abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62914644
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
Das schrikken als de hond ervandoor gaat. Mijne ook een keer toen het de tijd van haar jaar was van loopse teefjes, meteen met de auto gaan zoeken en hij was al een behoorlijk eind ver weg gelopen, mijn hond is niet bewust van gevaar en steekt zomaar de weg over dus een wonder dat hij heelhuids is terug gevonden.

Blij dat die van jou terecht is weer

Mijn oma is achteruit aan het gaan, ze hadden het al over euthanasie en bepaalde medicijnen krijgt ze niet meer. Ze krijgt wel medicatie tegen angsten omdat ze bang is voor de dood. Maar goed, ik weet het niet goed, heb er een vreemd gevoel bij ook nu. Alsof de rouwverwerking al begonnen is, terwijl ze nog leeft. Niet teveel mee bezig zijn dan maar, ieder mens krijgt ermee te maken en we gaan allemaal dood en verliezen allemaal dierbaren. Alsnog een knagend gevoel. 2 jaar geleden was ze nog aan het dansen op haar 80ste verjaardag en nu ineens dit, zo snel dat het kan gaan allemaal.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62926507
dank topspin

ik denk dat je inderdaad al afscheid aan het nemen bent en ook dat is een deel van de rouwverwerking.
Het blijft inderdaad vreemd hoe snel mensen achteruit kunnen gaan. sterkte in ieder geval het blijft moeilijk.
pi_62935309
Vraag me af wat beter is. Plotsklaps overlijden of dat het een hele tijd duurt. Bij het ene is de klap groter en bij de andere blijf je maar bezig ermee en weet je nooit precies wanneer je het te horen krijgt. Voor de persoon die sterft lijkt me plotsklaps nog het beste wanneer er niets meer overblijft om van te genieten, als je maar in bed moet blijven liggen waarbij je ook nog eens bang gaat zijn wat er na de dood gaat komen. Maar goed, nogmaals, het hoort bij het leven, kan makkelijk gezegd zijn en dat is het ook maar in principe is het waar. Geen enkel mens wordt uitgesloten wat dat betreft. Gaat het om de dood van dierbaren of eigen dood dan zijn we allemaal hetzelfde en gelijk, in het leven zelf zijn er dan grote verschillen maar dan denk ik vaak van, je bent langer dood dan levend in dit bestaan dus de verschillen zijn dan best klein tussen mensen onderling ondanks dat je in een leven van 80 jaar lang totaal verschillend kan zijn op verschillende gebieden als welvaart en armoede en ziekte of gezondheid plus hoe mensen verder in het leven staan in algemene zin.

Genoeg bezig geweest weer ermee, straks ff wandeling maken maar eerst ff koffie drinken. Wilde vandaag nog ff op ziekenbezoek maar ga morgen denk ik. Vandaag gaan andere mensen langs dus dan wordt het te druk ook.

[ Bericht 30% gewijzigd door Topspin op 04-11-2008 14:28:46 ]
pi_62947483
Ik zeg dag

Ipod mee naar bed en hopelijk een fijne dromenavond Voor het slapen gaan mediteren en visualiseren en dan hopelijk geweldige dromen.

Tot morgen en als ik niet wakker word tot overmorgen
pi_62959262
Goede morgen

Vannacht prettige droom gehad Mijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.

Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.

Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.

Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
  woensdag 5 november 2008 @ 07:56:54 #56
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_62960176
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
pi_62960215
Wat weerhoudt je om te gaan? De stap die te groot is op dit moment of gewoon geen zin meer erin?

Denk dat je zulke beslissing met verstand op nul moet maken als je een verre reis gaat maken. Gewoon gaan en zien waar het schip strandt maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_62960351
quote:
Op woensdag 5 november 2008 05:50 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen

Vannacht prettige droom gehad Mijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.

Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.

Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.

Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
pi_62960368
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
tuurlijk ga je nog wel
is toch vaak even zo als alles of bijna alles geregeld is je "cold feet" (heet dat zo?) krijgt?
pi_62960370
ow en goede morgen natuurlijk allemaal
pi_62960460
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
Inderdaad zoiets ja Ben niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.

Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.

Even omkleden, koffie en dan even lopen
pi_62960496
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad zoiets ja Ben niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.

Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.

Even omkleden, koffie en dan even lopen
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
pi_62961214
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
Slimme zetten zijn dat

Ben maar even gaan wandelen maar het is geen pretje om nu te lopen met de hond, als een wilde trekt hij aan de riem op zoek naar een plek om te snuffelen waar hij vervolgens 10 minuten lang wilt blijven staan. Koppig dat hij dan is wilt hij niet verder lopen. Zal wel de tijd van het jaar zijn nu dat hij zo vreemd doet.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:57:51 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62962250
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62962868
Zou een leuk gezelschap voor mijn hond zijn die kitten

Was om 0500 al wakker en dat is me toch iets te vroeg, de dag duurt zoooo lang als er niet veel is om te doen. Ben nog steeds aan het afwachten op bericht voor traject-begeleiding of iets anders. Kan kiezen tussen traject-begeleiding, dag-behandeling en nog een optie. Kijken wat het wordt maar eerst maar eens wachten op bericht.

Vandaag maar proberen de dag door te komen hoe dan ook, kijken wat het beste is om te doen vandaag, kan lekker relaxen maar dat is ook niet iets om de hele dag te doen want teveel tijd om te relaxen zorgt weer voor stress. In ieder geval niet twijfelen of schuldig voelen dat het zo is zoals het is op dit moment want dan duurt de dag nog langer dan lang.

Hallo Barra trouwens
pi_62966606
hey barra hier ook weer eens!

ronja ligt nog te slapen
zit te wachten tot ze wakker wordt
pi_62975627
Mijn hond kan ook soms slapen tot 1300 en dan pas beginnen te "zeuren" om te lopen, mijn domme fout is geweest vanmorgen toen ik de laptop van onder ging halen dat ik hem even geaaid had wat voor hem een teken is om wakker te worden. ( hij was al wakker maar die ene aai was voldoende om zijn dag op te starten waarschijnlijk)

Net naar mijn oma geweest, toen ik de kamer binnen kwam lag ze helemaal rustig en vredig te slapen. We kregen haar niet direct wakker zo diep was ze aan het slapen. Verplegers waren geschrokken vanmorgen dat ze zo diep aan het slapen was en dat ze haar niet wakker kregen. Als ik mijn oma dan zo vredig diep zie slapen dan denk ik wel dat er na de dood nog iets komt, als je diep inslaapt kun je volgens mij zo diep wegzakken in de slaap dat je op een ander nivo komt te zitten elders waar ook een vorm van leven is.

Emotioneel net, kreeg tranen in mijn ogen sinds jaren, heb volgens mij al 15 jaar geen traan kunnen laten van verdriet. Zomaar de situatie en wat er gezegd werd heen en weer wat even een brok in de keel veroorzaakte. En dan het besef dat het een laatste keer van wederzien kan zijn in dit leven. Plus nog hoe ze erbij ligt ook, en dan van de ene kant blij zijn dat ze er nog is en van de andere kant in het achterhoofd dat het snel voorbij is.

Maar goed, moet even afschakelen nu. Net maar even sigaretten gehaald want dit is niet bepaald een tijdstip om met roken te stoppen.

Ondertussen ook bericht over hoe verder in mijn eigen leven. 2 afspraken om de toekomst verder in te delen. Eind november dus meer duidelijkheid
pi_62981545
kom even een knuffel voor topspin brengen
pi_62981769
Danke

Gaat nu weer wat beter hier. Vanmiddag niet zo geweldig. Wil morgen weer gaan maar weet niet of ik dat ga redden. Tijd genoeg maar als mijn oma nog slechter is dan vandaag dan heb ik eigenlijk liever dat ik haar op een andere manier ga herinneren dan in een slechte toestand.
pi_62981947
da's een keus die alleen jij kan maken
pi_62983018
Inderdaad.....

Morgen maar eens zien wat ik ga doen. Weet het niet. Heb dus echt een goede band gehad met haar en ik noem haar niet zomaar oma maar speciale oma. Wil niet te lang zeuren want zo komt het wel over nu als ik zo doorga erover. Zachtaardig noem ik haar, geen prater maar luisteraar, altijd luisterend oor maar dan altijd bezig dat ze geen prater is. Ik altijd op bezoek bezig dat mensen die niet praten des te leuker kunnen zijn en dat luisteraars ook nodig zijn maar dat begreep ze niet altijd.

Maar het wordt nu al te snel te persoonlijk. Kan het niet goed aan dat ze weg aan het vallen is. Dan ben ik daar vandaag 2 uur geweest en lijk ik te kijken en te praten met iemand die aan het doodgaan is. Wil liever leuke herinneringen over houden.

Sowieso volgende week weer op bezoek maar liever niet iedere dag omdat ze het zelf ook niet helemaal meer meemaakt. Ze is zo moe dat ze volgens mij liever wilt slapen en ook dat ze het zelf zwaar vindt om mensen te zien die ze gekend heeft. En dan tevens het idee dat ze nog niet klaar is om afscheid te nemen. Ze accepteert het niet helemaal dat ze moet gaan terwijl het bijna tijd is om te gaan.

In mijn eigen geval denk ik nu dat ik op dit moment al klaar zou zijn om te gaan ( zonder dat ik wil gaan maar ik zou vrede hebben met dood gaan) Bij haar is het zo dat ze zich druk aan het maken is over onafgeronde zaken en angst over wat komen gaat. Alsof het niet helemaal synchroom loopt op dit moment
pi_62984945
Ik ben moe

Afwachten maar wat vannacht de dromen gaan zijn.
  donderdag 6 november 2008 @ 04:30:33 #73
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_62989482
Aangezien ik ontzettend veel te doen heb deze dagen even een schilderij gemaakt dat ik hier even wilde posten.

morgen trouwens
pi_62989881
goede smorgens
pi_62990114
topspin het is niet zeuren wat je doet, Je schrijft trouwens heel mooi en respectvol over je oma!
weet nog dat je bij haar altijd de kerstboom ging optuigen!

zal aan je blijven denken
pi_62990119
quote:
Op donderdag 6 november 2008 04:30 schreef Spellmeista het volgende:
Aangezien ik ontzettend veel te doen heb deze dagen even een schilderij gemaakt dat ik hier even wilde posten.

[ afbeelding ]

morgen trouwens
hoi spellmeista

druk met leuke dingen hoop ik

schilderij persoonlijk niet mijn favoriet, wel duidelijk jou kleuren weer
  donderdag 6 november 2008 @ 09:17:05 #77
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_62991020
hey goedemorgen draculettetje

ik zou je even op de hoogte houden..gisteren gehoord dat ik per 14 november stop met werken bij de ah en ook een contract ondertekend voor begeleiding door een reintergratiebedrijf. Wat ik zo merk is dat bedrijf heel profesioneel is, maar verder onderzoek zal dat uit moeten wijzen. Ik heb iig nog een hele tijd loondoorbetaling en in de tussentijd kan ik oa proefplaatsing aanvragen, een opleiding krijgen en andere faciliteiten benutten.

Ben hier wel blij om, omdat het me zeker een half jaar heeft gekost om dit zo helemaal op de rit te krijgen. Ja, draculettetje doe verder vooral leuke dingen, ik geniet er gewoon nu even van. Voor mij was het ook zeker een soort rustpauze en weg van alle winkelstress. Ik denk toch wel dat dit 1 van de lastigere banen is en het is zeer zeker ook keihard werken.

Mocht je interesse hebben om de rest van de schilderijen te zien draculettetje dan moet je maar eens kijken op:
http://www.esnips.com/web/paintings123 als je doorklikt kun je eventueel ook muziek horen die ik heb gemaakt
pi_62991100
soms moet je hard knokken voor iets maar des te beter je kan voelen omdat het gelukt is!
succes in ieder geval dat het vanaf nu naar een leuke en goede baan voor je zal leiden!

ik zal eens kijken bij je schilderijen
  donderdag 6 november 2008 @ 09:57:09 #79
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_62991898
bedankt!!

leuk dat je een kijkje neemt..
pi_62993892
mogge iedereen.

Topspin, sterkte met je oma!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 6 november 2008 @ 11:22:45 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62993926
Sterkte Topspin!
stay frosty
pi_62996936
Thank you all Heb besloten om vandaag niet op bezoek te gaan en te wachten tot zondag, ga ik zondag dan blijf ik niet de hele tijd bij het bed zitten en ga ik af en toe naar het restaurant aldaar om even wat te drinken en sigaretje te roken. 2 uur achter elkaar is me iets te lang.

Vind het best knap dat je zo'n schilderij op een doek krijgt Spellmeista, ik ben geen held in schilderen. Zal straks een kijkje nemen op je site.

Lekker bakkie koffie nu
pi_63001236
Snap soms artsen niet. Vorige week zei 1 arts dat ze nog maar 1-2 weken te leven had en vervolgens vandaag te horen gekregen dat het nog 6 maanden tot een 1 jaar an duren dat ze mag proeven aan het leven. Vervolgens mijn oma die ineens een beetje is opgeknapt door het nieuws dat ze langer te gaan heeft. Volgens mij had ze zich gisteren en de dagen daarvoor ingesteld dat ze aan het streven was en dat ze ieder moment kon vertrekken naar het hiernamaals.

Alsof het natte vinger werk is, de een doet dit en de ander zegt dat. Heb dat zelf ook in mijn eigen geval vaker meegemaakt dat artsen elkaar tegenspreken.

In ieder geval goed nieuws, kan dan zondag weer gaan en dan neem ik wat foto's mee over vroeger

Mijn hond heeft zijn kuurtjes ook weer voorbij, net even gelopen en hij was weer kalm en rustig.

Verder maar met dingen doen om te doen, eind november eindelijk afspraak over hoe nu verder en dan concreet verder en niet zoals voorheen dat het gissen in het duister is. In de tussentijd dan maar genieten van de vrije dagen
pi_63003964
idd artsen af en toe snap je er gewoon niks van
fijn dat jij wel weer wilt gaan en mooi om samen foto;s gaan kijken
pi_63004186
Artsen, alsof ze allemaal een andere opleiding genoten hebben komt het soms over. De een doet dit, de ander doet dat, de een zegt zus en de ander zegt zo. Kan dan zijn dat een bepaalde ziekte verschillende symptomen kan bevatten maar alsnog zou er een duidelijkere diagnose gesteld moeten kunnen worden en tevens de behandeling zou beter moeten kunnen zijn doordat artsen meer samen werken en niet hun eigen gang gaan..

Ook een voorbeeld. Ze hadden mijn oma gevraagd of ze euthanasie wilde ( sowieso belachelijk omdat ze nu nog 6 maanden of langer kan leven bij een nieuwe diagnose) en mijn oma wist niet wat dat was. Vervolgens zeiden ze dat het dan maar achterwege gelaten moest worden. Niet dat ze dan even uitleggen wat het inhoudt. Misschien maar goed dat ze het niet hebben uitgelegd zodat ze die beslissing niet heeft kunnen nemen.

Dan heb je nog de gevallen van het bloedprikken waar 40,000 mensen opgeroepen worden voor een hiv test omdat er wat mis is gegaan ( zoals in Las Vegas dit jaar). De gevallen waar artsen gereedschap achter laten in het lichaam of andere ernstige fouten maken. Als iemand aan het bloedprikken is dan is toch het laatste wat je kunt verwachten dat ze een schone naald gebruiken of niet? Van mijn part dat ze een tweede medewerker erbij zetten die kijkt of de naald schoon is zoals bij apotheken gebeurt die recepten klaar maken in potjes waarbij er altijd 3 keer gecontroleerd wordt of het wel klopt ( en dan gaat het nog steeds vaker fout )

Vind dat een aantal beroepen zo moet zijn dat er 100 procent verantwoordelijkheid genomen moet worden en dat men 100 procent alert moet zijn en blijven en zeker ook dat er overeenstemming moet zijn in hoe men het aanpakt binnen een zorg-instelling.

Het komt dan zo amateuristisch over terwijl het om mensenlevens gaat. Kan dan zijn dat het een onmogelijke situatie is dat alles altijd goed gaat, dat het zo is dat mensen vanzelf fouten maken. " Als iets fout kan gaan dan gaat het vanzelf een keer fout". Is zelfs een wet van geschreven door een wetenschapper.

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 06-11-2008 16:41:39 ]
pi_63004336
Maar goed

Niet druk om maken verder, heeft toch geen zin.

Denk dan dat het ook komt door tijdsdruk. Als ik ga bloedprikken dan is er slechts 1 uur dat er geprikt wordt en zitten er minstens 10 mensen in de wachtkamer. Ga ik naar algemene ziekenhuis dan is het soms bomvol en zitten er 30 mensen te wachten. Dan gaan ze vanzelf jagen en komen fouten vanzelf sneller naar voren. Zo zal er overal wel enige tijdsdruk zijn dus is volle concentratie niet altijd mogelijk door dat gejaag.

Nu dan maar een bitburger

[ Bericht 33% gewijzigd door Topspin op 06-11-2008 16:51:12 ]
pi_63019759
over artsen gesproken

vamp is vanmorgen van de trap gevallen, bleek haar scheenbeen (schuin) gebroken te zijn
heel de dag vamp in het ziekenhuis wachten op operatie
komt meneer de dokter om 1900 binnen om eigenlijk te vertellen dat het vanavond en morgen te druk is voor operatie en ze vamp willen gipsen om volgende week ergens te opereren

toen vamp uitlegde van thuissituatie met kids zei meneer dan toch vanavond nog te proberen
kreeg binnen 10 min sms van vamp dat ze klaar gemaakt werd voor de operatie
om 2300 kwam zij uit de operatie die geslaagd was volgens afdeling
vamp zelf erg misselijk en daar veel medicatie voor gekregen en probeert nu bij te komen en te slapen
pi_63019804
hoop trouwens dat ze niet al teveel pijn heeft al kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen
pi_63021903
net fijn met vamp zitten smsen!

ze heeft best goed geslapen nog wat onder invloed van de narcose, minder misselijk nu en eigenlijk nog niet al te gek veel pijn
tis nu wachten op de arts die moet gaan zeggen hoe nu verder en wanneer ze naar huis mag
pi_63022080
Gelukkig maar dat ze gelijk geholpen kon worden en dat ze zich nu beter voelt.
Misschien heeft ze al lang niet meer zo rustig geslapen zonder alle kindjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63022119
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig maar dat ze gelijk geholpen kon worden en dat ze zich nu beter voelt.
Misschien heeft ze al lang niet meer zo rustig geslapen zonder alle kindjes
ook al spoken die ook wel door d'r koppie, ze is bang dat de jongste het huis heeft wakker gehouden vannacht
pi_63022200
Als ik haar was zou ik denken: misschien heeft ie dat wel gedaan, maar gelukkig heb ik daar niks van gemerkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:26:24 #93
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_63022280
goedemorgen allen
pi_63022339
Goeiemorgen
* nokwanda springt in de douche en gaat aan de (ver)slag(en)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:34:01 #95
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_63022360
Hoe is het afgelopen met COC nokwanda? Zag dat een jongen in de finale was gekomen..
pi_63022841
Ja, klopt. Roy staat in de finale namens Nijmegen. ik ook, namens Arnhem.. Dat is het leuke. We hebben dezelfde componist en kennen elkaar heel goed. En nu gaan we samen naar het finalefeestje
Maar Roy is veel beter dan ik hoor. Die gaat hem hopelijk winnen. Ik heb maar een paar van de andere deelnemers gehoord, maar Roy is echt goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63025082
nok succes met de verslagen

mogguh spellmeista
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:07:49 #98
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63025366
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef draculettetje het volgende:
over artsen gesproken

vamp is vanmorgen van de trap gevallen, bleek haar scheenbeen (schuin) gebroken te zijn
heel de dag vamp in het ziekenhuis wachten op operatie
komt meneer de dokter om 1900 binnen om eigenlijk te vertellen dat het vanavond en morgen te druk is voor operatie en ze vamp willen gipsen om volgende week ergens te opereren

toen vamp uitlegde van thuissituatie met kids zei meneer dan toch vanavond nog te proberen
kreeg binnen 10 min sms van vamp dat ze klaar gemaakt werd voor de operatie
om 2300 kwam zij uit de operatie die geslaagd was volgens afdeling
vamp zelf erg misselijk en daar veel medicatie voor gekregen en probeert nu bij te komen en te slapen
hopen dat het snel beter gaat!
stay frosty
pi_63025544
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hopen dat het snel beter gaat!
odd laatste berichten zijn goed!

moet nu eerst foto van gemaakt worden, als dat goed is mag ze kijken of ze er wat op kan staan en als dat ook goed gaat vanavond of morgen naar huis!

duimen draaien!
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:18:55 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63025639
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Topspin het volgende:
Snap soms artsen niet. Vorige week zei 1 arts dat ze nog maar 1-2 weken te leven had en vervolgens vandaag te horen gekregen dat het nog 6 maanden tot een 1 jaar an duren dat ze mag proeven aan het leven. Vervolgens mijn oma die ineens een beetje is opgeknapt door het nieuws dat ze langer te gaan heeft. Volgens mij had ze zich gisteren en de dagen daarvoor ingesteld dat ze aan het streven was en dat ze ieder moment kon vertrekken naar het hiernamaals.

Alsof het natte vinger werk is, de een doet dit en de ander zegt dat. Heb dat zelf ook in mijn eigen geval vaker meegemaakt dat artsen elkaar tegenspreken.

In ieder geval goed nieuws, kan dan zondag weer gaan en dan neem ik wat foto's mee over vroeger

Mijn hond heeft zijn kuurtjes ook weer voorbij, net even gelopen en hij was weer kalm en rustig.

Verder maar met dingen doen om te doen, eind november eindelijk afspraak over hoe nu verder en dan concreet verder en niet zoals voorheen dat het gissen in het duister is. In de tussentijd dan maar genieten van de vrije dagen
Meestal is het ook natte vingerwerk, artsen zijn ook niet alwetend en het menselijk lichaam is nog steeds grotendeels een geheim. Tuurlijk kunnen ze best aardig wat tegenwoordig maar alles weten doen ze zeker niet. Ik hoop dat je oma inderdaad nog een tijdje van het leven mag genieten.

En sterkte voor vamp!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')