abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:56:52 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63142545
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad jah maar dromenvanger tijdperk wilde ik achter me laten dus vandaar even een nieuwe naam. Heb ondertussen vanaf 2000 dat ik hier ben al meer namen gehad maar door een aantal berichten vond ik het maar beter om een andere naam te pakken. Topspin op dit moment die redelijk helder is maar alsnog af en toe een kronkel maar dan valt die kronkel mee Dromenvanger was ik niet helemaal mezelf ook door van alles en nog wat, anti depressiva te hoge dosering waardoor ik vaker compleet doordraaide hier en in het echt tijdens die naam.
Ik moet zeggen dat ik ook lang twijfelde of je dezelfde was.. nu meer volwassener, stabieler, happyér .. dus dat is een goed teken
The truth was in here.
pi_63142649
Dan valt er niets meer te veranderen als ze zelfs je kloon gaan noemen als Bastard

Atuniel kan ik me overigens ook nog herinneren toen je die naam hier droeg, engel van het helende vuur heb ik dan nog nooit van gehoord, komt wel over als iets positiefs

Reiki wilde ik gaan doen een tijd terug maar ik denk dat ik te ver ga zweven of vliegen ervan. Een andere user hier heb ik en keer reiki op afstand aangevraagd en toen zelfs voelde ik me even compleet van de wereld, eerst op een positieve manier en pijn trok weg, ik kon zelfs beter lucht halen en het leek alsof mijn lichaam aan het zuiveren was maar daarna werd het even te heftig dus ik wacht dan liever nog een paar jaar af voordat ik verder ga ermee.
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')