abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62879628
tja de shaq wordt wel oud op deze manier en ook niet meer lekker
dat helpt ook!
pi_62879950
Heb nog 3 pakjes vannelle liggen met wat restjes erin, ook al 1 week oud en open gemaakt, smaakt inderdaad niet al te vers. Laat ze wel liggen, wilde ze gisteren weggooien maar toch maar niet gedaan.

Ben jij gestopt of is je man gestopt met roken?
Genieten is toegestaan!!!
pi_62882173
Zo, even frisse douche genomen, 3 vitamine bruistabletten in een glas water gegooid en meteen maar even een kop thee gezet. Laatste tijd moeite om koffie binnen te krijgen, smaakt me niet meer zoals voorheen.
pi_62884157
Red bull gekocht. 4 blikken en 1 pakje vannelle. Was 17 euro kwijt voor die paar spullen Prijzen reizen dus echt de pan uit volgens mij. Zal maar niet in guldens omrekenen want we leven met de euro. Morgen maar naar de lidl en voor 29 cent inslaan per blikje, tenminste normale prijzen.

Stoppen met roken morgen gaan doen, weet zeker dat ik er morgen aan begin. 1 dag uitstel boeit ook niet bij 15 jaar gerookt te hebben Op zondag stoppen is sowieso geen goed plan net zoals stoppen met nieuwjaar geen goed plan is.
pi_62900186
goede morgen

ik rook niet dus ik hoef ook niet te stoppen!
  maandag 3 november 2008 @ 09:24:29 #46
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_62900910
Van het weekend weer eens flink gaan stappen.
Het blijkt dat in horeca gelegenheden het wel degelijk rustiger is geworden sinds het rook verbod.
En waar ik was, mocht na 1 uur gewoon weer buiten het rook hok gerookt worden en dat werd dan ook vollop gedaan.
Sprak nog met de manager en die vertelde mij dit.
Zo vertelde hij dus ook dat je "snitchers" hebt die dan vervolgens de juiste instantie inlichten om door te geven dat er gewoon gerookt word in de openbare ruimte.
Zelf rook ik niet echt meer maar soms doe ik er wel eens eentje mee op werk weer tegenwoordig.
En tijdens het uit gaan heb ik er EENTJE gerookt op de hele avond, dus dat was ook wel netjes al zeg ik het zelf!
pi_62901295
ben bij een verjaardag geweest waar binnen gerookt werd
had het meteen benauwd, ben in tijden niet meer op stap geweest en thuis werd er binnen niet gerookt
moet zeggen dat het me tegen viel
pi_62905013

Slecht slecht slecht geslapen.....
pi_62910258
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef Topspin het volgende:

Slecht slecht slecht geslapen.....

vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
pi_62912696
hoi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')