Das schrikken als de hond ervandoor gaat. Mijne ook een keer toen het de tijd van haar jaar was van loopse teefjes, meteen met de auto gaan zoeken en hij was al een behoorlijk eind ver weg gelopen, mijn hond is niet bewust van gevaar en steekt zomaar de weg over dus een wonder dat hij heelhuids is terug gevonden.quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:50 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen
Vannacht prettige droom gehadMijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.
Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.
Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.
Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
tuurlijk ga je nog welquote:Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |