Dat is echt een vereistequote:
Dat zeker. Ben blij als we een puntje meenemenquote:
Wij ook niet zonder Suarez. Heb de hele tijd het gevoel dat we het met 10 man moeten doen daar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:
gewoon 3 punten hoor, Twente is momenteel niet erg sterk.
We spelen gewoon 4-1-2-1-2.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij ook niet zonder Suarez. Heb de hele tijd het gevoel dat we het met 10 man moeten doen daar.
quote:Marco van Basten verdedigt Gabri
In aanloop naar het duel van morgenavond, FC Twente-Ajax in de Grolsch Veste, kwam de Gabri-situatie ter sprake. De Catalaan zou zich negatief hebben geuit richting buitenwereld, omdat hij eerder tegen NEC gewisseld werd en vervolgens in Almelo niet in de basis stond. Van Basten pareerde de negatieve geruchten: “Wat Gabri heeft gezegd daar is helemaal niks mis mee. Ik vind het vreemde journalistiek; het gaat om de vraagstelling. Vaak insinueren journalisten van alles. Eigenlijk wordt er nu een probleem gecreëerd terwijl er geen probleem is.”
“Het is eigenlijk ook een deel van je vak; goede vragen stellen”, zei Marco bij de wekelijkse persconferentie. Van Basten zei zijn middenvelder te hebben gesproken en hem niets te verwijten.
Vermeerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Vermeer, Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Lindgren, De Jong, Vertonghen, Suárez Martina, Huntelaar, Leonardo
Wie haalt hij eruit voor Gabri? Leonardo of De Jong?
Aissati.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:13 schreef El_Bassie het volgende:
Het accent zou meer moeten liggen op het aantrekken van een spelverdeler.
Nee, daar blij mee zijn is titelkandidaat-onwaardig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat zeker. Ben blij als we een puntje meenemen
"Gewoon 3 punten" vind ik niet echt realistisch. Ze staan voor niet voor niets gedeeld tweede en ze winnen voor niets uit van NAC. De voorhoede is nog niet erg in vorm bij Twente, maar ze geven weinig weg en zijn erg lastig te verslaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:
gewoon 3 punten hoor, Twente is momenteel niet erg sterk.
Staat hij in de wc ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)tOnhoudbaar,Henk.htm
Laatste minuut.
Bij het gebrek aan een kleedkamer zullen ze daarom wel in de wc gaan staan. Gezien het niveau van de mailtjes zullen de meeste wel geloven dat hij in een kleedkamer staatquote:
En?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Zojuist Jan Vertonghen geïnterviewd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
In de Arena?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati heeft nog geen minuut gespeeld. Zijn vervangers voldoen duidelijk niet. Dus moet er een alternatief/concurrent voor Aissati komen.quote:
Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:48 schreef toma het volgende:
[..]
hij doet een avond opleiding om loodgieter te worden.
Van Basten snapt hetquote:Oleguer begint weer in het centrum van de defensie, waardoor Gregory van der Wiel als rechtsback mag starten. "Oleguer heeft ons laten weten dat hij liever centraal speelt'', lichtte Van Basten toe. "We hebben daar begrip voor.''
Gabri keert tegen FC Twente weer terug op het middenveld. Ook Jan Vertonghen en Urby Emanuelson wisselen van positie. De eerstgenoemde Belg begint als linksback en Emanuelson moet het middenveld versterken.
Mja ik vind het toch gevaarlijk Oleguer aan de bal daar, 1 foute inspeelpass en je bent totaal weg en die geeft hij nog wel eens op die positie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten snapt het. Oleguer is in het centrum veel beter. Alleen wel uitkijken met de ruimte die Gregory achterlaat als ie opkomt. Vertonghen achterin is gewoon wat meer zekerheid, omdat Urby fysiek niet al te sterk is. En Urby z'n voorzetten vind ik van meer belang dan Jan z'n schoten op doel. Ben benieuwd naar Martina. Dacht ik na woensdag al. Zet die jongen de komende dagen voor de tv en laat 'm alleen maar videobeelden van Suarez zien.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat doe je nou verbaasd? Je bent zelf altijd zo sarcastisch als de pest
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.quote:
Opbouwen moet je Oleguer niet laten doen inderdaad. Dan zou je eigenlijk V/d Wiel in het centrum naast Oleguer moeten zetten. En dan Vermaelen linksback. Dat zou éigenlijk het beste zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja ik vind het toch gevaarlijk Oleguer aan de bal daar, 1 foute inspeelpass en je bent totaal weg en die geeft hij nog wel eens op die positie.
Vd WIel is daarnaast als inschuivende man ook een stuk beter, verdedigend is Oleguer in het centrum goed maar opbouwend ben ik toch altijd bang als hij centraal aan de bal is.
Interessantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.
Bij holland sport toen geregeld zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Journalistiek. Al heb ik dit meer buiten mijn studie om geregeld.
Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:58 schreef denthemen het volgende:
Doe eens gewoon de gehele OP, ben je het er niet mee eens: Open dan geen topic
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef w00h00 het volgende:
Volgens de snor hebben we veel geld betaald voor Sno, kan ik me niet voorstellen .
Ik dacht dat we iets van een miljoen euro betaald hadden.
quote:Transfer Sno naar Ajax spekt kas Feyenoord
Hoewel de terugkeer van Evander Sno naar Ajax een concurrent van Feyenoord sterker heeft gemaakt, hebben ook de Rotterdammers baat bij een transfer van de verdediger/middenvelder. De Kuipploeg krijgt naar aanleiding van de transfer een gedeelte van de transfersom, wat is afgesproken toen Sno van Feyenoord naar Celtic transfereerde. Feyenoord krijgt dus ongeveer 300.000 euro op haar bankrekening gestort. Dit is de tweede meevaller in korte tijd, want de transfer van Glenn Loovens leverde Feyenoord een slordige 800.000 euro op.
Sno speelde in de jaren 2005 en 2006 voor Feyenoord. In die periode werd hij verhuurd aan NAC Breda. De 21-jarige speler vertrok vervolgens naar Celtic, terwijl Feyenoord een percentage van de afkoopsom bedong. Feyenoord krijgt ongeveer een kwart van de transfersom; Ajax zal rond de 1,25 miljoen euro overmaken naar Schotland.
Leuke opleiding he?quote:
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Aissati heeft nog geen minuut gespeeld. Zijn vervangers voldoen duidelijk niet. Dus moet er een alternatief/concurrent voor Aissati komen.
En dan vergeet je voor het gemak Sulejmani nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.
quote:Perez moet treffen met Ajax laten schieten
Geschreven op vrijdag, 31 oktober om 15:15
Hij zag er ongetwijfeld naar uit: in zijn nieuwe thuis in Enschede schitteren tegen voormalig werkgever Ajax. Het mag echter niet zo zijn, want Kenneth Perez moet het thuisduel met de Amsterdammer laten schieten vanwege de nog altijd aanwezige hamstringklachten. Theo Janssen keert juist terug van een kuitblessure.
Ondanks het gemis van Perez is Twente-coach Steve McClaren vol goede moed voor de confrontatie met de ploeg uit de hoofdstad. “We hebben ons goed kunnen voorbereiden”, zegt hij op de officiële website van zijn club. “Donderdag heeft Janssen een uur meegespeeld met Jong FC Twente en hij is fit om te spelen”, verklapte de Engelsman bovendien.
In Enschede wordt reikhalzend uitgekeken naar de wedstrijd tegen Ajax, ook al omdat de Amsterdammers aan een zeer wisselvallig seizoen bezig zijn. De 5-2 nederlaag bij SC Heerenveen onderstreepte dat nog maar eens, en heeft de hoop aangewakkerd dat ook de Tukkers tot een dergelijke prestatie in staat moeten zijn.
McClaren is echter realistisch. “Ajax is een ploeg met heel veel kwaliteit. Voorin hebben ze met Huntelaar 'top' in huis. Wij zullen het Ajax zaterdag zo moeilijk mogelijk moeten maken, zodat ze niet hun favoriete spelletje kunnen spelen. Wanneer je Ajax haar gang laat gaan, zijn ze moeilijk te stoppen”, licht de oud-bondscoach van Engeland zijn strijdplan toe.
Dat zijn collega aan Ajax-zijde, Marco van Basten, het moet doen zonder een waslijst aan geblesseerde spelers zegt McClaren ook niet zo veel. “Ze zijn een van de sterkste teams uit de Eredivisie met veel goede spelers.” Hij besluit echter positief. “Wij gaan elke wedstrijd in om te winnen, zeker in eigen huis. Wij hebben ons goed kunnen voorbereiden op deze wedstrijd en het team heeft vertrouwen.”
quote:Suarez roept fans op
Ajax kan niet zonder de steun van de eigen supporters. Vooral de komende weken staan er vele belangrijke, interessante duels op het programma. Luis Suarez doet een oproep aan de fans. ,,We hebben jullie nodig."
,,Donderdag speelt Ajax tegen Zilina", zegt Luis Suarez over Ajax' eerstvolgende wedstrijd in de UEFA Cup. ,,Kom naar het stadion want we hebben julllie echt nodig!!"
Waarom maakt Toma dan nog een OP als iedereen zelf gaat bepalen wat er wel of niet in komt? Er staat nu ook geen link meer bij van de OP zoals hij hoort te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.
Het maakt mij verder ook niet zoveel uit hoor, maar als degene die het topic opent het niet nodig vindt om die OP te plaatsen, dan niet hoor. Daar kan ik me niet druk om maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom maakt Toma dan nog een OP als iedereen zelf gaat bepalen wat er wel of niet in komt? Er staat nu ook geen link meer bij van de OP zoals hij hoort te zijn
quote:Wat voor type rechtsbuiten? 'Klassiek', meer zoals Kennedy, meer zoals Suarez etc.
Ik geloof wat klassieker.. Moet het vooral hebben van zijn versnelling dacht ik.
Schijnt erg snel te zijn en redelijk makkelijk te passeren. Heeft ook een aardige voorzet, meen ik.
Oké, en wat zijn z'n minpunten?
Inzet, grilligheid en een beetje flegmatiek. Hoewel hij sterk op een verbeterende tour is. Het is een typische '7' in de kenmerkende speelwijze van Ajax. Je kan hem vergelijken met eerdere buitenspelers die De Toekomst de laatste 5 á 6 jaar tot op heden heeft voortgebracht, maar die (qua niveau) nog net te licht waren voor het grote werk.
Hij is al langere tijd toe aan een hogere stap, maar je kent Ajax hé. Zij werden intern pas wakker toen FC Twente aan de deur klopte voor Javier.
En terecht. Ajax is altijd en overal favorietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mclaren speelt het slim, manouvreert zich zelf mooi in de underdogrol.
Ja Luis, en wij hebben jou nodig morgen.quote:
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En terecht. Ajax is altijd en overal favoriet
Ik verwacht weer veel van Vak-P morgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Uitverkocht vak. Zoals altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden schreeuw je toch wat harder, ik denk dat het een spannende wedstrijd word!
Dat verhoogt de sfeer waarschijnlijk ook!
Maar een schatting van met hoeveel personen jullie komen:?
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
Gelezen op psv.netwerk.to:
Geachte heer/mevrouw, Gaarne zou ik willen vragen of ik om principiele redenen ontheffing kan krijgen van mijn belastingplicht. Indirect sponsort de staat nu via de miljardensteun aan Aegon en Fortis zowel Ajax als Feyenoord. Natuurlijk vind ik de miljardensteun te begrijpen, maar dan moet de sponsoring naar deze twee clubs ook stopgezet worden. Mijn eigen favoriete club is PSV, gaat de staat deze club ook sponsoren ?
Zojuist deze mail verstuurd aan het ministerie van financien via hun webiste.
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitverkocht vak. Zoals altijd
Qua sfeer zit het altijd wel goed bij jullie, maar doelde meer op de tifo-actie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook altijd pas voor 3 kwartier voor de wedstrijd,![]()
die was natuurlijk geweldig,
maar wanneer komt stekelenburg terug dan?
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Vermeer, coacht ook veel meer de verdediging bij corners en stilstaande situatie's.
Onderschat Feyenoord Netwerk ook niet, randdebiel is voor sommigen daar nog een understatement.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
psv.netwerk.to is echt het afvoerputje van internet op voetbalgebied. Onvoorstelbaar wat voor debielen daar zitten.
Klopt maar betreft reddingen op de lijn vind ik Vermeer zekerder dan Stekelenburg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Stekelenburg is twee klasses beter. Vermeer oogt vaak onzeker en onhandig.
De jong/Sarpong/Sno hebben allemaal laten zien niet goed genoeg te zijn. Vd Heijden is langdurig geblesseerd en Lindgren is een verdedigende middenvelder. Dus dat zijn heel wat namen die je noemt, maar ze voldoen geen van allen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aissati, de Jong, Sarpong, Sno, Lindgren en vd Heijden kunnen daar uit de voeten en zodra iedereen fit is komt dat weer goed.
waar is Feyenoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn maar weer eens favoriet.
Redacteur Ajax.nl:quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Redacteur Ajax.nl:
Eh, Luis. De kaarverkoop voor donderdag loopt voor geen meter. Kan je misschien effe zeggen dat jullie het publiek nodig hebben? Misschien trapt er iemand in!
Luis: "Que"?
Kom op nou, Luis. Gewoon even zeggen dat het publiek moet komen!
Luis: "Ik niet begrijpen"
Ok, laat maar, ik typ zelf wel een stukje in elkaar...
....quote:PSV zet deur toch open voor Ajax-supporters
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Silenus het volgende:
FC Update is trouwens weer lekker tactisch met hun kop boven het artikel over het toelaten van Ajaxfans bij PSV-Ajax...
[..]
....![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)x-supporters_107015/
Ja sorry, bij de vorige paar topics was alles er ook alleen nog dat plaatje. Ik dacht: misschien is dat met instemming zo gedaan ofzo en dus kon ik de OP-link ook niet vindenquote:
Hij staat er toch?quote:
Omdat Urby in het verleden meerdere keren heeft laten zien dat hij het niet fijn vindt, om tegen een echte vleugelspeler te spelen. Zie bijvoorbeeld Heerenveen uit. Ik vind het (op het eerste oog) een goede keuze van Marco. Hopelijk pakt het goed uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vraag me af waarom Vertonghen op linksback en Urby weer op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |