abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62960460
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
Inderdaad zoiets ja Ben niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.

Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.

Even omkleden, koffie en dan even lopen
Genieten is toegestaan!!!
pi_62960496
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad zoiets ja Ben niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.

Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.

Even omkleden, koffie en dan even lopen
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
pi_62961214
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
Slimme zetten zijn dat

Ben maar even gaan wandelen maar het is geen pretje om nu te lopen met de hond, als een wilde trekt hij aan de riem op zoek naar een plek om te snuffelen waar hij vervolgens 10 minuten lang wilt blijven staan. Koppig dat hij dan is wilt hij niet verder lopen. Zal wel de tijd van het jaar zijn nu dat hij zo vreemd doet.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:57:51 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62962250
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62962868
Zou een leuk gezelschap voor mijn hond zijn die kitten

Was om 0500 al wakker en dat is me toch iets te vroeg, de dag duurt zoooo lang als er niet veel is om te doen. Ben nog steeds aan het afwachten op bericht voor traject-begeleiding of iets anders. Kan kiezen tussen traject-begeleiding, dag-behandeling en nog een optie. Kijken wat het wordt maar eerst maar eens wachten op bericht.

Vandaag maar proberen de dag door te komen hoe dan ook, kijken wat het beste is om te doen vandaag, kan lekker relaxen maar dat is ook niet iets om de hele dag te doen want teveel tijd om te relaxen zorgt weer voor stress. In ieder geval niet twijfelen of schuldig voelen dat het zo is zoals het is op dit moment want dan duurt de dag nog langer dan lang.

Hallo Barra trouwens
pi_62966606
hey barra hier ook weer eens!

ronja ligt nog te slapen
zit te wachten tot ze wakker wordt
pi_62975627
Mijn hond kan ook soms slapen tot 1300 en dan pas beginnen te "zeuren" om te lopen, mijn domme fout is geweest vanmorgen toen ik de laptop van onder ging halen dat ik hem even geaaid had wat voor hem een teken is om wakker te worden. ( hij was al wakker maar die ene aai was voldoende om zijn dag op te starten waarschijnlijk)

Net naar mijn oma geweest, toen ik de kamer binnen kwam lag ze helemaal rustig en vredig te slapen. We kregen haar niet direct wakker zo diep was ze aan het slapen. Verplegers waren geschrokken vanmorgen dat ze zo diep aan het slapen was en dat ze haar niet wakker kregen. Als ik mijn oma dan zo vredig diep zie slapen dan denk ik wel dat er na de dood nog iets komt, als je diep inslaapt kun je volgens mij zo diep wegzakken in de slaap dat je op een ander nivo komt te zitten elders waar ook een vorm van leven is.

Emotioneel net, kreeg tranen in mijn ogen sinds jaren, heb volgens mij al 15 jaar geen traan kunnen laten van verdriet. Zomaar de situatie en wat er gezegd werd heen en weer wat even een brok in de keel veroorzaakte. En dan het besef dat het een laatste keer van wederzien kan zijn in dit leven. Plus nog hoe ze erbij ligt ook, en dan van de ene kant blij zijn dat ze er nog is en van de andere kant in het achterhoofd dat het snel voorbij is.

Maar goed, moet even afschakelen nu. Net maar even sigaretten gehaald want dit is niet bepaald een tijdstip om met roken te stoppen.

Ondertussen ook bericht over hoe verder in mijn eigen leven. 2 afspraken om de toekomst verder in te delen. Eind november dus meer duidelijkheid
pi_62981545
kom even een knuffel voor topspin brengen
pi_62981769
Danke

Gaat nu weer wat beter hier. Vanmiddag niet zo geweldig. Wil morgen weer gaan maar weet niet of ik dat ga redden. Tijd genoeg maar als mijn oma nog slechter is dan vandaag dan heb ik eigenlijk liever dat ik haar op een andere manier ga herinneren dan in een slechte toestand.
pi_62981947
da's een keus die alleen jij kan maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')