ja zoiets had ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
Big Fish heb ik slechts 1 keer gezien, wat ik me ervan kan herinneren was het een goede aparte film, geen 10 in een dozijn. Radio niet gezien, eens op imdb zoeken om te kijken waar ie over gaat.
Radio opgezocht op imdb, toch eens zoeken of ik hem ergens kan vinden, volgens mij de moeite waard om eens te zien die filmquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook
radio vind ik gewoon
Hoe lang ben je al gestopt?quote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef Topspin het volgende:
Ik ben gestopt met roken
Meer niet en niet minder, gestopt en niet meer.
Nu laptop naar boven nemen en nog even film kjiken.
Merk nu al meer lucht in de longen dus ik ga het volhouden hopelijk.
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senestaquote:
Is goed, geef ik doorquote:Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef NorthernStar het volgende:
Hey senesta, je bent toevallig een online crewlid
Zou je voor mij door willen geven dat mijn @fok mailadres nog niet is afgesloten? Ik krijg er best veel spam op binnen en ben bovendien al een hele tijd uit de crew.
Dank je wel Topspinquote:Op zondag 2 november 2008 00:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Slechts 2-3 uur maar alsnog krijg ik meer lucht Senesta
Een opluchting is het dat ik nu al meer lucht haal. Dacht vannacht dat ik long emphsyeem had of hoe je dat ook noemt. Ik dacht dat ik aan het stikken was of dat mijn hart aan het stoppen was.
2 uur of 3 uur nu. Morgen probeer ik ook geen koffie te zetten, ik denk dat koffie zorgt dat ik ook wil roken.
Senesta je doet het trouwens goed hier
Graag gedaan hoorquote:
En de luchtjesquote:Op zondag 2 november 2008 00:44 schreef senesta het volgende:
Je merkt de voordelen van niet roken inderdaad best snel, je smaak word ook beter als je langer bent gestopt, alles smaakt dan weer veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |