abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:02:53 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63142789
Daar kom ik morgen op terug
The truth was in here.
pi_63142802
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook lang twijfelde of je dezelfde was.. nu meer volwassener, stabieler, happyér .. dus dat is een goed teken
Danke

Ben niet meer zo verbitterd en de laatste echte depressie is alweer lang geleden, de manie al 2 jaar ondertussen maar het zit nog steeds vaker net onder de grens van het gezonde gevoel waarbij ik dus opgewekt ben. Ik verlang dan misschien teveel dat ik altijd opgewekt wil zijn maar ik ben het gelukkig wel steeds vaker. Tijden voelde ik me helemaal afgevlakt en somber maar dat lijkt nu ver weg te trekken gelukkig. Eerste depressie in 2000 was dan het ergste, heb toen 9 maanden op de bank en in bed gelegen en maakte niets meer mee, alsof ik in coma lag bijna, kon ook helemaal niets meer, lichaam wilde ook niet meer verder. Maar goed, niet te lang over zeuren, het is voorbij en nu op naar betere tijden

Heb er dus steeds vaker wel zin in en dan gelukkig niet op een overdreven manier alsof ik 10 gram MDMA genomen heb. Stabieler inderdaad

En dan meer activiteiten die gaan komen. En dan zeker ook hier op het forum op een juiste manier.
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')