ja zoiets had ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
Big Fish heb ik slechts 1 keer gezien, wat ik me ervan kan herinneren was het een goede aparte film, geen 10 in een dozijn. Radio niet gezien, eens op imdb zoeken om te kijken waar ie over gaat.
Radio opgezocht op imdb, toch eens zoeken of ik hem ergens kan vinden, volgens mij de moeite waard om eens te zien die filmquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook
radio vind ik gewoon
Hoe lang ben je al gestopt?quote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef Topspin het volgende:
Ik ben gestopt met roken
Meer niet en niet minder, gestopt en niet meer.
Nu laptop naar boven nemen en nog even film kjiken.
Merk nu al meer lucht in de longen dus ik ga het volhouden hopelijk.
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senestaquote:
Is goed, geef ik doorquote:Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef NorthernStar het volgende:
Hey senesta, je bent toevallig een online crewlid
Zou je voor mij door willen geven dat mijn @fok mailadres nog niet is afgesloten? Ik krijg er best veel spam op binnen en ben bovendien al een hele tijd uit de crew.
Dank je wel Topspinquote:Op zondag 2 november 2008 00:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senesta
Een opluchting is het dat ik nu al meer lucht haal. Dacht vannacht dat ik long emphsyeem had of hoe je dat ook noemt. Ik dacht dat ik aan het stikken was of dat mijn hart aan het stoppen was.
2 uur of 3 uur nu. Morgen probeer ik ook geen koffie te zetten, ik denk dat koffie zorgt dat ik ook wil roken.
Senesta je doet het trouwens goed hier
Graag gedaan hoorquote:
En de luchtjesquote:Op zondag 2 november 2008 00:44 schreef senesta het volgende:
Je merkt de voordelen van niet roken inderdaad best snel, je smaak word ook beter als je langer bent gestopt, alles smaakt dan weer veel beter
Wat veranderingen maar verder "gaat het zijn gangetje" is dan wat mensen zeggen geloof ik. En met jou?quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Alles goed verder NS?
1 jaar roken is 5 jaar opschonen hoorde ik eens maar volgens mij is dat niet echt reeel.quote:Op zondag 2 november 2008 00:59 schreef senesta het volgende:
Ik ben nu 9 jaar gestopt, ik zat me van de week nog af te vragen of mijn longen nu ook alweer schoon zouden zijn.
Ja, heel goedquote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat veranderingen maar verder "gaat het zijn gangetje" is dan wat mensen zeggen geloof ik. En met jou?
Het gaat vast helemaal goed komen, gewoon volhoudenquote:Op zondag 2 november 2008 01:34 schreef Topspin het volgende:
Nu echt slapen
Gif uit mijn lichaam pitten. 4 uur ofzo zonder sigaret nu, word ik morgen wakker dan zijn dat 13 uur en zo overmorgen richting de 30 uur. Eenmaal nicotine uit het lichaam geen junk meer zijn maar ik zeg nu dag
Morgen geen praatjes over niet-roken, blijf er niet mee bezig
Haal ik 100 procent meer lucht dan natuurlijk wel
hier is er ook 1 gestopt met rokenquote:Op zondag 2 november 2008 12:38 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Gisteren na 3 glazen wijn al helemaal teutDrink nooit wijn en volgens mij maar beter om het ook niet al te vaak te doen
Morgen nicotine-gum halen, merk toch het een en ander zonder sigaret.
Een half sigaretje roken bij het stoppen kan niet echt kwaad volgens mij, te streng zijn kan averechts werken op dat gebied. Wilde net ook een gaan roken maar ik stel het nog ff uit, kan zijn dat ik straks een opsteek omdat ik geen nicotine gum in huis heb. Heb nog zuigtabletten liggen maar die zijn over datum.quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is er ook 1 gestopt met roken
heeft zo zn buien maar op zich gaat het redelijk
smokkelt savonds nog wel eens met een half sigaretje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |