Hier was het nogal chaotisch vandaag, stond bij de AH bij de kassa en 5 minuten wachten werd ik al gek van, wilde zo snel mogelijk de winkel uit ook. Een vrouw voor me die een volle wagen had en ik stond op het punt om te vragen of ik voor mocht omdat ik weg wilde uit de winkel maar dat niet gedaan ook.
Verder doe maar rustig aan drac

Teksten zijn ook niet bedoeld dat iedereen het moet lezen ofzo, tis vaak zo van me af schrijven en dan hoop ik niet dat het overkomt dat ik het topic over neem. Ook om even met Bastard van gedachten te wisselen over Reiki. Als je zin hebt lees het maar, anders gewoon overslaan en je eigen weg gaan hier. Losse flarden van mijn kant en dan hopelijk ook losse flarden zo van jou kant en zomaar met elkaar schrijven ook

Wat betreft oma, ze krijgt nu de pastoor die vaker langs komt die met haar praat over leven na de dood en dood gaan an sich, ze is amper naar de kerk geweest maar alsnog de pastoor omdat ze daar behoefte aan heeft heel erg. Het duurt nogal lang allemaal en dat gebeurt vaker, voor mij niet eens zo erg maar voor mijn oma des te meer omdat ze zich voor aan het bereiden is maar nog steeds levend is, dan ligt ze daar veel uren per dag aan het wachten op het moment van sterven en dan is ze alsnog wakker. Alsof het allemaal te lang duurt ook. Die grappen die ze dan verteld waar ik het over had dat kan dan zijn omdat ze niets anders weet te doen ook, ze is levend en moet de hele dag doorkomen terwijl het in principe tijd is om te gaan maar dan duurt het in zekere zin te lang ook.
Straks broodje gezond eten, gisteren te weinig gegeten en dan gaat slapen slechter. Kan dan ook overkomen dat ik overkwam dat ik het allemaal een plek had gegeven maar zo is het niet. Ik kan niet altijd uitdrukken hoe het is en vaak komt het niet goed over ook.
In ieder geval genoeg weer voor nu, tijd om eten klaar te maken. Heb al gegeten maar gisteren amper en nu dus vandaag even lichaam voeden met brandstof.
[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 12-11-2008 21:11:54 ]