Danke drac 

Vanmorgen weer op een ander gesprek geweest, heb nu keuze uit 2 mogelijkheden.  De eerste is meer vrijblijvend en de tweede mogelijkheid dat is dus echt 3-5   halve of volle dagen per week  vanaf 0900 aanwezig moeten zijn met arbeid, sport en nog meer erbij.  Laatste duurt maximaal 1 jaar en bedoeld om ritme en regelmaat te krijgen plus actiever te worden en dan als opstap naar iets anders ( iets anders = betaald werk) .   Heb er in ieder geval meer zin in dan voorheen en ook stabieler dus dan is doorzetten makkelijker.  Vanuit niets ineens naar meer is dan nog steeds wennen maar ik wen er vanzelf wel aan. Vanmorgen om 0700 de wekker gezet omdat ik op MOEST staan en in het begin van... " Wat een complete hel 

".  Toen maar direct uit bed gestapt, koffie en douche en ineens was het weer beter,  het moment dat de wekker gaat en het uit bed moeten stappen vanuit een warm bed richting de koude kamer is iets waar ik nog aan moet wennen 

Net met de bus terug en gelukkig was het rustig in de bus, slechts 3 mensen in een grote bus en dan is met de bus reizen ineens stukken aangenamer dan met de auto.  De bus die overal door kan rijden waar auto's vaak lang moeten wachten en zelf achteruit hangen met muziek op.
Deze week 4 afspraken  om een aanzet te krijgen richting actief leven, normaal gesproken 1 afspraak per 6 weken maar nu is het tijd om even wat sneller te gaan wat dat betreft.  
[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 19-11-2008 11:47:01 ]