abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62914644
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
Das schrikken als de hond ervandoor gaat. Mijne ook een keer toen het de tijd van haar jaar was van loopse teefjes, meteen met de auto gaan zoeken en hij was al een behoorlijk eind ver weg gelopen, mijn hond is niet bewust van gevaar en steekt zomaar de weg over dus een wonder dat hij heelhuids is terug gevonden.

Blij dat die van jou terecht is weer

Mijn oma is achteruit aan het gaan, ze hadden het al over euthanasie en bepaalde medicijnen krijgt ze niet meer. Ze krijgt wel medicatie tegen angsten omdat ze bang is voor de dood. Maar goed, ik weet het niet goed, heb er een vreemd gevoel bij ook nu. Alsof de rouwverwerking al begonnen is, terwijl ze nog leeft. Niet teveel mee bezig zijn dan maar, ieder mens krijgt ermee te maken en we gaan allemaal dood en verliezen allemaal dierbaren. Alsnog een knagend gevoel. 2 jaar geleden was ze nog aan het dansen op haar 80ste verjaardag en nu ineens dit, zo snel dat het kan gaan allemaal.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62926507
dank topspin

ik denk dat je inderdaad al afscheid aan het nemen bent en ook dat is een deel van de rouwverwerking.
Het blijft inderdaad vreemd hoe snel mensen achteruit kunnen gaan. sterkte in ieder geval het blijft moeilijk.
pi_62935309
Vraag me af wat beter is. Plotsklaps overlijden of dat het een hele tijd duurt. Bij het ene is de klap groter en bij de andere blijf je maar bezig ermee en weet je nooit precies wanneer je het te horen krijgt. Voor de persoon die sterft lijkt me plotsklaps nog het beste wanneer er niets meer overblijft om van te genieten, als je maar in bed moet blijven liggen waarbij je ook nog eens bang gaat zijn wat er na de dood gaat komen. Maar goed, nogmaals, het hoort bij het leven, kan makkelijk gezegd zijn en dat is het ook maar in principe is het waar. Geen enkel mens wordt uitgesloten wat dat betreft. Gaat het om de dood van dierbaren of eigen dood dan zijn we allemaal hetzelfde en gelijk, in het leven zelf zijn er dan grote verschillen maar dan denk ik vaak van, je bent langer dood dan levend in dit bestaan dus de verschillen zijn dan best klein tussen mensen onderling ondanks dat je in een leven van 80 jaar lang totaal verschillend kan zijn op verschillende gebieden als welvaart en armoede en ziekte of gezondheid plus hoe mensen verder in het leven staan in algemene zin.

Genoeg bezig geweest weer ermee, straks ff wandeling maken maar eerst ff koffie drinken. Wilde vandaag nog ff op ziekenbezoek maar ga morgen denk ik. Vandaag gaan andere mensen langs dus dan wordt het te druk ook.

[ Bericht 30% gewijzigd door Topspin op 04-11-2008 14:28:46 ]
pi_62947483
Ik zeg dag

Ipod mee naar bed en hopelijk een fijne dromenavond Voor het slapen gaan mediteren en visualiseren en dan hopelijk geweldige dromen.

Tot morgen en als ik niet wakker word tot overmorgen
pi_62959262
Goede morgen

Vannacht prettige droom gehad Mijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.

Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.

Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.

Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
  woensdag 5 november 2008 @ 07:56:54 #56
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_62960176
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
pi_62960215
Wat weerhoudt je om te gaan? De stap die te groot is op dit moment of gewoon geen zin meer erin?

Denk dat je zulke beslissing met verstand op nul moet maken als je een verre reis gaat maken. Gewoon gaan en zien waar het schip strandt maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_62960351
quote:
Op woensdag 5 november 2008 05:50 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen

Vannacht prettige droom gehad Mijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.

Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.

Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.

Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
pi_62960368
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
tuurlijk ga je nog wel
is toch vaak even zo als alles of bijna alles geregeld is je "cold feet" (heet dat zo?) krijgt?
pi_62960370
ow en goede morgen natuurlijk allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')