serieus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Anosmie het volgende:
Nou een kliekje Chinees op de vroege morgen gaat er altijd wel in.
huhquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik weet ineens wat VMW in dit topic doet.
VMW zegt dat ze 130 gram pasta eet. Jij zegt dat je daardoor 100 kg bent geworden en nu snap ik dus wat VMW in dit topic doet (omdat ze miss ook is aangekomen door teveel pasta te etenquote:
oh ik dacht dat ik zei dat ik 130 gram pasta at....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
VMW zegt dat ze 130 gram pasta eet. Jij zegt dat je daardoor 100 kg bent geworden en nu snap ik dus wat VMW in dit topic doet (omdat ze miss ook is aangekomen door teveel pasta te eten). Snap je? Niet heel serieus bedoeld verder, hoor
.
Wat zijn bruchetta's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
serieus?
(ik snoepte dat vroeger altijdna het stappen als mn ouders chinees hadden gegeten
)
vanavond eten wij:
kip, patat en bruchetta'sgeen inspiratie, geen zin en in een vreetbui
(af)vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik weet ineens wat VMW in dit topic doet.
Tape die zonnebank dichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het leven is verschrikkelijkMaar nu kan ik wel evenop fok
Er komen echt haat gevoelensbovenals hij onder de zonnebank gaat mijn bijzijn, hoedurft ie
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...quote:
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...
wil je dat ik wegga?![]()
Wat aardigquote:
Terecht. xpl zuigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is eigenlijk een gezichtsbruiner maar dat is net zo erg. En explorer gaat steeds uit als ik hier lees
mini pistoletjes, half afbakken, doorsnijden, olijfolie erop smeren met eventueel wat italiaanse/spaanse/weetikveel kruiden en dan in de oven afbakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn bruchetta's?
Ik snap trouwens ook niet waarom Mexicanen / Spanjaarden drie benamingen hebben voor - in mijn ogen - hetzelfde ding: tortilla, burrito, enchilada. Dat zijn toch allemaal 'pannenkoekjes' gevuld met meuk?.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenkan je nog even blijven
Zijn je blogs in het Latijns?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat aardig.
Nog 10 mins.
Dan naar huis, eten, begin maken met m'n blogs, eindelijk weer met m'n Latijn bezig.
Firefoxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is eigenlijk een gezichtsbruiner maar dat is net zo erg. En explorer gaat steeds uit als ik hier lees
oh ja, nee, ik dacht gewoon dat je weg ging, op vakantie enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik ben al weggeweest, naar mn werk gefietst en daar achter de pc gaan zitten. toen ging ik lezen, maar dat ben ik niet gaan doen idd want ik kwam in een rel terecht en in een lapo...
wil je dat ik wegga?![]()
Latijnquote:
MB zwanger. Dat is de grap van de eeuwquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
IsMBzwanger oflees ik nietver genoeg terug
Hoe lang heb je vakantie kwak? En ga je dan lekker in je huisje klussen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik hoef niks vandaag. zit hier voor de vorm, tot er een lezing begint en dan lucnhen met de baas en lekker naar huis. stiekem al een beetje vakantie. heb er immers deze week al braaf een heel paper uitge
![]()
k heb wel genoeg gereld voor vandaag
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Latijn.
Nee, dat nog niet en dat gaat ook erg lastig worden, denk ik, aangezien voor veel woorden die ik gebruik geen Latijns equivalent is.
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.quote:
Spaar je de moeitequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenkan je nog even blijven
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.
Ik eet ook koude pannenkoeken met stroop maar jij kwakt die dan weer op een boterham? Bleghquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. Dat is eigenlijk het enige warme voedsel wat ik met gemak 's ochtends naar binnen kan schuiven.
Maar ik eet ook koude pannekoeken met stroop op mn brood, prefereer ik koude Brinta boven de verwarmde versie, smeer ik ketchup/mosterd/augurk op mn Ardenner Boterhamworst en geen broodje kalfssmeerworst is compleet zonder zure bom..
Verder ben ik heus heel normaal.
Puur voor de leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]sorry, ik kom niet van het vwo he
Maar wat ga je met Latijn doen dan?
Dat is lekker, jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet ook koude pannenkoeken met stroop
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
mn moeder is jarig, snolliebollie
Nouja het klinkt wel slim en interessantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Puur voor de leuk. Ik lijk wel gek
. Ik ben erg gefascineerd door de (religieuze) middeleeuwen en enige kennis van het Latijn is wel handig als je je in de middeleeuwen wilt verdiepen
.
Ik luister ook veel naar muziek met Latijnse teksten (volgens My Last.Fm is Adeste, Fideles van Enya het meest gedraaide nr op m'n iPod)
van 3 tot en met 13 november (eigenlijk van 1 tot en met 12 en vanmiddag kan ik ook al eerder weg)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vakantie kwak? En ga je dan lekker in je huisje klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |