abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 09:27:49 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63337671
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

metro je hebt het tegen mij! da gaat niet werken hoor
Sorry.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_63340878
Danke drac

Vanmorgen weer op een ander gesprek geweest, heb nu keuze uit 2 mogelijkheden. De eerste is meer vrijblijvend en de tweede mogelijkheid dat is dus echt 3-5 halve of volle dagen per week vanaf 0900 aanwezig moeten zijn met arbeid, sport en nog meer erbij. Laatste duurt maximaal 1 jaar en bedoeld om ritme en regelmaat te krijgen plus actiever te worden en dan als opstap naar iets anders ( iets anders = betaald werk) . Heb er in ieder geval meer zin in dan voorheen en ook stabieler dus dan is doorzetten makkelijker. Vanuit niets ineens naar meer is dan nog steeds wennen maar ik wen er vanzelf wel aan. Vanmorgen om 0700 de wekker gezet omdat ik op MOEST staan en in het begin van... " Wat een complete hel ". Toen maar direct uit bed gestapt, koffie en douche en ineens was het weer beter, het moment dat de wekker gaat en het uit bed moeten stappen vanuit een warm bed richting de koude kamer is iets waar ik nog aan moet wennen

Net met de bus terug en gelukkig was het rustig in de bus, slechts 3 mensen in een grote bus en dan is met de bus reizen ineens stukken aangenamer dan met de auto. De bus die overal door kan rijden waar auto's vaak lang moeten wachten en zelf achteruit hangen met muziek op.

Deze week 4 afspraken om een aanzet te krijgen richting actief leven, normaal gesproken 1 afspraak per 6 weken maar nu is het tijd om even wat sneller te gaan wat dat betreft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 19-11-2008 11:47:01 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_63347609
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Sorry.
maakt niet uit hoor
tis vandaag een stuk aangenamer buiten
pi_63347647
topspin ik denk niet dat je de enige bent die het warme bed liever kiest dan het koude uit je bes stap moment!
ik niet in ieder geval!
pi_63353460

Inderdaad zullen daar veeeel meer mensen last van hebben. Was vanmorgen ook nog zo lekker aan het slapen en ineens de wekker die keihard afgaat, zo begint mijn dag dus niet goed. De radio slaap ik doorheen dus dan is de harde beep beep nodig om te ontwaken.

Maar goed, eenmaal wakker valt het weer reuze mee gelukkig en de dag voelt ook wat minder sloom aan bij eerder opstaan.
pi_63356427
ik wordt meestal wakker van de wekker van de persoon naast me
veeels te vroeg voor mij natuurlijk maar daarna kan ik vaak niet verder slapen
ik weet dat vamp daar ook last van heeft
pi_63357086
Ik val wel vaak weer in slaap maar ik slaap sowieso onrustig. Meestal word ik de eerste keer rond 0200 wakker, daarna nog eens om 0300 en dan weer om 0400, 0500 en 0600. Ieder uur een keer wakker worden en daarna omdraaien en weer lekker inslapen even
pi_63358616
Tijd om shoarma te eten en daarna te gaan liggen op de bank met hond onder de slaapzak

Even loungen zoals ik het dan noem, even bijkomen en opladen en straks lekker pitten. Morgen om 0900 wekker die afgaat maar dan geniet ik alvast van het moment van inslapen en denk ik niet aan opstaan

Slaap ze allemaal, wordt het een late avond dan nog een prettige nacht en gaat er straks een of meerdere alcoholische versnaperingen in dan zeg ik proost

pi_63365200
ik was ook al gaan slapen!

goede morgen
pi_63365741
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63401334
Goede middag

Weekend Nieuwe album van Guns N' Roses ben ik aan het luisteren, eerste nummer staat nu op en het klinkt best goed. Deze muziek bevalt me sowieso goed. Hele album maar eens gaan luisteren achter elkaar om een indruk te krijgen en om te horen of het te vergelijken is met het oude materiaal van Guns.

Klinkt in ieder geval beter dan het nieuwere materiaal van Metallica maar dan is dit slechts het eerste nummer dus kijken hoe de overige 12 zijn.
pi_63401430
middag!
pi_63406254
Middag , alles okey met Drac?

Net even energy drank gehaald bij de lidl, ze hebben nu nieuwe, ook een light variant en dan kies ik voor light want die andere daar zitten meer calorien in dan bier. Spul smaakt bijna hetzelfde als red bull en na 4 stuks merk ik toch wat verschil, ben wat meer wakker nu. Was vanmorgen weer om 0700 op omdat ik nog een afspraak had. Komend 2 weken geen afspraken gelukkig. Morgen dan maar uitslapen hoewel ik denk dat ik morgen ook op tijd wakker ben omdat ik deze week zowat de hele week op tijd op was, volgens mij gaat de biologische klok dan anders tikken op een gegeven moment, word ik morgen om 0700 wakker en ben ik enigszins uitgeslapen dan sta ik denk ik maar op om het ritme erin te houden. Vanmorgen werd ik ook wakker voor het afgaan van de klok.

Oma krijgt nu zoveel medicatie dat ze bijna alleen nog maar slaapt, ze krijgt ook geen eten en drinken dus dan is het zo dat het lichaam nog verder gaat afzwakken. De pastoor die is langs geweest 2 weken geleden zei dat de verpleging verplicht is om kunstmatige voeding te geven maar dat zijn ze dus niet verplicht waarschijnlijk. Vraag me af hoelang een lichaam het kan volhouden met zo weinig eten en drinken.
pi_63423351
goede morgen
er ligt gewoon sneeuw ga zo maar eens kijken wat ronja er van vind
dan nog even snel een boterkoek bakken en dan hup naar honden cursus als die doorgaat tenminste!

succes en sterkte met oma topspin!
pi_63425732
Sneeuw en zon.
En dan uitgerekend vandaag de halve dag verslapen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63429570
hoi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_63446465
Hallo...

Op het NOS journaal dat een gezin een dodelijk ongeluk heeft gehad, ouders dood en kind van 13 jaar dood, een meisje van 11 jaar ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Op gladde weg bus inhalen terwijl er kinderen in je auto zitten is dus niet zo verstandig ook, sowieso niet verstandig om in te halen op gladde weg op hoge snelheid.

Afgelopen dagen zeker 10 films gekeken. Denk dat ik zometeen simpsons ga kijken op laptop.
pi_63469652
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef Topspin het volgende:
Hallo...

Op het NOS journaal dat een gezin een dodelijk ongeluk heeft gehad, ouders dood en kind van 13 jaar dood, een meisje van 11 jaar ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Op gladde weg bus inhalen terwijl er kinderen in je auto zitten is dus niet zo verstandig ook, sowieso niet verstandig om in te halen op gladde weg op hoge snelheid.

Afgelopen dagen zeker 10 films gekeken. Denk dat ik zometeen simpsons ga kijken op laptop.
ik had het nieuws ook gehoord
blijf dat echt nare berichten vinden

hier na een gezellige maar drukke zaterdag, vanaf gisteren ziekjes
pi_63471713
Akelige berichten.
Het was ook heel erg eng op de weg, dus hoe iemand nou een bus gaat inhalen... ik snap het niet. Maar voor die mensen doety dat er ook geen zak meer toe

Zelf wel genoten van de sneeuw gister. Nou ja... eventjes dan. Beetje sneeuwballen gooien met etterbakkie. Dacht vandaag de slee tevoorschijn te halen om lekker te gaan dollen in het park, maar het is alweer weg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63471743
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Akelige berichten.
Het was ook heel erg eng op de weg, dus hoe iemand nou een bus gaat inhalen... ik snap het niet. Maar voor die mensen doety dat er ook geen zak meer toe

Zelf wel genoten van de sneeuw gister. Nou ja... eventjes dan. Beetje sneeuwballen gooien met etterbakkie. Dacht vandaag de slee tevoorschijn te halen om lekker te gaan dollen in het park, maar het is alweer weg
hier ligt echt nog volop sneeuw!
pi_63472676
Hier alleen nog op struiken en objecten. Op de grond niets meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 24 november 2008 @ 11:02:37 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63472688
hier is nog alles wit
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63477387
om te laten zien hoeveel sneeuw er nu nog ligt
deze heb ik net gemaakt
pi_63506486
Goede middag
pi_63507015
Speelse hond zo te zien drac Die van mij heeft nog nooit interesse getoond in een bal, toen hij jong was negeerde hij het al bij het gooien van een bal. Wel vaker dat hij heel snel rondjes gaat rennen in huis of in de tuin als hij blij is en nog meer andere manieren van spelen maar balletjes heeft hij nooit behoefte aan gehad.

Sneeuw is ondertussen weg hier, hopelijk met kerst weer een dik pak sneeuw
pi_63508743
hier nog steeds best wat sneeuw al is het wat aan het weg dooien
maar ook hoop glad door wat is aangevroren vannacht

ronja is gek op balletjes, vooral op die van andere honden
ze heeft in het bgein van vamp een piep vis gehad, die brengt ze ook daadwerkelijk terug als je die weg gooit
een balletje met geluk tot max 5 keer
pi_63510173
Echt een pubertje al. Pup af.
Hier ligt echt hier en daar een toefje op de tuinmeubels. meer niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63512297
Lekker bakkie koffie

Mijn hond is helemaal gek op lidl snacks, 5 van die repen die je in stukjes kan afbrokkelen voor maar 70 cent per verpakking. Vele snacks die 1 euro per reep kosten lust hij niet en deze daar geeft hij een hele hoog poot voor.

Afgelopen weekend geen bier gehad en dat merk ik meteen de week erna, minder chaotisch ook. 2 dagen drinken in het weekend daar kan ik de hele week van slag af van zijn. Heb nu 3 theelichtjes branden om het wat gezellig te maken. Kan een buro-lamp aanzetten maar dat licht is me te fel.
pi_63528019
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Echt een pubertje al. Pup af.
Hier ligt echt hier en daar een toefje op de tuinmeubels. meer niet
ja gaat hard hoor
echt niet dat ze nog maar in het mandje van mn rollator zou willen ook ha ha
pi_63535902
Kreeg alweer geen internet verbinding, toen maar een extern draadloos ding erin gestoken die ik ooit gekocht heb en de drivers voor vista gedownload op andere computer en ineens werkt het wel. Volgens mij is dat ding in mijn computer kapot waar ik draadloos mee zou moeten kunnen internetten. In ieder geval nu verbinding, ben 1 uur bezig geweest ermee zonder resultaat dus nu maar voor altijd op deze manier. Als computers niet doen wat ik wil dan word ik altijd opgefokt, vooral als het probleem niet meteen kan worden opgelost.

Mijn hond is nu 8 jaar bijna, tijd gaat snel, mijn hond is nog nooit ziek geweest dus kans is aanwezig dat hij de 15 gaat halen.

Maandag nog langs oma gegaan, het hart gaat nog door maar goed, ze heeft niet veel behalve het in bed liggen en dat duurt al 1 1/2 maand ondertussen. Ze wilt niet meer maar door gaan ook want ze leeft nog voor zover het leven is. Denk dat ik zelf in de toekomst iets op papier ga zetten wat betreft euthanasie, zoiets moet met volle verstand gebeuren anders geldt het niet volgens de wet, en dan kan het op 40 jarige leeftijd ook zo zijn dat ik in het ziekenhuis lig terwijl het een uitzichtsloze situatie is, kans is klein maar toch altijd aanwezig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 26-11-2008 14:25:32 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 14:37:33 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63536827
verstandig TS
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63537347
Denk het ook, kan overdreven zijn om zoiets op jonge leeftijd te doen maar stel er gebeurt wat en je ligt daar jaren lang terwijl je niet wilt dan is het ook waardeloos. Zoals die ene vrouw die 30 jaar in coma gelegen heeft. Vraag me wel af waar je zoiets moet regelen. Nu maar tijd om vrolijkere dingen te doen Eens online opzoeken hoe zoiets werkt doe ik een andere keer.
pi_63541813

Moe moe moe, 8 blikjes nep red bull, 3 koppen koffie en alsnog kapot om 1800. Aantal dagen plus het weekend geen bier gehad, ik zou toch wat fitter moeten zijn nu, kan zijn dat ik moe ben doordat ik het weekend geen bier heb gehad, dat het lichaam nu aan het herstellen is ook, proberen om het maar weer eens een hele tijd vol te houden want bier word ik niet meer happy van zoals voorheen. Nu aan de cola en om de have klap naar de wc door al dat vocht. Straks maar voor de tweede keer douchen om te zien of het helpt.

Kan dan komen door de donkere dagen, pikke donker buiten nu ook. Kaarsen aan om het maar wat lichter te maken. Net zelfgemaakte kippesoep gegeten en zometeen maar even banketstaaf aansnijden en nog maar koffie zetten
pi_63549311
8 blikjes nep red bull kan volgens mij ook niet zo best zijn toch?
pi_63564889
8 blikjes van 250 ml is inderdaad 2 liter power drink Wel verdeeld over de hele dag van 0900 tot 1800

Goede middag trouwens
  Moderator donderdag 27 november 2008 @ 14:02:44 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63564915
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
8 blikjes nep red bull kan volgens mij ook niet zo best zijn toch?
Dat is hartstikke slecht volgens mij
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_63565523
Volgens mij niet zo goed voor de maag inderdaad, vandaag maar beperken tot 4 per dag Heb wel goed geslapen ondanks de koffie en de red bull.
pi_63565775
Cafeïne ter waarde van 1 kop koffie in een blikje, dacht ik.
Dus dat is 24 koppen koffie. En aanvullend ook nog de koffie zelf. Way to go TS
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63566103
8 blikjes heb ik gedronken Nok, geen 24 Heb wel 24 ingeslagen maar drink ze niet allemaal tegelijk op, vroeger zou dat misschien wel gebeurt zijn als ik om 0300 al wakker werd en onder was.

Er zit dan wel nog taurine in zo'n blikje wat een oppepper is en nog meer van die toevoegingen. Zit nu op blikje nummer 4 en dan hou ik het daarbij ( voorlopig). Merk dan wel verschil en soms smaakt koffie niet dus dan drink ik dat als alternatief.
pi_63566905
ja, 8 blikjes met ieder een oppeppende waarde van 3 koppen koffie. Dat is 8x3=24
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63567443

En dan nog moest ik om 1800 gapen gisteren

Zometeen even naar de lidl, heb zin in salami worstjes en nog meer dingen van de lidl, meteen even naar de AH want vanavond heb ik zin in blokjes kaas met ananas, ook maar wat hazelnoten en walnoten gaan kopen om te kraken . Straks eens op mijn dooie gemak door de winkel lopen om te zoeken naar dingen die ik nog nooit gegeten heb. Vaak ren ik door de winkel alsof mijn leven ervan af hangt.

Heb laatste tijd meer eetlust dus vanzelf zin in lekkere dingen 's avonds Geen koekjes of snoep maar meer andere dingen, zoete dingen is niet echt iets waar ik zin in heb altijd. Zal me niet volwreten tot kotsend aan toe maar gewoon iets hartigs voor bij de film.

[ Bericht 13% gewijzigd door Topspin op 27-11-2008 15:36:13 ]
pi_63568079
middag
pi_63568863
Goede middag...

Even met hond gaan lopen, geen enkele andere hond tegen gekomen dus lekker ontspannen kunnen lopen zonder stress van geblaf tegen grote honden. Hond liet een hoop achter waar je U tegen kunt zeggen, zo'n klein beest en zulke hopen, schijt soms meer dan een mens. Ruim dan altijd alles netjes op ondanks de lucht, zakje dichtknopen ook zodat ik de lucht niet ruik. Gemeente verstrekt zogenaamde "stront-zakken", die zijn groter dan boterhammenzakjes en makkelijk dicht te knopen, gratis om het opruimen aan te moedigen. Alsnog veel mensen die stront laten liggen zelfs op de stoep, groot stront-probleem dat de grootste ergernis is in deze gemeente uit enquete gebleken. Kan me dat voorstellen zeker door niet-hondenbezitters. En dan is de hondenbezitter die altijd netjes de stront opruimt ook het zakje want soms kijken ze je echt zo aan van..."Weer zo'n asociale hondenbezitter".

Genoeg over stront Zometeen maar naar de winkel want straks heb ik geen zin meer.
pi_63568952
als ronja ergens poept waar het niet mag ruim ik het ook altijd op
maar gelukkig wonen we vlakbij een hondenuitlaatstrook en daar komt de gemeente 1x in de zoveel tijd met zo'n machine alles opruimen, afhankelijk van hoe vaak of beter gezegd hoe veel er gepoept wordt
pi_63569691
UItlaatstrook zie je hier niet vaak. Poept mijn hond onder de struiken ergens helemaal verstopt dan ga ik ook niet helemaal onder die struik kruipen

Terug van de winkel en nu even hapjes maken
pi_63577756
ow hier zijn echt veel stukken waar je de honden los mag laten lopen enzo
wel fijn!
pi_63596084
Inderdaad okey is dat, ben je niet bang dat een andere hond aanvalt als je hem los hebt lopen?

Lekker bakkie koffie nu, even geen zin in red bull, is me iets te zoet vandaag.
pi_63668620
Goede middag,

Oma vannacht overleden in een diepe slaap. 4 dagen heeft ze constant aan een pompje gelegen en niets meer gegeten en gedronken. Ben wat opgelucht eigenlijk en ben blij dat het over is en dat ze nu rust heeft.
  maandag 1 december 2008 @ 15:07:07 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_63669030
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,

Oma vannacht overleden in een diepe slaap. 4 dagen heeft ze constant aan een pompje gelegen en niets meer gegeten en gedronken. Ben wat opgelucht eigenlijk en ben blij dat het over is en dat ze nu rust heeft.
Ahh gecondoleerd met je Oma Topspin , sterkte verder .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_63669663
Gecondoleerd
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')