax-PSV zijn van die schijttijden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?
Hotels zijn toch meestal gratis te annuleren? In Hamburg iig welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Hotel moet wel lukken hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij magquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hotel moet wel lukken hoor![]()
Vlucht ben je inderdaad kwijt![]()
En beroep tsja, je weet hoe de UEFA is he.
Daar heb ik mij in vergist, maar Kennedy speelt nooit weer voor FC Twente !quote:
18 maanden. Voor niets...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met voor een paar jaartjes uit het stadion verwijderen he pino
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij mag
Tsja zoals tegen mij werd gezegd, ze willen die gasten gewoon het stadion uithebben en delen dan maar SV uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
18 maanden. Voor niets...
Nee, ik ga er hier verder ook niet op in
hmm.. heb je een puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.
Heb je er net zoveel vertrouwen in als mij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:20 schreef Noshiba het volgende:
Wilt iemand nog een kaartje voor twente ?
Scheelt je wat frustratiequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef koningdavid het volgende:
Damn, ik moet morgenavond weer eens weg. Ik mis teveel wedstrijden dit seizoen. Twente - Ajax is ook nog wel zo'n mooi affiche, balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |