Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?quote:
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh. Ik weet ook niet wat er gebeurd was daar, ik kwam terug van de wc en toen werd er een afgevoerd.
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psvquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat moet je het ff laten weten dan gaan we met Alf wat biertjes drinken
Tegen Zilina zijn we er sowieso niet, waarschijnlijk tegen Praag welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht weer. En de Uefa wedstrijden en Ajax - psv.
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Ajax-Utrecht en Ajax-PSV zijn van die schijttijden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als het te vroeg is voor bier sms ik Aanvoerder wel.
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou is het wel sneu, ga je enige kosten van je reis terug krijgen?
Hotels zijn toch meestal gratis te annuleren? In Hamburg iig welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Hotel moet wel lukken hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
voor het kaartje wel mag ik hopen, vlucht niet en hotel is ook nog maar de vraag. PSV kan nog in beroep gaan waar ik wel vanuit ga.
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij magquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hotel moet wel lukken hoor![]()
Vlucht ben je inderdaad kwijt![]()
En beroep tsja, je weet hoe de UEFA is he.
Daar heb ik mij in vergist, maar Kennedy speelt nooit weer voor FC Twente !quote:
18 maanden. Voor niets...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met voor een paar jaartjes uit het stadion verwijderen he pino
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Misschien kun je je vlucht aan Jorien door verkopen, die is toch ook voor psv? Die weet toch niet dat er geen publiek bij mag
Tsja zoals tegen mij werd gezegd, ze willen die gasten gewoon het stadion uithebben en delen dan maar SV uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
18 maanden. Voor niets...
Nee, ik ga er hier verder ook niet op in
hmm.. heb je een puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uit-supporters? Dan wordt Atletico maar wat harder gestraft. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat psv-supporters de grootste gedupeerden zijn, terwijl zij hier geen fuck mee te maken hebben.
Heb je er net zoveel vertrouwen in als mij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:20 schreef Noshiba het volgende:
Wilt iemand nog een kaartje voor twente ?
Scheelt je wat frustratiequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef koningdavid het volgende:
Damn, ik moet morgenavond weer eens weg. Ik mis teveel wedstrijden dit seizoen. Twente - Ajax is ook nog wel zo'n mooi affiche, balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |