Mijn hond kan ook soms slapen tot 1300 en dan pas beginnen te "zeuren" om te lopen, mijn domme fout is geweest vanmorgen toen ik de laptop van onder ging halen dat ik hem even geaaid had wat voor hem een teken is om wakker te worden. ( hij was al wakker maar die ene aai was voldoende om zijn dag op te starten waarschijnlijk)
Net naar mijn oma geweest, toen ik de kamer binnen kwam lag ze helemaal rustig en vredig te slapen. We kregen haar niet direct wakker zo diep was ze aan het slapen. Verplegers waren geschrokken vanmorgen dat ze zo diep aan het slapen was en dat ze haar niet wakker kregen. Als ik mijn oma dan zo vredig diep zie slapen dan denk ik wel dat er na de dood nog iets komt, als je diep inslaapt kun je volgens mij zo diep wegzakken in de slaap dat je op een ander nivo komt te zitten elders waar ook een vorm van leven is.
Emotioneel net, kreeg tranen in mijn ogen sinds jaren, heb volgens mij al 15 jaar geen traan kunnen laten van verdriet. Zomaar de situatie en wat er gezegd werd heen en weer wat even een brok in de keel veroorzaakte. En dan het besef dat het een laatste keer van wederzien kan zijn in dit leven. Plus nog hoe ze erbij ligt ook, en dan van de ene kant blij zijn dat ze er nog is en van de andere kant in het achterhoofd dat het snel voorbij is.
Maar goed, moet even afschakelen nu. Net maar even sigaretten gehaald want dit is niet bepaald een tijdstip om met roken te stoppen.
Ondertussen ook bericht over hoe verder in mijn eigen leven. 2 afspraken om de toekomst verder in te delen. Eind november dus meer duidelijkheid