serieus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Anosmie het volgende:
Nou een kliekje Chinees op de vroege morgen gaat er altijd wel in.
huhquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik weet ineens wat VMW in dit topic doet.
VMW zegt dat ze 130 gram pasta eet. Jij zegt dat je daardoor 100 kg bent geworden en nu snap ik dus wat VMW in dit topic doet (omdat ze miss ook is aangekomen door teveel pasta te etenquote:
oh ik dacht dat ik zei dat ik 130 gram pasta at....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
VMW zegt dat ze 130 gram pasta eet. Jij zegt dat je daardoor 100 kg bent geworden en nu snap ik dus wat VMW in dit topic doet (omdat ze miss ook is aangekomen door teveel pasta te eten). Snap je? Niet heel serieus bedoeld verder, hoor
.
Wat zijn bruchetta's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
serieus?
(ik snoepte dat vroeger altijdna het stappen als mn ouders chinees hadden gegeten
)
vanavond eten wij:
kip, patat en bruchetta'sgeen inspiratie, geen zin en in een vreetbui
(af)vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik weet ineens wat VMW in dit topic doet.
Tape die zonnebank dichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het leven is verschrikkelijkMaar nu kan ik wel evenop fok
Er komen echt haat gevoelensbovenals hij onder de zonnebank gaat mijn bijzijn, hoedurft ie
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...quote:
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...
wil je dat ik wegga?![]()
Wat aardigquote:
Terecht. xpl zuigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is eigenlijk een gezichtsbruiner maar dat is net zo erg. En explorer gaat steeds uit als ik hier lees
mini pistoletjes, half afbakken, doorsnijden, olijfolie erop smeren met eventueel wat italiaanse/spaanse/weetikveel kruiden en dan in de oven afbakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn bruchetta's?
Ik snap trouwens ook niet waarom Mexicanen / Spanjaarden drie benamingen hebben voor - in mijn ogen - hetzelfde ding: tortilla, burrito, enchilada. Dat zijn toch allemaal 'pannenkoekjes' gevuld met meuk?.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenkan je nog even blijven
Zijn je blogs in het Latijns?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat aardig.
Nog 10 mins.
Dan naar huis, eten, begin maken met m'n blogs, eindelijk weer met m'n Latijn bezig.
Firefoxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is eigenlijk een gezichtsbruiner maar dat is net zo erg. En explorer gaat steeds uit als ik hier lees
oh ja, nee, ik dacht gewoon dat je weg ging, op vakantie enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...
wil je dat ik wegga?![]()
Latijnquote:
MB zwanger. Dat is de grap van de eeuwquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
IsMBzwanger oflees ik nietver genoeg terug
Hoe lang heb je vakantie kwak? En ga je dan lekker in je huisje klussen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik hoef niks vandaag. zit hier voor de vorm, tot er een lezing begint en dan lucnhen met de baas en lekker naar huis. stiekem al een beetje vakantie. heb er immers deze week al braaf een heel paper uitge
![]()
k heb wel genoeg gereld voor vandaag
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Latijn.
Nee, dat nog niet en dat gaat ook erg lastig worden, denk ik, aangezien voor veel woorden die ik gebruik geen Latijns equivalent is.
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.quote:
Spaar je de moeitequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.
Ik eet ook koude pannenkoeken met stroop maar jij kwakt die dan weer op een boterham? Bleghquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.
Maar ik eet ook koude pannekoeken met stroop op mn brood, prefereer ik koude Brinta boven de verwarmde versie, smeer ik ketchup/mosterd/augurk op mn Ardenner Boterhamworst en geen broodje kalfssmeerworst is compleet zonder zure bom..
Verder ben ik heus heel normaal.
Puur voor de leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]sorry, ik kom niet van het vwo he
Maar wat ga je met Latijn doen dan?
Dat is lekker, jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet ook koude pannenkoeken met stroop
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
mn moeder is jarig, snolliebollie
Nouja het klinkt wel slim en interessantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Puur voor de leuk. Ik lijk wel gek
. Ik ben erg gefascineerd door de (religieuze) middeleeuwen en enige kennis van het Latijn is wel handig als je je in de middeleeuwen wilt verdiepen
.
Ik luister ook veel naar muziek met Latijnse teksten (volgens My Last.Fm is Adeste, Fideles van Enya het meest gedraaide nr op m'n iPod)
van 3 tot en met 13 november (eigenlijk van 1 tot en met 12 en vanmiddag kan ik ook al eerder weg)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vakantie kwak? En ga je dan lekker in je huisje klussen?
Daar zit toch doorgaans groente in? Dat kan heus!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
heb net een loempia besteld
het is hier 'Loempia-vrijdag'
zo'n grote chinese...
kan wel een keertje, toch?
Oe... Die maakte ze bij mn oma in het restaurant vroeger altijd heule lekkere ( vreemde zin zo, zal vast niet goed zijn...)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zo'n grote chinese...
Nee. Morgen anderhalve kilo erbij op de weegschaal, ongedisciplineerde mutsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zo'n grote chinese...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Morgen anderhalve kilo erbij op de weegschaal, ongedisciplineerde muts
Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden, maar mijn baas is van mening dat je veel gemotiveerder en geconcentreerder werkt als je je af en toe ontspant.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Maar je moet dat wel kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden, maar mijn baas is van mening dat je veel gemotiveerder en geconcentreerder werkt als je je af en toe ontspant.
Ze proberen je te versieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn aan de andere kant van deze ruimte jongens met golfballen bezig en die mikken ze in dozen. Af en toe mikken ze mis en dan rolt er één bij mij onder de tafel. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ik een bal tegen m'n kop krijg.
Ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:19 schreef conleche het volgende:
Loempia vind ik nooit zo heel evil. Sure, iets aan de vette kant, maar voor de rest een boel tauge beetje ham en/of kip en een sliertje onbestembaar groen. Ik zou daar niet van wakker liggen!
Verder ben ik uit de PMcircle gegooid denk ik. Huil en snik.
Lijstje:
O: roerei van 2 eitjes en half pakje ham. (pákje he, dus niet plákje) Ik was heul boos op meneer C., want mijn koelkast lampje was al een paar weken stuk en gisteren deed ie het weer. Dacht ik. Heeft die flapdrol er een gewone lamp ingedraaid. En die gaan dus niet uit hè als je de deur dicht doet. Dat zal een lekker gevecht zijn geweest daar in die koelkast vannacht. Lampje zou de boel weleens lekker opwarmen en meneer koelkast kon dat natuurlijk niet waarderen. De ham lag onder de lamp dus die was nog net niet gekookt![]()
Mannen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, als machine-operator of vaatchirurg is dat wat lastig.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, als machine-operator of vaatchirurg is dat wat lastig.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zie het al helemaal voor me. Chirurg is druk aan het snijden en dan ineens: "Ff wachten, hoor, even in het Slanktopic lurken"
.
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=pastagratin&id=373086quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG 't zou wat zijn.
Oe, weet iemand trouwens iets lekkers wat je als avond eten kunt maken met chorizo? Liefst niet te time-consumingEn als het kan ook relatief gezond (voor zover dat kan met chorizo XD) Mijn mams heeft namelijk een hele chorizo gehad van een Spaanse vriendin van d'r
de AH-site zegt niet veel waar ik warm van word.
Ik zag laatst een Nigella aflevering waarin ze iets maakte met Chorizo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG 't zou wat zijn.
Oe, weet iemand trouwens iets lekkers wat je als avond eten kunt maken met chorizo? Liefst niet te time-consumingEn als het kan ook relatief gezond (voor zover dat kan met chorizo XD) Mijn mams heeft namelijk een hele chorizo gehad van een Spaanse vriendin van d'r
soep maken van tomaat, kikkererwten en geroosterde rode paparika met daardoor blokjes chorizoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG 't zou wat zijn.
Hoi.quote:[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 13:51
Het erge is dat ik voor 3 dagen gekookt had, dus nog voor 2 dagen super hete chili con-carne heb staan....
MLIquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, koriander, daar is ook nog een CUL topic over zag ikvan MLI, ze heeft iig nog wat over
eier-ragout?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
CF, laat ik nou nog een halve doos eieren hebben staan die vandaag opmoeten!
Thanks!
Mijn moeder maakte er dan vroeger eier-ragout van, maar ik krijg nu nog de rillingen bij het idee alleen al!![]()
Gut ja, dat heb ik weleens zien staan in een ouderwets kookboek, hoe maak je dat ookalweer?quote:
nog nooit gehad maar als ik je beschrijving zo lees mis ik er niets aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee hoe ze het precies maakte maar volgens mij was het iets van de ragout saus maken (iets van een roux en dan met wat bouillon ofzo?) een berg hardgekookte eieren er doorheen mikken en dan klaar.![]()
Vies grijs drabje.![]()
Wikipedia kent het ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ragout
Maar Kwak, dat is toch de enige manier om kutopmerkingen te maken? Ik doe daarbij ook altijd nog even schuin omhoog kijken (richting heilige 3eenheid ofzo) en dan snel een paar keer achter elkaar met mijn wimpers wapperenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:12 schreef kwakveense het volgende: het gaat me om de met een grote glimach gebrachte kutopmerkingen![]()
Ik denk dat de kcals niet het meest zorgelijk zijn hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrediënten van Eierragout
9 hard gekookte eieren
1/2 liter melk
40 gram boter
40 gram bloem
peterselie
peper en zout
nootmuskaat
Bereidingswijze van Eierragout
Maak op de gewone manier een saus van boter, bloem en melk. Maak ze op smaak af met peper,zout en nootmuskaat. Laat er de hard gekookte eieren, die gepeld zijn en in dobbelsteentjes gesneden zijn, in warmen. Roer door de eierragout de fijn gehakte peterselie. Geef hier stokbrood bij.
-------------------------------------------------
Hoe is dit Kcal-technisch?
Ik heb haar boekhouding gezien. Ze kan het missenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef marsterretje het volgende:
Zo weer eens een dagje werken dus om het maar ontopic te houden: Sonja Bakker kwam ook ff winkelen.
Ze heeft twee paar zwart suede laarzen meegenomen.
Nie goedkoop, ik moet ook eens nadenken over een zo'n boek in elkaar pennen!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef Laureline het volgende:
Maar Kwak, dat is toch de enige manier om kutopmerkingen te maken? Ik doe daarbij ook altijd nog even schuin omhoog kijken (richting heilige 3eenheid ofzo) en dan snel een paar keer achter elkaar met mijn wimpers wapperenHeerlijk!
Ja precies!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat de kcals niet het meest zorgelijk zijn hierGetver, het is gewoon dikke bechamelsaus met geprakt ei
Oeh, met die dikke kwak rood spul eropquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef conleche het volgende:
Bij de Indonees hebben ze ook altijd van die fijne hete eieren!
Slank de herfst in met SHonjaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh, met die dikke kwak rood spul erop! Mijn (Westfriese hoogblonde) moeder was de enige die de hele schaal altijd genietend leegsnoepte.En mijn indo-vader en ik keken er alleen maar naar.
Veel Sonja Bakkerconnecties hier trouwens! Straks leest ze hier nog mee en schrijft ze stiekem een nieuw boek vol gejatte ideeën van SHE...
Bij Nasi Ramesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh, met die dikke kwak rood spul erop! Mijn (Westfriese hoogblonde) moeder was de enige die de hele schaal altijd genietend leegsnoepte.En mijn indo-vader en ik keken er alleen maar naar.
Veel Sonja Bakkerconnecties hier trouwens! Straks leest ze hier nog mee en schrijft ze stiekem een nieuw boek vol gejatte ideeën van SHE...
Gewoon naar Den Haag verhuizenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bij Nasi Rames
Ik zit al weken bij m'n moeder te zeuren om dat te eten maar ze wil het niet maken... ze vroeg net wel of ik een kroket wilde. Denk het niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Das ook niet veelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:
Net mijn urenlijst ingevuld, heb deze maand 18 hele uren gewerktachja beter dan niets (en vorige maand was het nog 10 uur)
184 uur? en hoeveel aan je studie dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das ook niet veel.
Deze maand had veel werkdagen dus ik zit op 184 uur met daarnaast ook weer een studie.
Kleine stukjes hèquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef kwakveense het volgende:
ik was bij de winkel en wilde iets ongezonds kopen voor mezelf, en ik wilde gewoon niks...
ik vond alles teveel calorieën.ik kan niet meer zondigen!
(kan t nog wel hoor...ga nu fudge cupcakes bakken voor de heren waar ik vanavond ga eten...)
Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
184 uur? en hoeveel aan je studie dan?
Ik doe invalwerk dus heb de ene week meer werk dan de andere maar goed ik verdien erg lekker dus vind het niet zo erg
En MoBlo: I couldn't care less
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het maakt je echt geen donder uit hè.
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.
Verder vind ik je laatste opmerking onnodig en olie op het vuren gooien. Je wordt met de dag onaardiger.
Niks mis met offtopic gelul, dat is alleen maar gezelligquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ook
Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen)
omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ook
Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen)
Moet je nou per se zo onaardig doen?quote:
Het gaat er niet om dat je offtopic praat. Het gaat erom dat je dat in je eentje doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
Ga jij je fudge nou maar héél fijn snijdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.
De Indohoofdstad van Nederland tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon naar Den Haag verhuizenRen je de hoek om, zit er altijd wel een Indonees.
Ik heb vroeger ook bij een Indonesisch restaurant (om de hoek!) gewerkt. Kon je om vijf uur je hele lijstje volkladden met wat je wilde eten en aan de kokkies gevenDie zaten, met de hele keuken, zo'n beetje midden in het restaurant weggewerkt achter twee luikjes, die schoven dan open als er weer eten was. En halverwege de avond hingen Pret en Djie altijd wenkend naar mij half uit dat luikje: "Laurrrelieen! Laurrelieen! Pssst!" En dan hadden ze nog allemaal schaaltjes extra hapjes bereid voor mij. "Jij bent de llliefffste!" zeiden ze dan
. En ik maar eten
Nou het is meer de niet aardige opmerkingen verpakt in een verhaaltje overal tussendoor die mij storen. Zoals je laatst Kwak maar even als voorbeeld nam met ernstig overgewicht. Ik vond dat een kut opmerking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maaltijdsalade?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft een briljant, snel klaar en toch rete gezond idee voor vanavond?
we gaan boodschappen doen en daarna heb ik nooit zin om echt iets te maken maar na de chicken tonight van gisteren wil ik wel iets gezonds en vooral snel en makkelijk en dan weten jullie, slanke dennen, vast wel iets te verzinnen
omdat miss s ook op mijn nek zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef SHE het volgende:
Wat heeft iedereen nou weer met Miss_S?
Alsof ze ook maar iets minder zinnigs post dan ieder ander hier
Zit niet zo op d'r nek.
Ik heb 1x om aandacht gejankt, verder maakt het me niet uit als jullie mijn posts negerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met offtopic gelul, dat is alleen maar gezellig.
Maar je reageert helemaal niet op anderen en als iemand niet op jou reageert zit je meteen te janken dat je geen aandacht krijgt.
De afgelopen week (oa, sorry als ik anderen vergeet)):
Vader van MariaEtc overleden
AKnynke in een dip
Ik heb jou helemaal níets zien zeggen tegen deze twee, terwijl je er wel was toen zij hun verhaal deden en anderen op hen reageerden.
ja, altijd lekker natuurlijk. Ken je er eentje zonder teveel snijden en toestand?quote:
misschien kan ik m beter voorkauwen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij je fudge nou maar héél fijn snijden
Ach kom op, hoer? dat woord heb ik nog geen 5x in mijn leven gebruikt maar misschien zitten er teveel kernen van waarheid in wat ik zeg, dat je je zo vaak aangesproken voelt en problemen met mij hebt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat miss s ook op mijn nek zit![]()
en omdat ik t niet zo snel vergeet als iemand me een hoer noemt en daar nooit sorry voor zegt en ik vervolgens wel word geacht allerlei kleine steken onder water wél te pikken (over mn eetgedrag, over mn werkgedrag etc. etc.)
Iets met een blik linzen, partjes gecarameliseerde ui en wat feta of parmezaan? Paar plakjes uitgebakken pancetta...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, altijd lekker natuurlijk. Ken je er eentje zonder teveel snijden en toestand?
Het onderwijs is echt het vak waar iedereen maar brult dat je veel vakantie hebt en verder niet moet zeiken maar juist daar draai je zoveel meer uren dan de gemiddelde mens. Onderschat wordt het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je nou per se zo onaardig doen?
Oh jongens, ik heb bijna mijn toets inclusief nakijkmodel af, ik vind mezelf zo'n heldNakijkmodel maken is hels karwei
Ik werk trouwens officieel 38 uur per week, geloof ik, maar ik heb deze week incl thuiswerk meer dan 50 gewerkt
Het spijt me, maar toen ik ernstig overgewicht had mocht je dat ook gewoon tegen mij zeggen (is toch niet meer dan de waarheid)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou het is meer de niet aardige opmerkingen verpakt in een verhaaltje overal tussendoor die mij storen. Zoals je laatst Kwak maar even als voorbeeld nam met ernstig overgewicht. Ik vond dat een kut opmerking.
Juist de geniepige manier vind ik echt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat miss s ook op mijn nek zit![]()
en omdat ik t niet zo snel vergeet als iemand me een hoer noemt en daar nooit sorry voor zegt en ik vervolgens wel word geacht allerlei kleine steken onder water wél te pikken (over mn eetgedrag, over mn werkgedrag etc. etc.)
Dat waren nog eens tijden he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
' toen jij nog mod was' , vroeger, in 1832
Officieel werk ik helemaal niet in het onderwijs, dat moet ik min of meer naast m'n gewone werk doen. Nouja, officieel mag het natuurlijk gewoon onder werktijd, maar in de praktijk krijg ik dan de rest van m'n werk niet af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het onderwijs is echt het vak waar iedereen maar brult dat je veel vakantie hebt en verder niet moet zeiken maar juist daar draai je zoveel meer uren dan de gemiddelde mens. Onderschat wordt het.
En yay voor je nakijkmodelNu weekend vieren!
oh klinkt lekker alleen de mr is niet zo van linzenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iets met een blik linzen, partjes gecarameliseerde ui en wat feta of parmezaan? Paar plakjes uitgebakken pancetta...
Laat me toch lekker autistisch doen soms johquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je offtopic praat. Het gaat erom dat je dat in je eentje doet.
nou houd ik in principe niet zo heel erg van zuurkol maar dit klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind mijn overheerlijke zuurkoolschotel ook erg makkelijk en snel:
Mieter voorgesneden aardappelschijfles in een diepe schaal, roer er zo'n pakje zuurkool doorheen (lang houdbare). Schep er een sausje van demi-fraiche en mosterd door, wat peper erover en een in plakjes gesneden (magere) rookworst toevoegen. Overdoen in ovenschaal. Twintig minuten in de oven en klaar is Kees.
Ik vind niet dat kwak ernstig overgewicht heeft. Je lijkt het je missie gemaakt te hebben kwak te willen shockeren. Je moet haar echt hebben lijkt het en kwak is echt te goed voor deze wereld en verdient dat in mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het spijt me, maar toen ik ernstig overgewicht had mocht je dat ook gewoon tegen mij zeggen (is toch niet meer dan de waarheid)
Net zoals het woord dik, je kan het net zo erg maken als je wilt
heb je geen vrienden die je kan bellen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laat me toch lekker autistisch doen soms johik vraag niet dat mensen op mij reageren, zeker niet met die nutteloze dingen maar soms wil ik ze gewoon kwijt
me likey soeppie, alleen hebben we die als lunch al opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef conleche het volgende:
DE: soepie?? In die verszakken zijn ze best lekker. (Of uit de diepvries die emmers met chinese tomatensoep)
Volkoren broodjes erbij uit de oven. Eventieel nog wat extra groenten erdoor gooien, of een groene salade erbij. Un d fertig. Nog sneller zijn die stoommaaltijden. Die zijn goed te doen, precies voldoende voor 1 persoon en er zit ook vrij veel groenten in, dus niet erg ongezond.
Deze boodschappen zijn van de AH, dus ik weet niet of je daar je boodschappen haalt...
Hoe simpeler je dit soort gerechten houdt, hoe lekkerder! Ik gebruik wel vaak wijnzuurkool. Dat heb je in van die handige kleinere pakjes bij de Appie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou houd ik in principe niet zo heel erg van zuurkol maar dit klinkt wel lekker eigenlijk
Excuse me, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik weet eigenlijk niet eens wat voor werk je dan precies doetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Officieel werk ik helemaal niet in het onderwijs, dat moet ik min of meer naast m'n gewone werk doen. Nouja, officieel mag het natuurlijk gewoon onder werktijd, maar in de praktijk krijg ik dan de rest van m'n werk niet af.
En ik krijg vanaf volgend jaar gewoon 25 vakantiedagen per jaar.
breek me de bek niet openquote:
het is geen wrok. ik vind iemand gewoon niet aardig en word daar, ook al heb ik t geprobeerd anders te zien, constant in bevestigd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]HOER??
Ik moet zeggen dat ik vind dat je je dingen van internet wel erg aantrekt... het is maar internet, hè. Niet de plek om maandenlang wrok te koesteren.
vanochtend zei je nog iets heel anders?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en "maar internet" kan me geen reet schelen. het blijft communicatie, en als iemand onaardige dingen naar me comuniceert trek ik me dat aan ja. alsof t op internet niet "echt" onaardig is. juist op internet kun je minder goed terugpraten of je verdedigen...
Denk dat jij vooral refereert aan R&P .. Da's echt 4 jaar terug ofzo?quote:
en waarom krijg ik die opmerking en de rest hier niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die je kan bellen?
hehe mens, tis een geintje.. lees je nooit emoticons. T zal me allemaal een worst wezen verder hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en waarom krijg ik die opmerking en de rest hier niet?
we kunnen allemaal wel onze verhalen bij vrienden kwijt maar dan was dit topic er ook niet meer
ik zei dat internet me niet boeit:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanochtend zei je nog iets heel anders?
Sorry kon het geintje er even niet uithalen als de helft van het topic weer eens over je heen valtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hehe mens, tis een geintje.. lees je nooit emoticons. T zal me allemaal een worst wezen verder hoor
Oh ja worst: Cinnamon: we gaan vanavond de zuurkool proberen
Texquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Denk dat jij vooral refereert aan R&P .. Da's echt 4 jaar terug ofzo?
(juli 2004 ja)
toen vonden we elkaar echt lief he? Jij gezellig met Tex enzo![]()
blijf er dan niet over doorzaniken, en houd op met oude koeien en slotenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zei dat internet me niet boeit:
het boeit me niet dat er op ínternet onaardige dingen over me gezegd worden.
het boeit me dát er onaardige dingen gezegd worden.
het medium kan me geen ruk schelen.
Hahaha, ja dat ja en nog meer, veel meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tex
passoa in de fanta doen bij de McD
leeft ze nog?
we doen wel demi fraichequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Over de zuurkoolschotel: mascarpone ipv. demi-fraiche kan ook, maar dan is het niet meer echt mager. Wél lekker!
PMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Excuse me, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik weet eigenlijk niet eens wat voor werk je dan precies doetShame on me.
Ja je was echt een kutwijf toen af en toe zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
het waren woelige tijden van een jeugdige MoBlo, toen nog Faithy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja je was echt een kutwijf toen af en toe zeg
door schade en schande wijs, is het gezegde toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Het pastarestaurant bij ons om de hoek verkoopt speculoostiramisu...Zooo lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef MissBliss het volgende:
Tiramisudat is echt heerlijk!
Maar ik heb naar aanleiding van dit topic Vitalinea gekocht, dus daar moet ik het mee doen
wie begon er nou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijf er dan niet over doorzaniken, en houd op met oude koeien en sloten
--> reactie SHEquote:zeg dan ook niet dat je er op gaat letten, maar zeg dan meteen dat je d'r niet mee kan zitten dat Viking aangeeft dat ze het een beetje hinderlijk vindt
Yep, verstand komt met de jaren enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
door schade en schande wijs, is het gezegde toch?
ik heb het over het hoerenverhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wie begon er nou?
[..]
--> reactie SHE
--> reactie miss _s
-->reactie kwak...
whatever... echt...
dan ben jij nu al wel wat wijzer dan ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep, verstand komt met de jaren enzo
Moet nu steeds aan Paul de Leeuw denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het over het hoerenverhaal
Het eerste was ik natuurlijk altijd alquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ben jij nu al wel wat wijzer dan ik
of nou ja, misschien heb ik meer schandes?compenseert dat de jaren?
Ahh dat kan volgens mij nog best wel leuk zijn, gewoon veel drankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen ik ga een bekentenis doen.
Ik ga vanavond, meegesleept door de vriendengroep van lief, naar Nick & Simon. Ik ken geen enkel nummer![]()
En ik vind het eigenlijk te erg voor woorden maar ja voor je lief doe je veel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PM
Kwak, echt: internet is maar internet. Doordat je dingen typt en verder niet echt praat, ontstaan er vaak miscommunicaties. Ik heb het idee dat het in jouw hoofdje wel echt een onnodig drama wordt. En dat bedoel ik absoluut niet neerbuigend oid. Maar ik 'ken' jouw internetpersoon langer dan vandaag.
whehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het eerste was ik natuurlijk altijd alen dat tweede is ook zo sowieso natuurlijk en dat laatste weet ik niet maar voor je karma is t te hopen
dat heb ik serieus hier net voor de eerste keer aangehaald, en dat was als wat mij betreft geldend argument over waarom ik zo over miss s heenvalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het over het hoerenverhaal
Ik vermoed ook dat dit de reden is dat ze gaan. Een excuus om te drinken. Maar waarom dat in een volgepropte discotheek met 16 jarige meisjes moet is mij dan weer een raadselquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh dat kan volgens mij nog best wel leuk zijn, gewoon veel drank
Veel plezier in ieder geval
Nouja 16jarige meisjes en mannen klinkt dan wel weer logischquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat dit de reden is dat ze gaan. Een excuus om te drinken. Maar waarom dat in een volgepropte discotheek met 16 jarige meisjes moet is mij dan weer een raadsel![]()
Maar mijn oh zo stille schuchtere oud-collega van 40 gaat ook, dat dan weer wel.
snel, zet een kop thee en ga lekker bijlezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, ik ben even weg en er ontpopt zich hier een heuse rel! En ik heb hem nog ontketend ook.
Ja waarom ben je zo gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, ik ben even weg en er ontpopt zich hier een heuse rel! En ik heb hem nog ontketend ook.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:44 schreef kwakveense het volgende:
ik ga even weg. tot morgen ofzo. gofter. ik wil helemaal niet overstuur raken en me kut voelen omdat mensen die ik niet eens ken onaardig tegen me doen.
Ja vast wel, anders doe je dit toch niet vrijwillig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja 16jarige meisjes en mannen klinkt dan wel weer logisch
Maar ze vinden Nick & Simon niet serieus leuk?
Ik had geen idee over wie je het had, dus gelijk maar even opgezocht: tadaa!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen ik ga een bekentenis doen.
Ik ga vanavond, meegesleept door de vriendengroep van lief, naar Nick & Simon. Ik ken geen enkel nummer![]()
En ik vind het eigenlijk te erg voor woorden maar ja voor je lief doe je veel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja vast wel, anders doe je dit toch niet vrijwillig?
Oooo, dat zijn zequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik had geen idee over wie je het had, dus gelijk maar even opgezocht: tadaa!
Voor meezingen lijkt 1 x beluisteren me afdoende.
Dat hoofd van die paardachtige ook, dat gaat de hele tijd van links naar rechts met die kaak
Is wel een terechte reden imho.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:45 schreef Miss_S het volgende:
Alleen maar omdat ik Latijns zei?
Ja ik heb de cd van lief (quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik had geen idee over wie je het had, dus gelijk maar even opgezocht: tadaa!
Voor meezingen lijkt 1 x beluisteren me afdoende.
Dat hoofd van die paardachtige ook, dat gaat de hele tijd van links naar rechts met die kaak
Ik heb er nog wel de hele middag over na zitten denken, aan de ene kant ben ik het er niet mee eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is wel een terechte reden imho.
Kill your darlingsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
als afleiding ben ik fudge aan t klenhakken... CF is 2 bij 2 bij 3 mm klein genoeg?
Dat ga ik vanavond navragen voor jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Wie is een paardachtige?![]()
. Nick of Simon?
vast wel. Je zou het kunnen berekenen als je iets weet over de dichtheid van je beslagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
als afleiding ben ik fudge aan t klenhakken... CF is 2 bij 2 bij 3 mm klein genoeg?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk en zo breng ik iedereen hier ook nog an passant even bij wat de nederpop voor hoogstaands voortbrengt tegenwoordig
Ook geen idee, ik doe een gok: Simonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik heb de cd van lief (![]()
) maar even aangezet in de auto. Echt hoogstaand is de tekst niet dus dat zit wel snor inderdaad.
Paardachtige, die is briljant, die houden we er in. Ik ga vanavond eens even vragen aan de rest wie die paardachtige nou eigenlijk is, nick of simon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Nick toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook geen idee, ik doe een gok: SimonZe staan natuurlijk niet precies op de goede volgorde in die clipjes, lastig hoor
![]()
Geniaal ook, hoe Rosanne rijmt op manne.
Dat is waarom jij en ik geen hits op onze naam hebben staan. Zulke geniale teksten kunnen wij niet verzinnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook geen idee, ik doe een gok: SimonZe staan natuurlijk niet precies op de goede volgorde in die clipjes, lastig hoor
![]()
Geniaal ook, hoe Rosanne rijmt op manne.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef DarkElf het volgende:
KroegmemoriesMijn favoriet van de Dijk is die sneue met dat tientje, welke is dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"En als je me een tientje leent, zie je het nooit meer terug"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:06 schreef SHE het volgende:
En verder ga ik vandaag een mooi ziek gedichtje in mijn poesie album schrijven
ik ben nergens goed voor? heet die zo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn favoriet van de Dijk is die sneue met dat tientje, welke is dat nou?
"En als je me een tientje leent, zie je het nooit meer terug"
Godslastering wordt toch binnenkort uit het wetboek geschrapt, dus kom opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet hardop vertellen, dan wordt God boos
Doe je toch lekker PM aan de kliekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Wist je niet dat zondige gedachten net zo erg zijn als zondige daden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben jij ook al lid van de kliek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je toch lekker PM aan de kliek
Ja die! "Maar ik kan van je houwe..."quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben nergens goed voor? heet die zo?
ja dat dus, dan gebruik je toch het pmnetwerk om je lievelingetjes het wél te vertellen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die bitches zijn al de hele dag ONBEREIKBAARquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ohhh, geen make-up op eczeem smeren! Eczeem bij je ogen is bij mij standaard een teken van stress/lage weerstandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:23 schreef kwakveense het volgende:
ze staan in de oven! ben benieuwd of t lukt, deeg was een beetje dik dus moest er een extra ei doorgooien...voor SHE die wel een beetje gelijk heeft...
k ga me omkleden in mn nieuwe jurkje en een make-upje op mn eczeem oogjes smeren
Doe niet zo domquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef kwakveense het volgende:
is t ookik heb ook al dagen geen make up meer op (zie er daardoor constant uit alsof ik gehuild heb, ook als t toevallig niet zo is) en voel me dan zo kaal...
eb nu zo vaak netjes de vetjes erop gesmeerd dat ze er weer een beetje tegen kunnen, die oogjes, dus voor mn dinertje vanavond en eventueel feestje doe ik toch een beetje mascara op.... dan maar een paar dagen langer rood en auw... (wijf ben ik ook)
oorzaak wordt aangepakt! vanaf nu heb ik 13 dagen vakantiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe niet zo domVanavond make-up verwijderen, lekker wrijven: morgen zie je eruit als een alien. Pak liever de oorzaak van het probleem aan
* ColdFeet is vandaag in een strenge bui
Echt? Helpt het dat ik gedoopt ben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist je niet dat zondige gedachten net zo erg zijn als zondige daden?.
Maw: nu kun je het net zo goed hier neerzetten.
Verrassende laatste wending!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt? Helpt het dat ik gedoopt ben?
En gisteren een lamme heb geholpen?
maar goed, het gedicht van de dag. Het heet: ' stervend kolere kadaver '
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
quote:Geen marsegoed of suikerpijn,
geen rozenscheur of manegein,
maar duo in uno carne zijn
van wilde roede en heet vagijn
van hatsjikee en Oh La La,
van foepjanknor en joppeta!
Jeumig! De schrik zou er bij iedereen wel goed inzitten hoor MB.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Ik sta schoon te maken in de badkamer (jaja) hoor ik Spider (mijn kitten) heel hard door de kamer rennen, ergens tegen botsen en dan heel veel glas breken.. Dus ik denk![]()
Ik ga kijken, ligt er OVERAL bloed![]()
[ afbeelding ]
Is die sukkel door het glas gelopen
Nou ja, ik in paniek mn moeder gebeld en die heeft me gekalmeerd en gezegd wat ik moet doen (ik ben niks waard in een stresssituatie) en achteraf valt het wel mee. Ik kan geen wondje ontdekken aan zn pootje (hij heeft zwarte kussentjes, ik zie daar echt niks op) en hij loopt gewoon en valt Ziggy gewoon lastig dus het zal wel meevallen. Maar jeetje, wat een schriken wat een bloed komt er uit zo'n pootje
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Ik sta schoon te maken in de badkamer (jaja) hoor ik Spider (mijn kitten) heel hard door de kamer rennen, ergens tegen botsen en dan heel veel glas breken.. Dus ik denk![]()
Ik ga kijken, ligt er OVERAL bloed![]()
[ afbeelding ]
Is die sukkel door het glas gelopen
Nou ja, ik in paniek mn moeder gebeld en die heeft me gekalmeerd en gezegd wat ik moet doen (ik ben niks waard in een stresssituatie) en achteraf valt het wel mee. Ik kan geen wondje ontdekken aan zn pootje (hij heeft zwarte kussentjes, ik zie daar echt niks op) en hij loopt gewoon en valt Ziggy gewoon lastig dus het zal wel meevallen. Maar jeetje, wat een schriken wat een bloed komt er uit zo'n pootje
quote:
Waarom noem je iemand die je vriendje afpakt 'mijn lief'?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt? Helpt het dat ik gedoopt ben?
En gisteren een lamme heb geholpen?
maar goed, het gedicht van de dag. Het heet: ' stervend kolere kadaver '
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
Mental.... imagery...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
[..]
wie niet.
Echt, vrouwen zwermen om hem heen als hyena's om een rottende zebra
poesies bloeden heel snel, en die kleintjes kunnen echt tegen een stootje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Thanks, ja ik ben even rustig gaan zitten met een sigaretje om bij te komen![]()
Ik ga vanavond samen met mn vriend zn pootje nog maar even grondig inspecteren.
Jij met je kopje thee altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: kan me voorstellen dat je je rot schriktGelukkig valt de schade mee. Nu jij even zitten, muziekje aan, kopje thee en even bijkomen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Btw! Viking, ik ga zo dat recept van jou maken, die gratinUitgekozen door mijn mamma. Hopelijk wordt het lekker
![]()
Ja, dat was mn keuze dus: wie bel ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
poesies bloeden heel snel, en die kleintjes kunnen echt tegen een stootje.
Als poesie er geen last van heeft, dan jij ook niet
*zegt ZIJ, die meteen schreeuwend en kermen alle alarmdiensten zou bellen*
Beter dan een sigaretjequote:
Lijkt wel alsof ik mijn man hoorquote:
Thee is briljant!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter dan een sigaretje
Van schrik omdat je zo onaardig doet, ga ik even een kopje heet water halen boven
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter dan een sigaretje
Van schrik omdat je zo onaardig doet, ga ik even een kopje heet water halen boven
Ik weet het niet; ik haal boven heet water en flikker er pas op mijn kantoor een theezakje in; in de kantine hebben ze alleen maar gele pickwickquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik las vandaag trouwens in de column van Aaf dat het tegenwoordig hip is om een kopje kokend water te drinken?.
Mijn lief zit ook over te werken tot 21.00uur dus er zijn mensen die je gevoel begrijpen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh, iedereen heeft al weekend behalve iihiiiikIk moet nog twee uur doorwerken
Eerst nog zwemmen na m'n werk. Als ik dan ergens na negenen eindelijk thuis benquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn lief zit ook over te werken tot 21.00uur dus er zijn mensen die je gevoel begrijpen.
Doe eens extra lief voor jezelf zijn als je vanavond thuis komt dan?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik las vandaag trouwens in de column van Aaf dat het tegenwoordig hip is om een kopje kokend water te drinken?.
Hmmm, deze gaat ook op het 'nog te maken' rijtje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn makkelijke recept met Patak's milde currypasta is:
Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
Goede dealquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst nog zwemmen na m'n werk. Als ik dan ergens na negenen eindelijk thuis benmaakt mijn mister fajitas
Ben je mal, ik ben net zo gezegend hoor; het gaat hier wel gelijk op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik mijn man hoorPas op hoor SHE, straks ben jij de aanbidder in je relatie, ipv aanbedene. Zoiets moet jou toch ijskoud laten, als je partner vaak sjans heeft? Tenzij hij er op ingaat, of buuv een goede vriendin van je was natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |