Ja Luis, en wij hebben jou nodig morgen.quote:
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En terecht. Ajax is altijd en overal favoriet
Ik verwacht weer veel van Vak-P morgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Uitverkocht vak. Zoals altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!
Dat verhoogt de sfeer waarschijnlijk ook!
Maar een schatting van met hoeveel personen jullie komen:?
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitverkocht vak. Zoals altijd
Qua sfeer zit het altijd wel goed bij jullie, maar doelde meer op de tifo-actie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,![]()
die was natuurlijk geweldig,
maar wanneer komt stekelenburg terug dan?
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer, coacht ook veel meer de verdediging bij corners en stilstaande situatie's.
Onderschat Feyenoord Netwerk ook niet, randdebiel is voor sommigen daar nog een understatement.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.
Klopt maar betreft reddingen op de lijn vind ik Vermeer zekerder dan Stekelenburg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.
De jong/Sarpong/Sno hebben allemaal laten zien niet goed genoeg te zijn. Vd Heijden is langdurig geblesseerd en Lindgren is een verdedigende middenvelder. Dus dat zijn heel wat namen die je noemt, maar ze voldoen geen van allen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.
waar is Feyenoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn maar weer eens favoriet.
Redacteur Ajax.nl:quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Redacteur Ajax.nl:
Eh, Luis. De kaarverkoop voor donderdag loopt voor geen meter. Kan je misschien effe zeggen dat jullie het publiek nodig hebben? Misschien trapt er iemand in!
Luis: "Que"?
Kom op nou, Luis. Gewoon even zeggen dat het publiek moet komen!
Luis: "Ik niet begrijpen"
Ok, laat maar, ik typ zelf wel een stukje in elkaar...
....quote:PSV zet deur toch open voor Ajax-supporters
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenquote:
Hij staat er toch?quote:
Omdat Urby in het verleden meerdere keren heeft laten zien dat hij het niet fijn vindt, om tegen een echte vleugelspeler te spelen. Zie bijvoorbeeld Heerenveen uit. Ik vind het (op het eerste oog) een goede keuze van Marco. Hopelijk pakt het goed uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vraag me af waarom Vertonghen op linksback en Urby weer op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |