Das schrikken als de hond ervandoor gaat. Mijne ook een keer toen het de tijd van haar jaar was van loopse teefjes, meteen met de auto gaan zoeken en hij was al een behoorlijk eind ver weg gelopen, mijn hond is niet bewust van gevaar en steekt zomaar de weg over dus een wonder dat hij heelhuids is terug gevonden.quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vandaag een aardig eindje extra geoefend
ronja was er vandoor, net toen ik het nummer van het asiel wilde opzoeken werd ik gebeld dat ze gezond en wel daar was gebracht
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:50 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen
Vannacht prettige droom gehadMijn overleden opa kwam naar voren in de droom die druk bezig was met een soort van receptie op te zetten in de kerk waar hij begraven is. Ik was met hem aan het praten maar hij had niet echt veel tijd voor mij. Kwam over alsof hij een soort van feest aan het voorbereiden was voor de komst van mijn oma ( oma die nu ziek is). Ging nog erover dat ik 20 miljoen euro van de duivel gestolen had die ik terug moest geven omdat de kerk er niets mee kan doen.
Opa komt niet vaak naar voren in dromen,laatste keer is al zeker 3 jaar geleden en als hij dan in dromen naar voren komt dan zie ik duidelijk hoe hij eruit ziet.
Voorteken of niet, het was een leuke droom. Eindelijk eens geen droom waarbij ik aan het lopen ben en niet vooruit kom. Dat het in een kerk plaats vond die droom vind ik dan wel een beetje vreemd, die kerk zag er ook precies zo uit zoals hij is.
Laptop nu in bed, geen zin om onder te zijn want hond gaat dan zeuren om te lopen. Sowieso geen zin om nu onder te hangen. Tis nog veels te vroeg.
tuurlijk ga je nog welquote:Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Verdories.
Schijt ik mij pot domme toch zweet pegels gisteren.
Visa is goedgekeurd en geld staat op mijn bankrekening om het ticket te gaan boeken.
Deze stap begint het nu allemaal wel heel erg echt te maken.
Resultaat?
Iets hield mij tegen en heb het ticket nog niet geboekt.
Vandaag nog maar eens proberen.
Zal ik nog wel gaan?
Inderdaad zoiets jaquote:Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
misschien ook gewoon fijn te weten dat opa op oma wacht? ondanks dat je dat ergens wel weet nu toch een soort van bevestiging?
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet benquote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets jaBen niet super gelovig maar zulke dromen zetten me wel tot denken aan. Meer overleden mensen in die droom gezien die ik echt gekend heb, alsof ze allemaal in 1 ruimte samen waren en aan het wachten waren ook. Maar dan is het alsnog een droom, kan zijn dat ik onbewust ermee bezig ben geweest afgelopen dagen en dat het daardoor naar voren is gekomen. Maar dan nog steeds vreemd dat mijn opa aan het rondlopen is en van alles aan het regelen is terwijl hij ondertussen al 14 jaar dood is ongeveer. Hoe is het dan mogelijk dat hij levend overkomt en handelingen aan het verrichten is.
Mijn hond wilt lopen en ik heb nog zin in koffie, hij is van die zeur geluiden aan het maken maar hij wacht nog maar even totdat ik de koffie op heb.
Even omkleden, koffie en dan even lopen
Slimme zetten zijn datquote:Op woensdag 5 november 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom zit ik ook boven, hoor ik ronja niet en zij denkt waarschijnlijk nog dat ik er niet ben
hoi spellmeistaquote:Op donderdag 6 november 2008 04:30 schreef Spellmeista het volgende:
Aangezien ik ontzettend veel te doen heb deze dageneven een schilderij gemaakt dat ik hier even wilde posten.
[ afbeelding ]
morgen trouwens
ook al spoken die ook wel door d'r koppie, ze is bang dat de jongste het huis heeft wakker gehouden vannachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef nokwanda het volgende:Gelukkig maar dat ze gelijk geholpen kon worden en dat ze zich nu beter voelt.
Misschien heeft ze al lang niet meer zo rustig geslapen zonder alle kindjes
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef draculettetje het volgende:
over artsen gesproken
vamp is vanmorgen van de trap gevallen, bleek haar scheenbeen (schuin) gebroken te zijn
heel de dag vamp in het ziekenhuis wachten op operatie
komt meneer de dokter om 1900 binnen om eigenlijk te vertellen dat het vanavond en morgen te druk is voor operatie en ze vamp willen gipsen om volgende week ergens te opereren
toen vamp uitlegde van thuissituatie met kids zei meneer dan toch vanavond nog te proberen
kreeg binnen 10 min sms van vamp dat ze klaar gemaakt werd voor de operatie
om 2300 kwam zij uit de operatie die geslaagd was volgens afdeling
vamp zelf erg misselijk en daar veel medicatie voor gekregen en probeert nu bij te komen en te slapen
odd laatste berichten zijn goed!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hopen dat het snel beter gaat!
Meestal is het ook natte vingerwerk, artsen zijn ook niet alwetend en het menselijk lichaam is nog steeds grotendeels een geheim. Tuurlijk kunnen ze best aardig wat tegenwoordig maar alles weten doen ze zeker niet. Ik hoop dat je oma inderdaad nog een tijdje van het leven mag genieten.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Topspin het volgende:
Snap soms artsen niet. Vorige week zei 1 arts dat ze nog maar 1-2 weken te leven had en vervolgens vandaag te horen gekregen dat het nog 6 maanden tot een 1 jaar an duren dat ze mag proeven aan het leven. Vervolgens mijn oma die ineens een beetje is opgeknapt door het nieuws dat ze langer te gaan heeft. Volgens mij had ze zich gisteren en de dagen daarvoor ingesteld dat ze aan het streven was en dat ze ieder moment kon vertrekken naar het hiernamaals.
Alsof het natte vinger werk is, de een doet dit en de ander zegt dat. Heb dat zelf ook in mijn eigen geval vaker meegemaakt dat artsen elkaar tegenspreken.
In ieder geval goed nieuws, kan dan zondag weer gaan en dan neem ik wat foto's mee over vroeger
Mijn hond heeft zijn kuurtjes ook weer voorbij, net even gelopen en hij was weer kalm en rustig.
Verder maar met dingen doen om te doen, eind november eindelijk afspraak over hoe nu verder en dan concreet verder en niet zoals voorheen dat het gissen in het duister is. In de tussentijd dan maar genieten van de vrije dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |