ja zoiets had ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
Big Fish heb ik slechts 1 keer gezien, wat ik me ervan kan herinneren was het een goede aparte film, geen 10 in een dozijn. Radio niet gezien, eens op imdb zoeken om te kijken waar ie over gaat.
Radio opgezocht op imdb, toch eens zoeken of ik hem ergens kan vinden, volgens mij de moeite waard om eens te zien die filmquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook
radio vind ik gewoon
Hoe lang ben je al gestopt?quote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef Topspin het volgende:
Ik ben gestopt met roken
Meer niet en niet minder, gestopt en niet meer.
Nu laptop naar boven nemen en nog even film kjiken.
Merk nu al meer lucht in de longen dus ik ga het volhouden hopelijk.
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senestaquote:
Is goed, geef ik doorquote:Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef NorthernStar het volgende:
Hey senesta, je bent toevallig een online crewlid
Zou je voor mij door willen geven dat mijn @fok mailadres nog niet is afgesloten? Ik krijg er best veel spam op binnen en ben bovendien al een hele tijd uit de crew.
Dank je wel Topspinquote:Op zondag 2 november 2008 00:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senesta
Een opluchting is het dat ik nu al meer lucht haal. Dacht vannacht dat ik long emphsyeem had of hoe je dat ook noemt. Ik dacht dat ik aan het stikken was of dat mijn hart aan het stoppen was.
2 uur of 3 uur nu. Morgen probeer ik ook geen koffie te zetten, ik denk dat koffie zorgt dat ik ook wil roken.
Senesta je doet het trouwens goed hier
Graag gedaan hoorquote:
En de luchtjesquote:Op zondag 2 november 2008 00:44 schreef senesta het volgende:
Je merkt de voordelen van niet roken inderdaad best snel, je smaak word ook beter als je langer bent gestopt, alles smaakt dan weer veel beter
Wat veranderingen maar verder "gaat het zijn gangetje" is dan wat mensen zeggen geloof ik. En met jou?quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Alles goed verder NS?
1 jaar roken is 5 jaar opschonen hoorde ik eens maar volgens mij is dat niet echt reeel.quote:Op zondag 2 november 2008 00:59 schreef senesta het volgende:
Ik ben nu 9 jaar gestopt, ik zat me van de week nog af te vragen of mijn longen nu ook alweer schoon zouden zijn.
Ja, heel goedquote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat veranderingen maar verder "gaat het zijn gangetje" is dan wat mensen zeggen geloof ik. En met jou?
Het gaat vast helemaal goed komen, gewoon volhoudenquote:Op zondag 2 november 2008 01:34 schreef Topspin het volgende:
Nu echt slapen
Gif uit mijn lichaam pitten. 4 uur ofzo zonder sigaret nu, word ik morgen wakker dan zijn dat 13 uur en zo overmorgen richting de 30 uur. Eenmaal nicotine uit het lichaam geen junk meer zijn maar ik zeg nu dag
Morgen geen praatjes over niet-roken, blijf er niet mee bezig
Haal ik 100 procent meer lucht dan natuurlijk wel
hier is er ook 1 gestopt met rokenquote:Op zondag 2 november 2008 12:38 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Gisteren na 3 glazen wijn al helemaal teutDrink nooit wijn en volgens mij maar beter om het ook niet al te vaak te doen
Morgen nicotine-gum halen, merk toch het een en ander zonder sigaret.
Een half sigaretje roken bij het stoppen kan niet echt kwaad volgens mij, te streng zijn kan averechts werken op dat gebied. Wilde net ook een gaan roken maar ik stel het nog ff uit, kan zijn dat ik straks een opsteek omdat ik geen nicotine gum in huis heb. Heb nog zuigtabletten liggen maar die zijn over datum.quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is er ook 1 gestopt met roken
heeft zo zn buien maar op zich gaat het redelijk
smokkelt savonds nog wel eens met een half sigaretje
quote:
Das schrikken als de hond ervandoor gaat. Mijne ook een keer toen het de tijd van haar jaar was van loopse teefjes, meteen met de auto gaan zoeken en hij was al een behoorlijk eind ver weg gelopen, mijn hond is niet bewust van gevaar en steekt zomaar de weg over dus een wonder dat hij heelhuids is terug gevonden.quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:50 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen
Vannacht prettige droom gehadMijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.
Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.
Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.
Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
tuurlijk ga je nog welquote:Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
Inderdaad zoiets jaquote:Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet benquote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets jaBen niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.
Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.
Even omkleden, koffie en dan even lopen
Slimme zetten zijn datquote:Op woensdag 5 november 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
hoi spellmeistaquote:Op donderdag 6 november 2008 04:30 schreef Spellmeista het volgende:
Aangezien ik ontzettend veel te doen heb deze dageneven een schilderij gemaakt dat ik hier even wilde posten.
[ afbeelding ]
morgen trouwens
ook al spoken die ook wel door d'r koppie, ze is bang dat de jongste het huis heeft wakker gehouden vannachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef nokwanda het volgende:Gelukkig maar dat ze gelijk geholpen kon worden en dat ze zich nu beter voelt.
Misschien heeft ze al lang niet meer zo rustig geslapen zonder alle kindjes
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef draculettetje het volgende:
over artsen gesproken
vamp is vanmorgen van de trap gevallen, bleek haar scheenbeen (schuin) gebroken te zijn
heel de dag vamp in het ziekenhuis wachten op operatie
komt meneer de dokter om 1900 binnen om eigenlijk te vertellen dat het vanavond en morgen te druk is voor operatie en ze vamp willen gipsen om volgende week ergens te opereren
toen vamp uitlegde van thuissituatie met kids zei meneer dan toch vanavond nog te proberen
kreeg binnen 10 min sms van vamp dat ze klaar gemaakt werd voor de operatie
om 2300 kwam zij uit de operatie die geslaagd was volgens afdeling
vamp zelf erg misselijk en daar veel medicatie voor gekregen en probeert nu bij te komen en te slapen
odd laatste berichten zijn goed!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hopen dat het snel beter gaat!
Meestal is het ook natte vingerwerk, artsen zijn ook niet alwetend en het menselijk lichaam is nog steeds grotendeels een geheim. Tuurlijk kunnen ze best aardig wat tegenwoordig maar alles weten doen ze zeker niet. Ik hoop dat je oma inderdaad nog een tijdje van het leven mag genieten.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Topspin het volgende:
Snap soms artsen niet. Vorige week zei 1 arts dat ze nog maar 1-2 weken te leven had en vervolgens vandaag te horen gekregen dat het nog 6 maanden tot een 1 jaar an duren dat ze mag proeven aan het leven. Vervolgens mijn oma die ineens een beetje is opgeknapt door het nieuws dat ze langer te gaan heeft. Volgens mij had ze zich gisteren en de dagen daarvoor ingesteld dat ze aan het streven was en dat ze ieder moment kon vertrekken naar het hiernamaals.
Alsof het natte vinger werk is, de een doet dit en de ander zegt dat. Heb dat zelf ook in mijn eigen geval vaker meegemaakt dat artsen elkaar tegenspreken.
In ieder geval goed nieuws, kan dan zondag weer gaan en dan neem ik wat foto's mee over vroeger
Mijn hond heeft zijn kuurtjes ook weer voorbij, net even gelopen en hij was weer kalm en rustig.
Verder maar met dingen doen om te doen, eind november eindelijk afspraak over hoe nu verder en dan concreet verder en niet zoals voorheen dat het gissen in het duister is. In de tussentijd dan maar genieten van de vrije dagen
One down. Nu nog eentje en die is niet lastigquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
nok succes met de verslagen
mogguh spellmeista
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
One down. Nu nog eentje en die is niet lastig
wetenschap weet nog zeker niet alles. Al doen ze dat wel zo voorkomen, de hele wetenschap hangt van theorieen en aannames aan elkaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef Topspin het volgende:
Allo allo
Sterkte voor Vamp en good luck voor Nokje met het zingen
En inderdaad metro, ze weten nog steeds niet alles. Komt soms wel zo over dat de wetenschap al bijna klaar is met uitzoeken maar er blijft nog een berg over wat nog uitgedoktert moet worden.
Jeetje, sterkte joh. Denk niet dat het nog heel lang gaat duren als ik het zo hoor. Hopelijk vind ze straks rust.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:24 schreef Topspin het volgende:
Oma heeft de hele nacht pijn gehad en geroepen om hulp bij verpleegsters, vanmorgen een spuit gekregen tegen de pijn waardoor ze in een diepe slaap terecht komt, kreeg dat bericht net te horen. Heb het idee dat het nu echt ver voorbij is. Weet verder niet hoe ik ertegen aan moet kijken en wil ook niet teveel schrijven erover. Kan zeggen dat het bij het leven hoort maar daar is ook niet alles mee gezegd.
Danke Metroquote:Op maandag 10 november 2008 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jeetje, sterkte joh. Denk niet dat het nog heel lang gaat duren als ik het zo hoor. Hopelijk vind ze straks rust.
Het harst komt het aan om iemand te zien lijden. Op een gegeven moment hoop je gewoon voor die persoon dat het snel afgelopen is. Althans, dat had ik wel bij mijn vader toen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke Metro
Ze is nog steeds engiszins helder bij geest en volgens mij is het dan zo dat het nog een tijdje kan duren. Kan dan ook in 1 keer over zijn maar heb het idee dat ze nog te graag wilt leven ondanks alles. Daarbij maakt ze zich druk waar ze terecht gaat komen na de dood. Kan morgen of vandaag over zijn of nog weken duren, weet het ook niet goed.
Vanmiddag op bezoek en dan wordt het even zwaar, thuis lijkt het alsof ik al afscheid genomen heb maar eenmaal op bezoek komt het weer hard aan.
Bij pijn is het inderdaad zo dat het maar beter is dat het zo snel mogelijk voorbij is want dat verdiend niemand om zo dood te gaan. Mijn oma heeft dan geen constante pijn lichamelijk gezien maar het geestelijke lijden is dan ook erg als je constant bang bent om dood te gaan. Straks maar even moed inspreken dat ze naar de hemel gaat en iedereen terug gaat zien, dat hoort ze het liefste. De gedachte van eeuwig rusten vind ze maar niets.quote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het harst komt het aan om iemand te zien lijden. Op een gegeven moment hoop je gewoon voor die persoon dat het snel afgelopen is. Althans, dat had ik wel bij mijn vader toen.
Dat lijkt me idd erg ja, als je er niet in wil / kan berusten en wilt leven en desondanks door van alles tegen gewerkt wordt (ziekte ed).quote:Op maandag 10 november 2008 12:09 schreef nokwanda het volgende:
idd metro, dat is het ergste. Vooral als die persoon zoveel pijn heeft, maar desondanks niet los kan laten.
Als iemand overleden is vind ik dat altijd een mooi moment waarop je beseft dat de ziel inderdaad de levenskracht is. Bij een overleden iemand mis je iets, een levensvonk. Ook al ligt diegene er nog zo mooi opgemaakt bij, het lijkt wel een pop waar nooit leven in geweest is. Op die momenten dan weet ik voor mezelf zeker dat er meer is dan alleen het lichaam.quote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Topspin het volgende:
Alleen zijn op dat moment is voor haar niet prettig en dan is niet prettig zacht uitgedrukt. Zo gaat er meer familie vaker langs maar zo zijn er nog steeds uren dat ze daar alleen ligt en dan vanzelf het piekeren als ze wakker is dus daarom ook dat ik zo vaak mogelijk wil gaan. Kleine moeite in mijn ogen en dan moet ik me er maar een beetje overheen zetten ook als ik er even tegenop zie om te gaan.
Wat is lichamelijk en wat is geestelijk en op ziel niveau ben ik vandaag veel mee bezig, kan het niet laten om erbij stil te staan. Het houdt me bezig maar dat kan mijn manier zijn om ermee om te gaan.
Inderdaad metro, mooi gezegdquote:Op maandag 10 november 2008 16:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als iemand overleden is vind ik dat altijd een mooi moment waarop je beseft dat de ziel inderdaad de levenskracht is. Bij een overleden iemand mis je iets, een levensvonk. Ook al ligt diegene er nog zo mooi opgemaakt bij, het lijkt wel een pop waar nooit leven in geweest is. Op die momenten dan weet ik voor mezelf zeker dat er meer is dan alleen het lichaam.
Dankequote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sterkte topspin in deze lastige tijd!
Zal vanavond eens op nieuwsgroepen gaan zoeken naar muziek van haar, ben nu benieuwd hoe die muziek is ook. Kijken of ik wat kan vinden van haar.quote:Op maandag 10 november 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Over de dood gesproken:
http://www.miriammakeba.co.za/![]()
![]()
Lala kahle, Mazi. Gauw ben je ook een madlozi.
Lekkere muziekquote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:
African sunset
Soweto Blues
Hier zijn een paar van mijn favorieten van haar
Ghehehe hij is stuk!quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp. Hoest met de poot? Hoe red je dat nou et de kindjes en zo?
Klopt... En ik heb ná de gigantische misselijkheid van de narcose heeeeerlijk kunnen slapen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:06 schreef Topspin het volgende:
Je moet ook maar zo denken Vamp
" Liever gebroken been dan gebroken dodelijke hersens"'.
Een gebroken been geneest vanzelf met enige inspanning, een tumor of andere afwkijking raak je niet zomaar kwijt op jonge of oudere leeftijd.
Om misverstand te voorkomen even, zomaaar om te zeggen dat je het wel redt. Het is niet chronisch dus over een x- aantal maanden ben je weer de oude.
Sorry dat ik even binnen kom bonsjourenquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
Tis dak moet werken, meis.
Wel mooie kaarten hequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Goodmeurning.
Heb trouwens mijn Crowleydeck binnen. Helaas alleen met een klein boekje. Ben er nog niet mee aan de slag gegaan.
Ben op zoek naar de boeken van Crowley zelf. In de tekens kom ik zelf ook wel een heel eind inmiddels. Juist omdat ik steeds meer te maken kreeg met symboliek die terug te herleiden viel naar o.a. Crowley heb ik dit deck aangeschaftquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel mooie kaarten he
Even schoonmaken met Salie, je weet nooit wie ze bevuild hebben.. een goed boekje is wel een must.. maar ook over tekens die er op staan of numerologie
Gaaf hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemiddag allemaal!
(Hey.... Bastard in de slowchat? Gezellig!)
Oh!
En de knoop is door gehakt.
Het ticket naar Australie is geboekt hoor. No way back now!
Op 31 januari 2009 vertrek ik richting Sydney en op de 28ste van februari kom ik weer aan in Nederland.)
Ik moet zeggen dat ik ook lang twijfelde of je dezelfde was.. nu meer volwassener, stabieler, happyér .. dus dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad jah maar dromenvanger tijdperk wilde ik achter me laten dus vandaar even een nieuwe naam. Heb ondertussen vanaf 2000 dat ik hier ben al meer namen gehad maar door een aantal berichten vond ik het maar beter om een andere naam te pakken. Topspin op dit moment die redelijk helder is maar alsnog af en toe een kronkel maar dan valt die kronkel meeDromenvanger was ik niet helemaal mezelf ook door van alles en nog wat, anti depressiva te hoge dosering waardoor ik vaker compleet doordraaide hier en in het echt tijdens die naam.
Dankequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook lang twijfelde of je dezelfde was.. nu meer volwassener, stabieler, happyér .. dus dat is een goed teken
Neuj... denk het niet...Gelukkig worden he tpas monsters als L thuis is!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
hey zoessie wou nog bellen maar wist niet of je sliep en nu ga ik zo slapen
neem aan dak nog geen slaapbank beneden hoef te zetten?
anders hoor ik het wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... denk het niet...Gelukkig worden he tpas monsters als L thuis is!!
Slaap lekker!
Eigenlijk zou Reiki dat niet kunnen veroorzaken, dat het te sterk word om te verwerken bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Topspin het volgende:
Dan valt er niets meer te veranderen als ze zelfs je kloon gaan noemen als Bastard
Atuniel kan ik me overigens ook nog herinneren toen je die naam hier droeg, engel van het helende vuur heb ik dan nog nooit van gehoord, komt wel over als iets positiefs
Reiki wilde ik gaan doen een tijd terug maar ik denk dat ik te ver ga zweven of vliegen ervan. Een andere user hier heb ik en keer reiki op afstand aangevraagd en toen zelfs voelde ik me even compleet van de wereld, eerst op een positieve manier en pijn trok weg, ik kon zelfs beter lucht halen en het leek alsof mijn lichaam aan het zuiveren was maar daarna werd het even te heftig dus ik wacht dan liever nog een paar jaar af voordat ik verder ga ermee.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
ik wordt rond 0900 opgehaald om naar mn zoessie te gaan!
ik heb er anders aardig lang over gedaan om weer warm te worden vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
Middag allemaal. Heerlijk weer vandaag vind ik! Koud maar juist heerlijk op de fietsDaar krijg je het ook eerder warm van dan koud
Misschien ipv gaan lopen met de hond gaan rennen of fietsen met de hond?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb er anders aardig lang over gedaan om weer warm te worden vandaag
metro je hebt het tegen mij! da gaat niet werken hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien ipv gaan lopen met de hond gaan rennen of fietsen met de hond??
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
metro je hebt het tegen mij! da gaat niet werken hoor
ik had het nieuws ook gehoordquote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef Topspin het volgende:
Hallo...
Op het NOS journaal dat een gezin een dodelijk ongeluk heeft gehad, ouders dood en kind van 13 jaar dood, een meisje van 11 jaar ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Op gladde weg bus inhalen terwijl er kinderen in je auto zitten is dus niet zo verstandig ook, sowieso niet verstandig om in te halen op gladde weg op hoge snelheid.
Afgelopen dagen zeker 10 films gekeken. Denk dat ik zometeen simpsons ga kijken op laptop.
hier ligt echt nog volop sneeuw!quote:Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Akelige berichten.
Het was ook heel erg eng op de weg, dus hoe iemand nou een bus gaat inhalen... ik snap het niet. Maar voor die mensen doety dat er ook geen zak meer toe
Zelf wel genoten van de sneeuw gister. Nou ja... eventjes dan. Beetje sneeuwballen gooien met etterbakkie. Dacht vandaag de slee tevoorschijn te halen om lekker te gaan dollen in het park, maar het is alweer weg
ja gaat hard hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Echt een pubertje al. Pup af.
Hier ligt echt hier en daar een toefje op de tuinmeubels. meer niet
Dat is hartstikke slecht volgens mijquote:Op woensdag 26 november 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
8 blikjes nep red bull kan volgens mij ook niet zo best zijn toch?
Ahh gecondoleerd met je Oma Topspin , sterkte verder .quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,
Oma vannacht overleden in een diepe slaap. 4 dagen heeft ze constant aan een pompje gelegen en niets meer gegeten en gedronken. Ben wat opgelucht eigenlijk en ben blij dat het over is en dat ze nu rust heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |